zondag 3 juni 2012

buiten leven

hobby’s…

Op deze natte, druilerige zondag een gezellige maandagpost ;)
Janiek en ik zijn de maandag allebei vrij, over het algemeen plannen we op die dag niet teveel gedoe, een beetje rommelen en een beetje bezig zijn met hobby's dát is de favoriete daginvulling van onze vrije maandag.

hobbies

In één plaatje gevangen: Janiek met haar onafscheidelijke BB (BlackBerry) en ik met mijn CC (CanonCamera) ;)
Ik loop even de tuin in…

leeftuin

Vanonder de veranda kom je direct bij de tuintafel, ideaal dicht bij huis leven we hier zodra het weer het toelaat.

relaxtuin

Iets verder naar achter komen we een paar treden lager uit in onze border/relaxtuin, pal op het zuiden zijn deze deckchairs favoriet als we echt willen ‘zonnen’.

boomgaard

Onder de klimopboog door lopen we de weer wat lager gelegen boomgaard in. Dit is de favoriete tuin van Finn, die kan hier naar hartelust spelen met de bal…

diep

In de boomgaard vangen we eind van de middag nog volop zonnestralen, vaak eten we daar dus in de avond.
De boomgaard is afgesloten met een beukenhaag en een oud frans hek.. hierachter bevindt zich nog onze werktuin (schuur, houthakplek, droogmolen, moestuin).

30 opmerkingen:

Marjonel M zei

Prachtige tuin mooie foto's, de foto met de tuin tafel ziet er heel sfeervol uit.

Fijne dag groet, Marjonel

Franse Lelie zei

Wat een heerlijke tuin hebben jullie, prachtig! En die BB en CC herken ik wel:) Lieve groet

Petra zei

Wat hebben jullie een schitterende tuin..... Mooi zo met al die verschillende tuinkamers, het voordeel van een langwerpige tuin.
Wij zijn zelf nog volop bezig met puin ruimen, maar als ik dan foto's zie van jouw mooie tuin denk ik "ja, daar doe je het dus voor!".
Lieve groetjes, Peet.

oldnewhome zei

prachtige tuin en prachtige foto's. Hopelijk zitten we allemaal weer snel in de tuin.Gisteren was het nog een prachtige dag. Fijn weekend nog groetjes Rarda

MARIANNE zei

Wat een afschuwelijke lelijke nare tuin hebben jullie...dat
je zoiets nog wil laten zien...ha,ha!
Oh meid, wat een weelde, en wat een heerlijk relaxt "vertoeven" zal het daarin zijn...met zo'n mooi groot buitengebeuren...ga je toch zeker Nooooooooooooit meer verhuizen!!!

Vandaag zal het hooguit onder je veranda, met een vest aan zijn... (tenminste,hier is het wel guur en nat)...maar in ieder geval een gezellige zondag! Groetjes Marianne.

ria zei

Wat heerlijk zon grote tuin!!Hoop dat je nog vaak in je luie stoelen kunt liggen!!
Lieve groet Ria

Elisabeth zei

Wat een heerlijke wandeling door de tuin, een prachtige tuin leg je vast op de foto's. Erg mooi!

La Maison zei

Jullie hebben en droomtuin en met vele gezichten. Daar kun je echt in dwalen denk ik. Een fijne maandag morgen samen met je dochter.

Lieve groet
Hermine

jacqueline zei

Wat een paradijsje...zucht! Haha daar kun je toch genieten zeg! Wat heerlijk zo'n dag met je dochter....! Wat een mieterse tuin heb je! Complimenten! Groet, Jacqueline

Pure & White zei

wat een heerlijke tuin!
Mooi dat je zo allerlei verschillende plekken hebt voor iedre moment van de dag!

Fijne zondag en maandag!

Dineke

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat een heerlijke maandag moeten jullie gehad hebben...
En die tuin, Mmmmm zo heerlijk.
Wat zullen jullie genieten van dit landgoed. Ik hoop dat er nog heel veel van dit soort maandagen zullen volgen. Maar in ieder geval hoop ik dat het mooie weer heel snel zal terugkeren...
Fijne zondag en alvast een heel mooie nieuwe week gewenst,
Lieve groet,
Mirjam

Els zei

Wat een plaatje! Heerlijke diepe tuin vol groen!

Fijne zondag
Els

oale zei

Geweldige tuin Corine, echt! Wij hebben ook een mooie tuintje waar ik best trots op ben (helemaal zelf aangelegd), maar hij mag van mij wel tien keer zo groot. Veel werk, maar ik hou ervan! Fijne zondag nog, Alie

Kom Achterom zei

Wauw wat heb jij een diepe prachtige tuin zeg! mijn postzegel valt daar echt mee in het niet! mooi zo het hek met beukenhaag.
Fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Zoooo heerlijk die tuin van jou! En dan met dat mooie weer zou je niet eens met vakantie willen!
Maarja dan is er weer zo,n dagje als vandaag ..........koud en nat .........brrr
Tja ook dat is dat mooie Nederland hè
Geniet nog even van het weekend
Liefs Erika

Petra zei

Echt een geweldige geniettuin heb je mooi uitzicht ook. En ik ken het, ze zijn niet meer zonder die telefoon..
alvast weer een gezellige maandag!

Groetjes Petra

little sweet things zei

Zucht...wat een heerlijke tuin hebben jullie toch, echt genieten.

Groetjes, Sas

Miranda zei

Een prachtige tuin en een heerlijke plek om te genieten van een vrije maandag!

Groeten, Miranda

Het lijstje van brocante zei

Wat is dit prachtig.....heel iets anders dan mijn balkon van 200 x 220......maar gelukkig kunnen we genieten op zoveel manieren.
Jullie hebben er een groot paradijs van gemaakt.
Ik wens je een fijne week & lieve groetjes,
Silvia

Mayflower zei

Wat heerlijk zo'n dag samen met je dochter.
Al zal het vandaag geen tuinweer zijn, hier regent het al de hele morgen.
Wat heb je toch een prachtig landgoed, zoveel ruimte en mooie plekjes om te gaan zitten genieten.
Hier wordt op dit moment het plafond gespoten, dus ben even vrij van alle klussen.
Heerlijk om nu even tijd te hebben bij jullie langs te gaan.
Ik wens je een fijne week Corine.
Lieve groet, Mea

Jansepans zei

Heerlijk zo'n dag vrij samen! Beetje jammer dat het nu niet zulk lekker weer is.
Wat een heerlijke tuin. Prachtig ook! Dat is op en top genieten... Fijne vrije dag. Liefs Janneke

@nne zei

zo'n mooie tuin ... bedankt dat we even mochten meelopen. lieve groet, @nne

Nieneke zei

Wat hebben jullie toch een prachtig, sfeervol landgoed!! Ik vind je houten stoelen/ tuinset trouwens ook erg mooi. Wij zijn ook nog op zoek naar zoeites...tips???

Des guirlandes zei

Whooo! wat een gave tuin!
Hartelijke groet,
Barry

Karin zei

Wat een zalige tuin!!
en nu nog mooi weer dan is het plaatje compleet :-)

fijne dag groetjes karin

Mooi zei

Deze had ik nog niet gezien... Wat toch een rijkdom je mooie landgoed. Ook zo knus en gezellig!
Op deze druilerige dag heerlijk om naar te kijken. Word ik blij van. Ik moet me eerlijk gezegd nog douchen, maar daarna nestel ik me nog even lekker achter de laptop met Sade op de achtergrond. #genietmomenten ;-)

Stella zei

Wow wat een leuke tuin !!
Lieve groet,Stella

Miss M zei

Jee, wat een enorme tuin hebben jullie! Ik ben NIET jaloers ;-)
Bij mooi weer maar nog meer foto's schieten, okee? En ze uiteraard aan ons laten zien. Je plekje is daar echt geschikt voor!

Fijne dag, lieve groet, Marjolijn

All Seasons zei

Van de ene post kom ik in je andere post terecht. Tjee wat een mooie grote tuin hebben jullie. Volgens mij een flinke lengte. zit er gezellig uit met al die hoekjes waar je kan gaan zitten.
Maarja daar is het vandaag niet echt het weer voor, hoop weer snel te kunnen vertoeven in te tuin met een mooi boek..

Fijne dag vandaag
Liefs,

Yvonne zei

Het zal ongetwijfeld ook veel werk zijn, maar wat is het heerlijke lange tuin, leuk dat je overal hoekjes en kamertjes kan maken
het hekje is ook mooi, ik zoek er ook nog 1, of het liefst 2, in de voortuin vind ik het ook wel mooi tussen de beuken en buxusheggen

wat een prachtige foto's van je dochter, zo spontaan is het leukste he
fijne avond
groeten Yvon