vrijdag 20 april 2012

xl

een maatje meer…

Met Pasen gingen we op brocantebezoek bij Petra (Fort Lapin) om tussen haar brocante schatten te neuzen en… we gingen er niet met lege handen weg :)
Ik ben gek van simpel, stoer, wit servies en bij Peet stond iets móóis!

 xl

Een vijzel met stamper…niet een gewóne vijzel met stamper…deze set heeft maat XL…

servies

Op de foto lijkt het niet eens zo’n flinkerd, maar dat ís het wel…wij vinden ‘m zo gaaf! Lekker stoer en simpel!

puur Eind van de ochtend ga ik even naar Fruittuin Verbeek in Oldebroek, daar organiseren ze vandaag en morgen brocante in de fruitschuur!


31 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Normaal gesproken is een maatje meer niet mijn grootste vriend maar in dit geval ga ik helemaal met je mee! Een mooie aankoop!

Veel plezier bij de Fruittuin en een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

English style zei

Mooi sober op de foto gezet !
Gezellig bij Peet in de keuken en opkamer he,altijd warm binnen komen daar..
ik heb ook nog een mortier(tje) met stamper uit de tijd dat ik in de apotheek werkte, zal hem ook eens tevoorschijn halen, staat wel leuk bij de oude apothekersflesjes
Fijn weekend gewenst en veel plezier bij de fruitschuur
Yvon

Claudia zei

Mijn maatje, maat XL...

Kiki zei

Mooi! Fijn weekend en veel plezier bij de brocantedagen in de Fruittuin!
Groetjes Kiki

Pure & White zei

Mooi!!
En prachtig op de foto gezet, op dat zwart et wat druifjes!
Geniet van je weekend en veel plzier bij de Fruittuin,

Groetjes Dineke

Tanja zei

O dat is wel een heel mooi maatje meer ;-)

Super en weer zo mooi op de foto gezet.

Fijn weekend Corine

Liefs
Tanja

Fort lapin zei

wat heb je `m super op de foto gezet!!!

Het was gezellig!!

Veel plezier bij brocante in de fruitschuur, ik ben benieuwd of je wat mee naar huis neemt.

Fijn weekend
Lieve groet Peet

Karin zei

Ik vind hem prachtig. Strak en simpel is ook mijn ding en zo te zien ga je er een wijntje mee brouwen ;)

Room Seventeen zei

Mooi Corine! Ook de foto's!

Des guirlandes zei

Hoi Corine,
Dat is zeker een mooie stampert! Je foto's zijn ook erg mooi. De laatste lijkt wel een stilleven van Henk Helmantel.
Groetjes uit Bergschenhoek

Petra zei

Wat een mooie vijzel! Inderdaad lekker stoer. Ben benieuwd of je vandaag nog leuke dingen vindt....
Lieve groetjes, Peet.

ria zei

Hij is prachtig!!
Fijn weekend en lieve groet Ria
(Zag dat ik aan tal blogs van je gemist heb.Komen op de een of andere manier niet meer in mijn Dashboard te taan...)

Els zei

Geslaagde aankoop!
Veel plezier in de Fruittuin...

Liefs Els

Gerry zei

Je kunt wel zien dat hij een maatje meer is. Ik vind hem prachtig!
Heel veel plezier in de Fruitschuur.

Lieve groet,
Gerry

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Het lijkt wel een stilleven.

Prachtig gefotografeerd en de vijzel is super mooi.

Heel fijn weekend!

Lieve groet,

Loes

Anita zei

Dit is wel een heel prachtig XL exemplaar :-)
Ik kan me voorstellen dat jullie hiervoor gevallen zijn hihi
Hoe was het in de fruitschuur ?!
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

'Inga' zei

Extra L en extra stoer!
Ga je hem ook echt gebruiken?
Mooi gefotografeerd weer!

Fijn weekend

Miranda zei

Op deze manier is XL mooi ;) Ben benieuwd hoe de fair was en of je nog iets hebt gekocht...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

De Nostalgische Nonnevot zei

Geweldig jouw maatje meer!! Mooie sfeer foto's heb je ervan gemaakt, fijn weekend, Nicole*

Mirjam zei

Hoi Corine,
Hij is prachtig. Daar valt niet meer aan toe te voegen. Echt een juweel en hij zal zo mooi bij jou staan. Super aankoop. Mooi geschoten ook...
Geniet van de brocante in de fruitschuur...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

faire un songe zei

Lieve Corine,
Was gezellig vandaag.. wederom tijd te kort...( ik was net op tijd op school)
Dank je wel voor de gezellige dag. Doen we snel nog een keertje..!

Le Style zei

Heel mooi!
Geweldige foto's .....

Fijn weekend!!

Colin zei

Geweldige vondst dit maatje-meer!

Marjonel M zei

Prachtige vijzel en mooi op de foto gezet!

Fijn weekend
groetjes Marjonel

Bonjade zei

Prachtig.....tijdloos mooi.
Enne....nu al het fruit aan het pureren.....?
:0)

Fijn weekend

Liefs

Judith zei

Geweldig op de foto gezet... en ik ben alweer benieuwd naar de volgende post over je bezoekje aan die fruitschuur!

Fijn weekend

Anoniem zei

Nou die is inderdaad echt heel mooi Corine!
Gezellig weekend!

Liefs Erika

Wondelgijn zei

Oei, oei, hier zijn grote hoeveelheden medicatie mee gemaakt...!

Wonen Engelse Stijl zei

Mooi hoor. Prachtig die vijzel. Wat grappig dat je ook naar Fruittuin Verbeek bent geweest. Ben vanochtend ook even gaan kijken (en kwijlen naar al het moois) en ben ook niet met lege handen naar huis gegaan :). Wat vond jij er van? Liefs, Sabine

Vosje zei

Ik ben ook bij de Fruittuin op brocantejacht geweest.
Wat vonden jullie ervan? Ik vond het zo leuk,zoveel mooie spullen en een heerlijk sfeertje!!
Bedn benieuwd wat jullie gekocht hebben!
Groetjes Truus

Marianne zei

Ja heerlijk hé struinen bij Petra, en nu helemaal leuk in haar Opkamer!
Ik ben ook met m'n dochter geweest en ook wij hebben leuke dingen gescoord.
Ben zelf ook gek op wit servies, en die vijzel is geweldig hoor!
Ik kwam via, via, op je blog, en ga je verder volgen hoor...en ik zou het ook leuk vinden als je bij mij eens een kijkje kwam nemen.

Brocante groetjes van Marianne.