dinsdag 29 mei 2012

verrassingen

een jaar erbij…

Wat hadden we een fantastisch (pinkster)weekend! En hoewel het vooral de bedoeling was dat ik even lekker bij kon tanken, hebben we toch ook allerlei leuks ondernomen, waarbij mijn camera en ik onafscheidelijk waren :)

brood

Zo toerden we bijvoorbeeld naar de Summerfair in Ommen. Een middelgrote fair waar we al jaren graag even rondsnuffelen en dit jaar werden we direct bij aankomst al verrast door een een grote kar met een opbouw met houtgestookte broodovens waar men ter plekke prachtige, stoere, beetje bobbelige broodbollen bakte! Helemaal goed voor bij de bbq met een lik kruiden- of roomboter…

sla

We staken de bbq dit weekend lekker 2x aan en behalve natuurlijk het vlees en de vis aten we daarbij niet alleen het stoere brood maar ook een verse salade. Dat is voor mij toch een ultiem zomergerecht, in dit geval was het een bijgerecht, maar net zo lief eet ik ‘m (in iets grotere hoeveelheden dan) als maaltijdsalade!

pioenrozen

Ik heb er gisteren trouwens weer een jaar bijgekregen… ik voel geen verschil gelukkig :) en vanmorgen kreeg ik van diverse (mannelijke) collega’s bij hun felicitaties te horen dat ik er echt veel jonger uitzie dan 44, dus ik maak me niet druk!

Tot mijn verrassing kwam Gert met een dubbele verjaardagsbos witte pioenrozen aan, dat het mijn favorieten zijn rond deze tijd kon hem niet zijn ontgaan, maar ik had het niet verwacht want we zitten met dit weer eigenlijk constant buiten. Ze staan te pronken op de keukentafel en één voor één ontvouwen de knoppen zich..tot mooie gevulde pioenen…aan de knoppen kun je niet zien of ze enkel of gevuld zijn, dus deze bossen zijn een dubbele verrassing ;)

29 opmerkingen:

Anita zei

Van harte hieperdepiep met je 44ste verjaardag lieve Corine !!!
Dat is nog piep hoor ik ben "slechts" een jaartje ouder ;-)
Prachtig die bos witte pioenrozen.
Gert weet waar hij zijn vrouw mee kan verrassen hihi
Wat een lekker, stoer en prachtig brood.
Mmm en zo'n salade al-tijd goed vooral met het warme weer van de laatste dagen.
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

lia zei

Hier ook nog even een felicitatie.
En het was inderdaad super weer....
Die pioenen staan goed in de keuken, want op die plek kom je altijd wel een aantal keer per dag.

Fijne week verder.
Liefs Lia

Fête des Gamins zei

PROFICIAT!

Wat een mooie foto's!
Klinkt als een overheerlijk weekend!

@nne zei

gelukkige verjaardag ... en nog heel veel jaartjes met prachtige pioenrozen! liefs, @nne

Home and Lifestyle zei

Nog een keer van harte gefeliciteerd, je leeftijd is nu ook dubbel (44) dus dat zal geen probleem zijn :)!

Wat zullen die pioenen mooi op je keukentafel staan, hier staan roze pioenen, alleen komen ze niet uit :(!

Op de foto's van mijn post over de Pinksterfair zie je de mooiste stand...er is er nog één die wat meer brocante heeft, maar verder zijn het vooral nieuwe spulletjes/woonaccessoires. Dit jaar zagen we ook een verschuiving naar kleding, daar was meer van aanwezig dan eerdere jaren. Wij vinden het altijd erg leuk om er naar toe te gaan, maar als je er vooral brocante zoekt dan vind je dat daar niet zoveel.

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

MARIANNE zei

Nog van Harte Gefeliciteerd...met je 44e verjaardag!!
En die pioenen...ja dat zijn ook één van mijn favorieten.
Hoop ze stilletjes ook zondag op mijn 'helaas niet' 44e, maar 63e verjaardag te krijgen...ha,ha!

Nog een fijne avond verder, en groetjes van Marianne.

Miss M zei

Túúrlijk zie je er jonger uit dan 44! Dát wist je toch wel?
Van harte meid nog en morgen wacht er weer een verrassing... watch out!

Liefs, Marjolijn ♥

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd !!!
Wat had je mooi weer op je verjaardag!
En jullie hebben genoten van het pinksterweekend zo te zien en te lezen! Heerlijk!
Wij hier ook :-)!
Fijne week nog
Liefs Erika

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.Je had er mooi weer bij, en nog lekker na genieten van de mooie pioenen .

Groet, marjonel

Mirjam zei

Hoi Corine,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor.
Prachtige pioenrozen heb je daar. Wat een lief cadeau van Gert...
Ja, wat boffen we toch met deze prachtige dagen. Wij hadden ook een heerlijk weekend, lekker camperen bij mijn broer in de tuin.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Roelien zei

Joehoe! Hieperdepiephoera!!
Wat een mooie bloemen....

Het lijstje van brocante zei

Nog van harte gefeliciteerd.....wat een prachtige bloemen....een mooi weekend....lekker eten....en een jaartje ouder....wat kan een mens zich nog meer wensen!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

jacqueline zei

Van harte gefeliciteerd! Nog steeds een jonge blom! Je hebt mooi pioenrozen! En die summerfair was genieten, ik was er ook, altijd even leuk om naar toe te gaan! Die broden zagen er daar al heerlijk uit, al vond ik 5 euro wel wat aan de hoge kant, ik bak ze zelf wel had ik me bedacht maar op jouw foto ziet het er nog lekkerder uit!Groeten, Jacqueline

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd en wat ben je mooi in de blommen gezet! Je verdient het:) Geniet nog lekker even na, lieve groet

Thuis bij Tjits zei

van harte gefeliciteerd!!
van Marjolijn hoorde ik dat jij ook naar de summerfair in ommen bent geweest, zo leuk om te lezen over de broodbakkraam, zij komen bij ons uit de buurt en mijn dochter heeft daar vorig jaar gewerkt! lekker brood he!
ik heb daar vorig jaar september ook een post over gemaakt.
prachtig zijn je pioenrozen!!

lieve groet, Tjits

oale zei

Gefeliciteerd met je 44e, ik ben het ook en voel me nog 20 hahaha. Groetjes Alie

Gerry zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Corine!
Wat een prachtige pioenrozen kreeg je. Dit zijn zulke mooie bloemen.
De salade ziet er ook heerlijk uit, samen met de BBQ een heerlijke maaltijd.
Fijne week verder.

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Gefeliciteerd !!!!...wat mooi pioenen !!...geniet ervan....en ja wat was het heerlijk he???...liefs van mij...xxx...

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Nog van harte gefeliciteerd!

Het is zo leuk om te lezen dat iedereen zich zo vermaakt heeft met het prachtige weer in het Pinksterweekend.

De foto's met het eten zien er smakelijk uit en de Pioenrozen.... ze zijn prachtig!

Een hele fijne week!

Lieve groet,

Loes

flowersandhome zei

Proficiat! Jaaaaa, wat was het een heerlijk weekend hé. Dan blijf je niet binnen, dan MOET je gewoon naar buiten. Hier net zo. Mmmmmm, die salade past zo bij dit weer. Heerlijk!
Groetjes,
Marian

Ans zei

Proficiat met je verjaardag.
en 44 is echt nog helemaal niet oud.
Ik heb dat al een tijdje achter mij liggen.

Schitterende pioenrozen zijn dat.
Wit is toch ook wel erg mooi,vind ik.

En je salade en dat brood,wat ziet dat er verrukkelijk uit,zeg.

Groetjes Ans

Karin zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoezo oud :-)
Voordeel van ouder worden is......dat je het mag worden toch !:-)
Wij hebben ook heel wat af ge bbq zalig he!
Geniet van de dag!
groetjes karin

Rozmeen zei

Van harte gefeliciteerd Lia!! Je hebt weer prachtige fotos gemaakt.. En wat lief die mooie witte pioenrozen..ze zijn prachtig!

Ik wens je een mooie dag.
Liefs,
Rozmeen

RUW MET STIJL zei

Van harte gefeliciteerd.
En wat een prachtige bos pioenrozen heb je gekregen.
Groeten Ellen

Jet zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Pioenrozen......ook mijn lievelingsbloemen en ik ben helemaal blij dat ik ze nu in m'n tuin heb staan!

Michelle zei

Van harte gefeliciteerd, en een super mooie bos heb je gekregen. Ben ook gek op Pioenen :)

ida zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.Mooi zijn ze hoor de pioenrozen fijn dat ze er weer zijn en vooral de witte ook mijn favoriet !
Liefs Ida

Jeanette zei

Van harte met je verjaardag en wat een mooie bloemen!

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Nog van harte gefeliciteerd! Ook hier ging een heerlijk verse broodbol mee naar huis...

Fijne avond. Groeten, Miranda