maandag 21 mei 2012

professioneel

een interieurfotograaf…

professioneel

Vandaag hadden we bezoek van een échte fotograaf, zij heeft op professionele wijze ons THUIS vastgelegd op de gevoelige plaat :)

Heel leuk!! Maar er ging wel heel wat aan vooraf… Zo maakte ik een lijstje met allerlei kleine klusjes die geen prioriteit hadden, maar voor een mooi totaalplaatje toch echt ‘even’ klaargemaakt moesten worden, ook ging ik als malle Miep met sopdoeken het hele huis grondig door én we maakten de tuin netjes en vulden de kale plekken op..

Het hele reportage-idee was even wennen, maar ik ben toch wel apetrots dat ons kleine THUIS over een paar maanden in één van mijn favoriete woonbladen te zien zal zijn!!

44 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooh Corine wat leuk!!!!! En spannend!!!

Maar jullie THUIS en Landgoed is zeker een reportage waard !
Ben heel benieuwd !
Je houdt ons op de hoogte hè over hoe en wat,waarin en wanneer !

Geniet ervan!

Fijne week ( aan het weer zal het niet liggen .....zeggen ze!)

Liefs Erika

Tanja zei

Spannend hoor Corine, ik ben heel benieuwd en ach joh groot of klein het gaat om de sfeer en het gevoel dat je huis uitstraalt.

En ik geloof dat ik zeker ga genieten van deze reportage.

Liefs
Tanja

Berna zei

Oooo wat leuk! Ben erg benieuwd. Laat je nog even weten wanneer en in welk tijdschrift? Ik lees er wel een paar maar wil deze nietmissen.

Stella zei

Ben heel benieuwd in welk blad jullie komen te staan en ga dan zeker op zoek naar een exemplaar !!
Lieve groet,Stella

lia zei

En gelukkig scheen de zon.....
Heb vandaag een paar keer aan je gedacht.
Spannend......

liefs Lia

Els zei

Wat een geweldig nieuws! Ik ben zeer benieuwd :-) Je mag ook erg trots zijn op jullie THUIS, het is een waanzinnig mooi huis...

Liefs Els

All Seasons zei

Wat geweldig leuk en wat een ervaring om dat mee te mogen maken. En straks helemaal als je je huisje in een van die mooie woonbladen ziet staan. En ach, of je nou groot woont of klein het gaat om de sfeer die jij neer zet en de warmte die het uitstraalt.
Je laat ons wel weten welk woonblad dit is geworden hè, dit willen we allemaal zien én lezen.
Het was nog een prachtig mooi weer om foto's te maken. Super!!

Fijne avond,
Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf Corine!!! Super leuk dat je in je favoriete blad komt te staan en ook DIK verdiend! Ik weet zeker dat het een prachtige reportage gaat worden!! Wat spannend dat je nog een tijd moet wachten of heb je op het toestel al een impressie kunnen zien?

Lieve groet, Ingrid

Claudia zei

De fotograaf mag dankbaar zijn dat ze zo'n mooie THUIS al het jouwe voor de lens had!

Marjonel M zei

Wat leuk van harte gefeliciteerd, spannend je laat vast nog wel weten in welk blad je huis staat!
Fijn dag
Groetjes, Marjonel

@nne zei

ik sta al te trippelen van ongeduld! liefs, @nne

Le Style zei

Super nieuws!!
Wees jij maar apetrots, je hebt een huis en tuin {in je vorige post te zien;-)} om trots op te zijn!
Wordt vast een geweldige reportage.
Ben benieuwd;-)

Geniet lekker na van deze enerverende dag!!

Martine zei

Wat gaaf Corine, echt leuk. Laat me raden. De Wls? Ik ben benieuwd wie er bij je geweest is. En of er al iemand voor de tekst geweest is.Wat hadden jullie mooi weer voor de reportage. Dat zullen zeker te weten mooie plaatjes worden en een mooie reportage.
Een fijne dag nog,
Groetjes Martine

Room Seventeen zei

Helemaal super Corine!! Ben erg benieuwd, het is zo leuk om je eigen huis in een woonblad te zien!

Ans zei

Leuk,zeg.
Je kan natuurlijk niet wachten,tot jouw favoriete woonblad bij je in de bus valt.
Proficiat,want het is een hele eer,dat je huis in een woonblad komt.

Groetjes Ans

Mayflower zei

Wow....wat spannend èn leuk dat er een reportage van je mooie landgoed in één van je favoriete bladen komt te staan.
Komt de reportage in de WLS?
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat super leuk. Van wat ik tot nu toe van jullie thuis en landgoed heb gezien, is het het zeker waard om in een mooi magazine te komen.
Laat je het ons weten als het zover is, dan kunnen we meelezen... ben er heel erg benieuwd naar...
Mooie camera ligt daar overigens, lijkt op die van Sanne, mij te zwaar in het gebruik overigens... maar wel een heel mooie... pfft...
Ik wens je een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

MARIANNE zei

Oh wat spannend...en natuurlijk wil je alles dan spic en span, en extra leuk gemaakt hebben in huis en tuin, dan!!
Ook ik, ben heel benieuw naar het resultaat...maar je gaat ons vast nog wel even melden wanneer en waarin, jullie "Landgoed" te zien zal zijn hé!

Nog een fijne avond, en een zonnige week verder!

Groetjes Marianne.

Bonjade zei

Oh nu ja zeg....gaaf!!! Maar ja dit was dan ook slechts een kwestie van tijd toch voordat dit zou gebeuren....
En ik weet waarin.....ja echt!
WLS, ik wed er een euro om ;)
Super dat exemplaar ga ik zeker kopen.
Van harte!

Fijne avond

Liefs

Maaike zei

Hoi Corine, WAT leuk! Echt een eer hoor, ik ben zeer benieuwd. Je laat tegen die tijd vast weten in welk woonblad je huis te bewonderen valt!
Fijne avond (en geniet van het resultaat van al je klusjes..)
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Anita zei

Wahah Corine wat gaaf !!!!!
Helemaal leuk meid ik ben erg benieuwd.
Hahah ik had je wel eens willen zien als poetsmiep door je THUIS.
Alles spik en span ;-)
We horen wel wanneer want natuurlijk ga ik zo'n exemplaar kopen.
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

WEERspiegeling zei

Wauw wat ontzettend leuk Corine! Net als al die 'nieuwsgierige dames' hiervoor ben ik ook reuze benieuwd naar het resultaat. Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten haha.
Wat zul je genoten hebben, leuk om dat eens mee te maken. En ondertussen heb je ook lekker heel veel klusjes áf en een superschoon huis, heerlijk heerlijk!
Lekker nagenieten nog.
Fijne week.
Lieve groetjes, Anita

oale zei

Geweldig lijkt me dat, maar ook een zenuwslopend iets. Ik denk dat je alles zo netjes mogelijk wilt hebben, al zorgen ze er echt wel voor dat alles er zo mooi mogelijk op komt. Groetjes vanuit een zonnig Urk, Alie

It's me zei

Nou dat is leuk !!...ik ben benieuwd ...je huis is ook zo mooi......spannend.......liefs van mij....xxx..

RUW MET STIJL zei

Erg leuk dat ze van jullie (T)huisje een reportage maken. Hier mag je best trots op zijn. Ik ben erg benieuwd. Groeten Ellen

Het stokpaardje zei

O wat spannend. Ik ben benieuwd.
Groetjes Iris

Kiki zei

Dat is leuk nieuws! Het zal vast een spannende dag geweest zijn maar als jullie "Thuis" zometeen in je lievelingsblad staat is dat toch wel iets om trots op te zijn. Geniet er maar van.
Groet Kiki

Lina zei

Wauw! Wat leuk! Ik ben heel erg benieuwd!

Gerry zei

Gefeliciteerd, Corine, wat leuk!
Het is vast een leuke dag geweest met de fotograaf.
Ik moest direct aan de WLS denken, maar dat maak je ter zijne tijd wel bekend.
En nu een paar maanden wachten. Maar geniet er alvast maar van!

Lieve groet,
Gerry

Judith zei

Nou ja zeg... Hoe kom je daar dan toch verzeild?!?

Was het leuk vandaag? En ben je ook al geinterviewd... En WANNEER kom je in ons favoriete blad?

We mailen wel weer:-)

Groetjes en geniet nog maar ff lekker na van deze bijzondere dag!

Colin zei

Dat is echt zo gaaf! Weer zo'n mooi huis op de foto in een tijdschrift. Wanneer moet ik naar de boekhandel rennen?

faire un songe zei

Ohhh ze is al geweest...leuk leuk..ik ben benieuwd maar twijfel er niet aan dat het heel erg mooi is geworden.
We wachten af..
Groetjes Hetty

'Inga' zei

Oh wat leuk! Spannend ook! En je mag natuurlijk niet verklappen in welk blad; ik hoop stilletjes dat het dat ene blad is dat elke maand de oversteek maakt naar mijn 'mailbox'! Een kroon op je werk en een bevestiging!
Wel verdiend!

Fijne week nog!

flowersandhome zei

Jij weet er de spanning wel in te houden. Ben benieuwd welk blad het is. Moet fantastisch zijn, je tuin én je interieur in een blad. Nu alleen nog hopen dat het blad hier ook te verkrijgen is.
Groetjes,
Marian

Pure & White zei

wat ontzettend leuk!!
Kan me de spanning en poetsdrift vooraf helemaal voorstellen!!
kBen benieuwd naar het resultaat!!

groetjes Dineke

Anoniem zei

SUPER lijkt me dat!
En geen twijfel over het resultaat.
Als er op je eigen blog al zulke mooie dingen te zien zijn, dan kan het niet anders of het is in zo'n woonblad helemaal prachtig!
Ik ben héél benieuwd.

Groet, Hanneke

ida zei

Spannend zeg en zo te zien gaan het vast mooie foto's worden want je blog is al fantasties om te volgen !
Succes en ben heel erg benieuwd !
Liefs ida

Petra zei

Superleuk! Gefeliciteerd!
Nu heb je lekker vrij want alles maar dan ook alles is klaar, wat zul je genieten..

Nou we kunnen niet wachten dat snap je zeker wel.

Groetjes Petra

Jeanette zei

Ook ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat. Ik zal de Wls in de gaten houden, maar jij houdt ons toch ook op de hoogte.

Groet,
Jeanette

Geke zei

Leuk hoor, vandaag is de fotograaf bij mij geweest voor een artikel in het Dagblad van het Noorden, ook zo spannend.
Groetjes,
Geke

Miranda zei

Wat een bijzondere ervaring lijkt mij dat. Het is vast een prachtige reportage geworden, ik ben benieuwd...

Groeten, Miranda

Wondelgijn zei

Wat gaaf! Je waarschuwt ons toch wel even van te voren, hè, zodat we het blad kunnen aanschaffen!???

Miranda zei

Bedankt! Inmiddels is de tekst aangepast... Wel oplettend van je, je was de eerste die het zag ;)

Groeten, Miranda

Mooi zei

oh ik loop al weer achter...wat leuk zeg!! In welk blad komt het? groetjes Karin