dinsdag 15 mei 2012

meevallen

echt wel lente…

Er wordt veel geklaagd over het weer de laatste weken. En natuurlijk kan het best zonniger en warmer, maar eigenlijk valt het echt allemaal best mee.

appel

Wij zetten een paar weken geleden wat nieuwe beukenplanten in de haag en die moesten we echt elke avond zelf water geven, het regende niet noemenswaard! Rianne is met haar vriend naar Parijs en ze hebben echt gewoon lekker een zomerjas aan (of niet zelfs!) en gisteren heb ik tig wassen gedraaid én alles kon echt dezelfde dag nog fris drooggewapperd de kast in.
 
mooiweer

Zelfs Janiek kreeg kriebels van het mooie voorjaarsweer, zij waste haar Kaatje echt heel enthousiast met de hand!!

autowassen

Ik heb het maar gelijk vastgelegd, het zal echt niet heel vaak gebeuren :))

Vandaag ben ik vrij, vanmorgen liep ik eerst een rondje met Evy, straks doe ik wat boodschappen en daarna bak ik een lekkere appeltaart. Gert is vandaag jarig en al vieren we onze verjaardagen vrijdag samen, een stukje zelfgemaakt gebak gaat er vanavond wel in!!

27 opmerkingen:

Martine zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert. Een lekker stuk appeltaart gaat er inderdaad altijd wel in.
Momenteel giet het hier heel erg hard en het onweert, brr, daar ben ik niet weg van. Maar de afgelopen dagen was het best lekker weer.
Een fijne dag jullie,
Groetjes martine

Twidde Brocante zei

Het was inderdaad echt een zalige dag gisteren. Ook hier wapperde de was vrolijk rond. Nu duimen we gewoon voor nog meer van deze zalige dagen.

Groetjes natasja

Home and Lifestyle zei

Ik moest even kijken of ik wel 'THUIS' was, want deze kijk op de lente ben ik van jou niet zo gewend hihi! Maar een positieve houding scheelt een slok op een (of Gerts verjaardags)borrel, gistermiddag hebben we heerlijk buiten in de zon gezeten. Maar van mij mag de zon zich toch echt wel vaker laten zien hoor, het is nu ook weer zo donker buiten!

Van harte gefeliciteerd, ik wens jullie een hele gezellige dag toe!

Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Van harte gefeliciteerd met Gert.
Ja het valt ook allemaal wel mee...gisteren was het beter als vandaag, maar je kunt niet alles hebben hè!!
Ik heb mijn winterjas uit gedaan hoor...gewoon uit principe...als we nu allemaal eens een beetje vertrouwen hebben, komt het vast wel goed ((-;

fijne dag...lieve groetjes Carla.

Marjonel M zei

Ik heb de was ook droog gekregen heerlijk fris gewassen lakens op ons bed, het weer was prachtig gisteren!

Van harte gefeliciteerd,

Fijne dag, Groetjes, Marjonel

Colin zei

Gefeliciteerd met Gert! De huisbakker heeft beloofd dit weekend mijn Kaatje weer van haar eigen kleur te voorzien.

Maar lees ik het nu echt goed ... jij en Evy ... toch?? Super zeg! Ik had 2 maanden geleden nooit kunnen denken dat de bouwval vanochtend gewoon even 6 kilometer liep (nog wel met 2 looppauzes tussendoor) dus als het mij lukt, jou zeker!

Judith zei

Allereerst gefeliciteerd met Gert... en geniet van de appeltaart!

Afgelopen weekend was het hier ook lekker lenteweer en gisteren was het zelfs super! Toevallig heeft Bas mijn auto ook gewassen... daar was het ook wel het weertje naar:-)

Groetjes

Room Seventeen zei

Nou, ik klaag toch nog even door ;-)
Zit hier te rillen achter mijn laptop, heb koude vingers, dus de cv maar weer aangezet.
Het is hier echt waterkoud!
Maar goed, gisteren was het een prima dagje :-)

Room Seventeen zei

En natuurlijk nog van harte met Gerts verjaardag! Haha, mijn hersentjes werken wat traag met deze kou.

Marianne zei

Je hebt helemaal gelijk hoor...ik heb ook de afgelopen weken...omdat het wel regende maar steeds niet lang, en ook niet zo heftig...steeds met de gieter door de tuin gelopen, onze buiten kraan is deze winter stuks gevroren,(mijn schuld...vergeten, terwijl ik tegen iedereen altijd roep in oktober...vergeet niet de kraan af te sluiten..daaa)en nog niet gemaakt is!!!
Alles groeit geweldig in de tuin, de koolmeesjes vliegen af en aan om de kleintjes te voeren...het is echt wel Lente hoor!!
Gefeliciteerd met je man, en een gezellige avond...en wat die vast heeel lekkere appeltaart betreft...jij maar een heeel klein stukje hé! ha,ha!

Groetjes Marianne.

Gerry zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Gert en geniet lekker van de appeltaart vanavond.
Wat relativeren met het weer kan geen kwaad en er zitten ook best wel lekkere dagen tussen. Ik fiets of loop relmatig al zonder jas.

Lieve groet,
Gerry

Pure & White zei

Je hebt helemaal gelijk, het is prima lenteweer!
Ik geniet ervan en jij gelukkig ook..;-)

groetjes Dineke

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Gert z,n verjaardag! En geniet van je stukje taart waar je hopelijk
weer van mag genieten na je kuur!

VInd het weer ook nog best meevallen (tuurlijk kan beter:-).
maar heb toch al heel wat bakkies koffie buiten in m,n tuin gedronken!

Enne wat ben jij goed bezig zeg!!!
Eerst zo,n kuur en nu lopen met Evy!!
Hoop ZO voor je dat je er baat bij hebt!
Fijne avond!
Liefs Erika

Els zei

De afgelopen dagen was het inderdaad redelijk mooi weer, gisteren hebben we heerlijk buiten gezeten in het zonnetje :-)
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert en laat het gebak smaken.

Groetjes Els

Lynda zei

gisteren was een cadeautje!! Maar dat kwam natuurlijk omdat mn oudste jarig was;)....en je bericht over het weer in Parijs maakt me NOG blijer.....al met al...mogen wij niet klagen!!!;)
Gefeliciteerd, en appeltaart kan ALTIJD!

Liefs,
Lynda

lia zei

Och ik neem het weer maar van dag tot dag, en probeer me er niet al te druk over te maken. Krijg je alleen maar stress van hihi...
Maarre, is dat de Evy waar Janiek het toen over had...

Geniet van de appeltaart en heb je net gemaild.

liefs..)

Ans zei

Proficiat met de verjaardag van Gert.
En leuk,de foto's van een ijverige dochter.

Groetjes Ans

Anna Marie zei

Gefeliciteerd met Gert. Je hebt helemaal gelijk wat betreft het weer. Voor de tuin is het geweldig, alles schiet uit de grond en hier lopen we af en toe gewoon zonder jas. Heerlijk! Groeten en geniet van je gebakje. Vandaag en vrijdag! Anna Marie.

Mirjam zei

Hoi Corine,
Allereerst van harte gefeliciteerd met Gert zijn verjaardag en ook alvast met de jouwe hoor... Lekker, appeltaart, en zeker als je die zelf maakt...
Wat is die bloesemfoto mooi zeg. Echt een juweeltje...
En Janiek aan het autowassen, dat is natuurlijk ook altijd leuk...
Geniet van de avond, en een heel fijne week nog verder,
Lieve groet,
Mirjam

@nne zei

tja het weer heeft echt kapsones. gisteren een heerlijke lentedag, en nu lijkt het weer winter! lieve groet, @nne

It's me zei

Gefeliciteerd !! met je mannetje.....heerlijk geniet van een fijne avond...liefs Ria...xxx..

Anita zei

Hi Corine van harte gefeliciteerd met Gert !!!
Tuurlijk gaat die taart er vandaag in :-)
Wat het weer betreft: het kan gekker haha
Maarre ik verlang wel naar wat hogere temperaturen met een zonnetje zodat ik eindelijk eens in mijn hempie (of iets dergelijks) kan zitten ;-)
LEUK die fotos van je dochter.
Fijne avond meis !!! Groetjezz lfs mij

Fort lapin zei

Het was een heerlijke dag Corine hier wapperde de was ook buiten!!
Genieten, en idd de plantjes hebben heeel hard water nodig!! Wij hadden al last van "hang viooltjes.." snel water geven!!

Gefeliciteerd met Gert en een hele fijne verjaardag saampjes!!

Lieve groet Peet

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert! Heerlijk hoor een stuk zelfgebakken taart. Net even een heftige bui gehad en een klap onweer maar inmiddels probeert de zon er weer door te komen, het is ook maar net wat je er van maakt...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Anoniem zei

Hoi Corine,

Evy loopt met velen mee: ook hier met mij!!
En zelfgebakken appeltaart smaakt nog beter als je haar gerustgesteld achter je hebt gelaten, haha!!
Fijne verjaardag(en) nog.

Groet, Hanneke

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Een zelfgemaakt stukje taart gaat er natuurlijk altijd wel in he...

Lieve groet, Loes

jacqueline zei

Nou dan eerst gefeliciteerd! Appeltaart...mmmm, en jij mag het weer na je kuur!? Knap gedaan hoor, hoop dat je extra genoten hebt van dat stukje taart!Groeten, Jacqueline