woensdag 13 juni 2012

oranje

voetbalgekte…

Zaterdag wilde het niet zo lukken met ‘onze jongens’.                                      Jammer… maar ‘ze’ gaan er vanavond vast vol goede moed aan werken om ‘ons’ deze keer een topavond te bezorgen :)

oranje

Afgelopen zondag toerden we door de Weerribben, één van de kleine plaatsen waar we doorheen reden was “Nederland”.


NEDERLAND - Het dorpje Nederland, in de Kop van Overijssel, probeert het nog maar eens: er staat weer een plaatsnaambord aan het begin van het dorp.
Deze keer niet standaard blauw, maar wit met oranje. Als knipoog naar het EK, dat gisteren van start gegaan is. Of het bord er na het voetbaltoernooi nog staat, is nog maar de vraag. De plaatsnaamborden zijn al vele malen gestolen en de gemeente Steenwijkerland durfde het daarom lange tijd niet aan om weer een kombord langs de kant van de weg te zetten.
Een woordvoerder van de gemeente Steenwijkerland geeft overigens aan dat dit bord minder gemakkelijk te stelen is. Waarom precies, dat blijft onbekend...

10 opmerkingen:

Hannekie zei

wat geweldig zeg dit bord..kan me voorstellen dat echte voetbalfans hem graag willen hebben..hopen dat het gewoon mooi blijft staan
liefs hannie

Carla zei

Leuk bord!!
Nu maar hopen dat 'onze' jongens vanavond hun best doen!!

Moet er niet aan denken om al die oranje rommel weer weg te moeten halen op het werk...want dat is me nogal wat hoor ((-;

veel plezier vanavond...ik kijk op het werk.

lieve groetjes Carla.

Marjonel M zei

Dat bord is echt een collectors item voor de voetbal fans hopelijk blijft hij staan.
Ik hoop dat de jongens winnen.

Groetjes, Marjonel

MARIANNE zei

heel toepasselijk dat bord...als ze vanavond (hopelijk)gaan winnen...is het helemaal oppassen geblazen...voor mogelijke dieven!!

Een fijne avond, en groetjes van Marianne.

Home and Lifestyle zei

Ik hoop toch zo dat we vanavond een feestje kunnen bouwen!! Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat we het zwaar krijgen! Gelukkig heeft de bondscoach er nog alle vertrouwen in...

Veel plezier vanavond!! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Leuk bord,dat oranje.
Het zal wel goed verankerd zitten,op een manier dat je het bord niet gemakkelijk los krijgt,lijkt me zo.

Groetjes Ans

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hier wordt de kamer al voorbereid op de voetbal wedstrijd voor vanavond.

De vrienden en vriendinnen van mijn zoon komen vanavond hier kijken, dus dat wordt een gezellige boel.

Ik ben niet zo'n groot fan, maar voor vanavond ga ik er wel even voor zitten.

Een hele fijne voetbal avond!

Lieve groet, Loes

Colin zei

Vrees dat na vanavond er weinig liefhebbers zullen zijn om dit als 'collectors item' mee te nemen.

Miranda zei

Een leuk item in het huis van een echte voetbalfan... al ben ik bang dat het na gisteravond in waarde is gedaald ;)

Fijne dag. Groeten, Miranda

inrustigvaarwater zei

Het is daar een prachtige omgeving. Heb daar veel gewandeld, maar ik word er helaas helemaal lek geprikt door van die kleine miezerige beestjes, dus mij zien ze er niet meer in de zomer maanden.