vrijdag 11 mei 2012

Finn

fotomodel…

Onze Finn (een ruwharige Jack Russell terriër) is reuze nieuwsgierig, daar is op zich niks mis mee, maar soms is het knap lastig. Bijvoorbeeld als ik foto’s wil maken en daarbij plat over de grond kruip  ‘Wat is daar te zien?’. En ja hoor hup, hond in beeld en/of te fotograferen onderwerp verdwenen ;(
Ook is het lastig om van Finn zelf opnamen te maken, zodra de lens zijn kans op komt komt ie in sneltreinvaart naar me toe ‘Wat doet ze toch?’ Maar deze keer is het gelukt!!

ooghoek negeren even

Ik zat al even met de camera op schoot, want als ik opsta doet hij dat ook… Dus vanuit m’n stoel stel ik scherp. Vanuit z’n ooghoek ziet ie dat ik ‘iets’ doe, maar hij probeert me te negeren, toch zie je dat het luie al uit z’n blik verdwenen is :) en na het derde plaatje was het gedaan, hij springt uit z’n mand om toch eens te komen kijken ‘wat ze nou toch allemaal doet?’

Het is een heerlijk beest, maar een rol als fotomodel is niet voor hem weggelegd…

26 opmerkingen:

Kom Achterom zei

hahaha heerlijk! Ik hou ervan! Zo gezellig zo om je heen. Wij hebben 2 stabijen en die zijn ook super nieuwsgierig alhoewel ze zich ook heerlijk lui over kunnen geven. Dat zit dan ook weer in hun karakter.
Hij heeft wel een heerlijk koppie!
fijne dag
Yolanda

Saskia zei

lachen, onze Bink is ook geen fotomodel, maar is wel vaak in de slaapstand, op zijn rug en poten omhoog.

Anoniem zei

Haha.....die Lieve Heerlijke Enthousiaste Finn!! Maar hij staat er nu toch wel heel mooi op!!
Het is hier herkenbaar met onze Boomer .....precies zelfde verhaal ...haha
Fijn weekend
Liefs Erika

Els zei

Leuke foto's. Heerlijk hé de kuren die een Jack Russel kan hebben...de onze gaat wel graag op de foto :-)

Fijn weekend
Liefs Els

Home and Lifestyle zei

Maar het is je gelukt...!! Als ik mij in Finn verplaatst kan ik het wel begrijpen hoor, tenslotte zijn wij vrouwen ook vaak best wel nieuwsgierig :)!

Fijn weekend Corine!! Lieve groet,Ingrid

@nne zei

de nieuwsgierigheid straalt uit z'n blik! liefs, @nne

Bonjade zei

En dit zijn plaatjes om in te lijsten.......
Een heerlijk boefje zo te lezen ;)

Fijn weekend

Liefs

Marianne zei

Maar het is je toch gelukt, en hij staat...o nee...ligt, er heel goed op!!
En nee joh...fotomodel zijn...dan moet ie misschien ook nog wel eerst aan de lijn,want die zijn zo dun,ha,ha.

Fijne dag!
Groetjes van Marianne.

Berna zei

Wat een schatje!

Gerry zei

Maar het is toch gelukt! En hij kijkt heel alert.

Lieve groet,
Gerry

Jet zei

Wat een pracht beest! Heerlijk om te zien hoe hij z'n baasje in de gaten houdt!

Mirjam zei

Maar levert wel weer prachtig materiaal op. Okee, je moet je even voorbereiden, maar dan heb je wel wat. En ja, je ziet de alertheid in zijn ogen toenemen haha...
Corine, ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Dinah zei

Hahahaha, wat herkenbaar. Mijn vader heeft ook z'n
ADHD hondje, (noem ik zo want hij is zo hieper.) Wat heeft hij/zij een lief snoetje.

Als je een fotomodel als hond wil dan raad ik je mijn hond aan. Die gaat graag op de foto. :-)

It's me zei

Wat een lieverd.....mooie foto's hoor!!....xxx..

lia zei

Die Finn, misschien moet je wat stenen binnen leggen hihi...
Gekke hond.

Fijn weekend
Liefs..)

Colin zei

En toch knipte je prachtige Finn-plaatjes. Ik wil al weken (eh maanden) mijn header eens veranderen maar heb daarvoor wat knipsels van Guusje nodig, maar hoef jou dus niet uit te leggen dat dit nog een hele klus gaat worden :-)

oale zei

Geweldig! Wij hebben er net zo één (maar dan kortharig), die loopt ook de hele dag achter mij aan. Hij is al 8 jaar, maar dat merk je niet aan em. Hebben jullie ook zo'n last van haar op het moment. Ik heb het idee dat we haar eten. Onze dochter moet hem af en toe borstelen, maar dat weet je zeker wel en ik maar stofzuigen (haarzuigen). Groetjes en fijn weekend, Alie.

Carla zei

Wat een heerlijk beest is het toch...dat snoetje..zó lief!!
En hier is het met de drie katten niet veel beter hoor, er hangt een touwtje aan het toestel...leuk!!
En als ze knipt...kijk je net ven de andere kant op ahum!!
Deze foto's staat Finn in ieder geval mooi op.

fijn weekend..lieve groetjes Carla.

Ans zei

Wat een schattige foto's van Finn.
En ja,ik herken het.
Bij mij loopt ook zo'n nieuwschierig exemplaartje rond.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Franse Lelie zei

Heel herkenbaar! Maar wat een schat, bijna net zo lief als onze Mickey:) Lieve groet

Miranda zei

Gezellig een viervoeter om je heen, maar inderdaad niet altijd even makkelijk met fotograferen! Deze zijn in ieder geval erg leuk geworden.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Miss M zei

Haha, die Finn toch... tis toch wel een lieverd verder? ;-)

Liefs, Marjolijn

little sweet things zei

Wat een lieverd... en hij is gewoon graag bij je en dat is toch ook fijn.
Toevallig heb ik deze week een poging gedaan om 1 van mijn katten op de foto te zetten en dan op een manier zoals mij leuk leek. Eerst zocht ik naar een effen achtergrond wat dus betekende dat ik de bank van de muur moest schuiven en vervolgens heeft het me een half zakje kattensnoepjes gekost om haar goed op de foto te krijgen maar het is gelukt en ik ben tevreden met het resultaat.

Wens jullie een heel gezellig weekend en een knuffel voor model Finn.

Groetjes, Sas

Elisabeth zei

Wat leuk, zo zijn ze allemaal he, lekker nieuwschierig ;)

Judith zei

Ach, iedereen z'n eigen talent:-)

Ik kan het niet helpen om meteen te visualiseren hoe jij over die grond kruipt met je camera in je hand en Finn die je het fotograferen onmogelijk maakt...

Groetjes en een fijn weekend, geniet van moederdag!

Blomkje en Wenje zei

Wat een (nieuwsgierige) lieverd!
Klinkt als een heel gezellig hondje!

Groetjes, Pietrik