donderdag 24 mei 2012

zeeuws knoopje

close-ups…

Mijn energiepeil is eigenlijk chronisch erg laag, maar dat went op de één of andere manier wel en zolang ik niet echt ziek ben ga ik gewoon door met werken, met huishouden en met klussen. Maar soms neem ik toch even rust.

1
 En dat deed ik niet door op de bank te gaan zitten, hoewel dat met een goed boek absoluut geen straf is...


3


4

Deze keer nam ik eens heerlijk de tijd om te spelen met mijn camera en de close-upvoorzetlenzen, het blijft lastig maar zo leuk om handmatig scherp te stellen en zo mooie close-upfoto’s te maken..

2

23 opmerkingen:

Carla zei

Je bent al een echte kunstenares in mijn ogen hoor!!
Prachtige foto's.
Hoop dat de zon je weer wat energie kan geven.

fijne dag...lieve groetjes Carla.

Esrosa zei

O, ik vind ze prachtig! Wat een mooie zachte foto's!
Vandaag dan maar met een goed boek in de zon, daar knap je vast nog meer van op...
Grtz, Esrosa

Pure & White zei

Mooi!!

Je maakt prachtige foto's!

groetjes Dineke

Het lijstje van brocante zei

Prachtig vast gelegd....genieten van jou ZEEUWS KNOOPJE.
Wat spannend.....dat je in de boeken komt....ben heel benieuwd!!!
Fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

All Seasons zei

Het is een schoonheid, je Zweeuws knoopje. Je hebt het prachtig vast gelegd met je camera en blijf ermee spelen, daar leer je het meest van.

Ik wens je een fijne dag
Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Wowwww Corinne wat mooi !!!....liefs van mij...geniet van het heerlijke weer.....xxx..

Karin zei

Prachtige foto's!!!
Geniet van het mooie weer :-)

Gerry zei

Je hebt prachtige foto's gemaakt van dit zeeuws knoopje.
Geniet van een mooie zonnige dag!

Lieve groet,
Gerry

Room Seventeen zei

Prachtige close ups!
Doe lekker rustig aan, en geniet van het mooie weer! We krijgen een geweldig Pinksterwekend (cabrio temperaturen ;-))

Twinstyle zei

Hartstikke mooi!
Hopelijk geeft de zon je wat energie.

Liefs Wendy

Mayflower zei

Ik hoop dat je even heerlijk heb bijgetankt met dit mooie rustmoment Corine.
De foto's zijn prachtig, een genietmoment.
Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam.
Bedankt voor je lieve reactie.
Lieve groet, Mea

'Inga' zei

En een bloem leent zich zo goed voor close-up foto's! Ze zijn prachtig...de rust straalt er van af!

Nog een zonnige week toegewenst!

Michelle zei

Ze zijn al super mooi gelukt, misschien een nieuw talent ontdekt? :) Fijne dag nog en rust lekker uit,
Liefs Michelle

MARIANNE zei

Vervelend dat je energiepeil zo laag blijft, en nu met die warmte, is het vast nog erger.
Tenminste als het bij jullie net zo heel warm,en klammig is als hier...je wordt er wel behoorlijk sloom van...maar we gaan niet zeuren hoor...we wilden toch graag echte Lente!! dus!,
Ja je foto's zijn zeker mooi scherp geworden, beter als die van
mij met m'n simpele cameraatje, dat is zeker.

Nog een fijne namiddag, en gezellige avond!
Groetjes van Marianne.

Home and Lifestyle zei

Deze foto's zijn héél erg mooi Corine!!!

Alvast een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ik heb sinds een week ook een close-up voorzet lens voor bij de 50mm lens. Ik heb wel al wat geoefend, maar dit resultaat krijg ik dus echt nog niet hoor... Ik vind het prachtig. Heel mooie plaatjes... Dit soort rustpauzes doet je duidelijk heel veel goed..
Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
Lieve groet,
Mirjam

Jet zei

Goed gelukt hoor!
Ik zal nooit meer zeggen dat het een simpele bloem is!

Anita zei

Dat lage energie peil is heel herkenbaar.
Het geeft ook weer reden om je tijd anders in te vullen en wat vaker rustmomenten te pakken.
Tijdens dat soort momenten komen blijkbaar de mooiste dingen tot stand ;-)
Prachtig HOE jij het zeeuwse knoopje hebt weten vast te leggen !!!
Fijne avond :-) Groetjezz lfs mij

Blomkje en Wenje zei

Het zijn prachtige foto's! Ik hoop dat je snel een beetje opknapt.

Groetjes, Pietrik

Marjonel M zei

Mooie foto's en de naam van het bloemetje is ook bijzonder Zeeuws knoopje .


groet, Marjonel

Franse Lelie zei

MOOI!!! Staat op m'n lijstje een close-up lens...luister wel een klein beetje naar je lichaam, even in de ruststand dit weekend? Lieve groetjes

Ans zei

Wat een prachtige sfeer op de foto's.

Groetjes Ans

Miranda zei

Het blijft inderdaad leuk dat spelen met de camera! Je foto's zijn prachtig geworden.

Fijn weekend. Groeten, Miranda