zaterdag 5 mei 2012

vrijheid

braakliggend terrein…

Vandaag in het kader van bevrijdingsdag een post over de vrije natuur ;))
Onze achtertuin bestaat uit 4 delen, het achterste deel is onze ‘werktuin’, daar staat de droogmolen, daar hakken we het kachelhout, daar staat een kleine schuur met tuingereedschap en er is een moestuin.

pluizebol

Of eigenlijk moet ik zeggen WAS een moestuin, de moestuin ligt direct achter de huidige schuur (3 breed en 2 diep) en die wordt deze zomer vervangen door een grote schuur (4,5 breed en 5 diep) zodat het behalve opbergplaats ook werkplaats kan worden... dit voorjaar hebben we dus geen groente gezaaid/gepoot maar de natuur z’n gang laten gaan en dan krijg je dit:

heemtuin

Best fotogeniek deze vrijheid in de tuin !


pluis

17 opmerkingen:

Le Style zei

Zeker heel fotogeniek!
Zo mooi 'vrije natuur' .....
Mooie foto's.

Ik vind de eerste foto geweldig!

Fijn weekend!!

Marjonel M zei

Mooie foto's

Fijn weekend
Marjonel

Pure & White zei

Wauw, wat een heerlijkheid zo'n grote tuin!
Geniet ervan!

groetjes Dineke

Claudia zei

Dezelfde bewoners bij ons in het gazon, wij zijn helaas minder blij met hen!

Haikey zei

Ik heb ook sinds kort deze gasten in mijn gazon zitten.
Denk er wel sterk over om ze te verbannen. Niet omdat ik ze niet leuk vind hoor, maar voordat je het weet heb je een hele familie...

fijn weekend!

Haikey

Karin zei

Ik zeg niets meer aan doen :) Mooie foto's Corine.

Blomkje en Wenje zei

Heerlijk....zo'n tuin!

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

lia zei

Je kunt het ook altijd nog zo laten...

Fijn weekend, lia

Els zei

Mooie foto's.
Succes, ben benieuwd naar het resultaat van de nieuwe schuur.
Fijne avond
Liefs Els

Gerry zei

De vrije natuur geeft veel moois! Heb er net gisteren zelf ook een log over gemaakt. Ook zoveel mooie kleuren.

Fijn weekend,
Gerry

Kleurrijk zei

Mooi idee om vrijheid te illustreren. Groeten van Geri

Anita zei

Hahah dit zijn wel heel bevrijdende foto's :-)
Wat mooi ...
Pas maar op straks komt er niet eens een schuur
en laat je de natuur gewoon zijn gang gaan.
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Ans zei

Ja,ook dit is vrijheid.
Mooi,hoor.

Groetjes Ans

Wondelgijn zei

Ha, wat grappig... Ik heb gisteren gelijksoortige foto's gemaakt! Leuk hè?

Jansepans zei

Fotogeniek is het zeker! Nog even van genieten want straks staat daar een mooie schuur en ik weet zeker dat die ook fotogeniek wordt jullie stijl een beetje kennende. Succes! Liefs Janneke

Miranda zei

Wel fotogeniek, maar hier is zo'n stilleven geen lang leven gegund ;) Mijn bloementuin bood ongeveer dezelfde aanblik, maar inmiddels heeft manlief hier de schop door heen gehaald... Succes met de schuur!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Mirjam zei

Hoi Corine,
Om het wooncentrum, waar ik werk, is ook een flink gebied waar de natuur zijn gang gaat en dat ziet er net zo uit. Je kunt er heerlijk wandelen want er zijn flink wat paden aangelegd en overal, zover je kunt zien bijna, vindt je deze beelden. Ik vind het heel charmant...
Succes met het plaatsen van de schuur. Wel heerlijk hoor om een flinke werkplaats te hebben, zou ik ook zo graag hebben, maar past dus niet in onze tuin...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam