donderdag 14 juni 2012

rozig

rondje tuin…

Het weekend staat voor de deur en ik ben er klaar voor! Net zoals ik klaar ben voor de zomer (met de bijbehorende zon!), vorige week werd ik een paar dagen geteisterd door koortsaanvallen. Toen dat goed en wel over was en het zondag mooi toerweer bleek, ging ik nét voordat we in de cabrio stapten door m’n rug.. ik legde 2 tijdschriften op tafel! Maar na een half uurtje plat en met een diclofenac achter de kiezen kroop ik toch de auto in… want ja hé..we zouden zonnestralen vangen!!!

händel

Misschien was het voor m’n rug beter geweest om plat te gaan die middag, maar dat deed ik niet en dus had ik er tot vanmorgen behoorlijk pret van. Maar nu beweeg ik weer wat soepeler én het weekend staat voor de deur, dus…

rozig

Vandaag was het een mooie dag..zag ik vanachter mijn bureau..ik moest werken, maar begin van de avond dook ik toch nog even de tuin in :)

rozewitblauw

Het mooie weer doet de tuin goed, maar brengt ook wel weer het nodige werk met zich mee. Verschillende bloemen hebben een steuntje nodig want door de uitbundige bloei vallen de planten wat uit elkaar, maar dát gaat mijn rug nog niet leuk vinden denk ik, dus ik hou het even bij fotograferen.

bosje  hommel

(op de rechter foto gaat er net een hommel ‘boodschappen’ doen :))

pioenroos

En nee, ik ben niet vergeten deze foto te draaien..de bloemen zijn zo zwaar, die hangen gewoon horizontaal.. maar wel mooi hè?!!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi rondje tuin!
Ik vind de tuin in juni altijd op z,n mooist
Je hebt het weer mooi weten vast te leggen !
Balen van je rug zeg ;-( Beterschap!!

liefs Erika

Colin zei

Topzwaar, maar levert een prachtig plaatje op!

Carla zei

Oh meid...jij ook al hang pioenen?????
Hier hangt ook alles plat...dacht er vandaag even aan om er toch maar wat binnen te halen...heb ik er tenminste nog een beetje plezier van.

Fijn dat het weer beter gaat met je rug...weet alles van rugpijn, en da's geen pretje hoor!!

fijne avond...lieve groetjes Carla.

Marjonel M zei

Dan zijn het echt grote volle knoppen als ze zo gaan hangen.

Beterschap met je rug.
Groetjes, Marjonel

Room Seventeen zei

Juni is een prachtige tuinmaand, alles op en top in bloei, ik geniet me suf met al dat groen om me heen. En dan ook nog fluitende vogels, urenlang licht in de avond, en wakker worden met het zonnetje in de ochtend!
Zucht...kon het maar altijd zomer zijn!

Voorzichtig met je rug hoor!

Sfeer van Toen zei

Bloemen die topzwaar zijn. Het is zelfs zo erg dat ze hier met stok en al soms omvallen (of ik de stokken wat dieper moeten steken ;-)) Als het nou wat warmer mocht worden dan is het helemaal genieten en beter voor het lijf. Ik wens jou beterschap met je rug, ikzelf zit met pijnlijke gewrichten :-(

Groetjes van Petra

Lynda zei

prachtige plaatjes....zoals altijd;)!

Jij hebt tenminste bloem in je pioen! Ik alleen groen loof....meer niet:(, maar je hebt gelijk...veel regen en dan wat zon en je tuin SCHIET de hoogte in, werk aan de winkel...na de foto's;)

Liefs
Lynda

Ans zei

Ja,heel erg mooi.
Ondanks dat het met het weer wat kwakkelen is,gaat de natuur gewoon door in zijn uitbundigheid.
Maar vandaag was het wel een hele mooie dag en heb ik lekker buiten in de tuin zitten lezen,tussen mijn blommetjes.

Groetjes Ans

'Inga' zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elisabeth zei

Wat een schitterende foto's echt een prachtige tuin. Zelfs met dit weer laat de tuin zich van zijn mooist zien.

MARIANNE zei

Jee, wat vervelend van je rug.
Ja dan maar even alleen mooie foto's van je tuin maken...en zeker nog even geen buk werkzaamheden, in je tuin doen hoor...laat de boel maar gewoon even hangen...ha,ha!
Ik ben nog steeds bang dat de pioenen bij mij in de tuin niet verder dan de knoppen gaan komen, als de zon niet gauw een paar dagen heel erg z'n best gaat doen...zou zo jammer zijn!

Een fijn weekend, groetjes van Marianne.

Home and Lifestyle zei

Dat schiet niet op hè...eerst je koortsaanvallen en nu je rug, die je nog steeds wel in de gaten moet houden! Vanmorgen had ik het ook met het verschonen van de bedden...maar gelukkig bleef het bij een kleine scheut en heb ik nu nergens last van.

Mooie plaatjes van de tuin, gisteren was het inderdaad heel lekker buiten. Ik denk dat we moeten wachten tot zondag, dat zou wel weer eens een aardige dag kunnen worden. Maar Nederland laat zich helaas al weken niet van haar zonnigste kant zien...ik verlang inmiddels ook wel naar meer, ook voor op het bankje! Ik beloof je, de eerst volgende keer dat ik daar van het zonnetje geniet, zal ik aan je denken :)!

Fijn weekend en doe maar voorzichtig met je rug! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Wat een mooie foto´s heb je weer gemaakt! Maar wat vervelend van je rug, doe voorzichtig hoor.
Lieve groetjes, Peet.

Miss M zei

Oh, meid, dat klinkt niet best; gelukkig gaat het al wat beter met je.
Had je tijdens het fotograferen geen last van je rug? Want hé, da's ook laag bij de grond ☺

Fijn weekend, op naar de zon! ☼

Liefs, Marjolijn

oale zei

Toch heeft het weer geen verkeerde invloed op de tuin, zo mooi als alles erbij staat. Alleen op ons humeur heeft het af en toe wel z'n weerslag, tenminste bij mij wel. Fijn weekend, Alie

Le Style zei

Ai wat vervelend!
Gelukkig gaat het weer beter met je, sterkte met aansterken en rustig aan .....

Je hebt schitterende foto's genomen. Kan altijd zo genieten van jouw foto's.

Ik wens je een heel fijn weekend toe!!

Home is where the heart is zei

Hey Corine wat een prachtige tuin en die foto van je tuintafel, het geheel is een plaatje!!
Geniet ervan en doe aub voorzichtig met je rug, daar heb je er maar 1 van he :))
lieve groet Brigitte

Els zei

Gelukkig gaat het nu beter met je rug! Een tuin vraagt meestal veel onderhoud maar dan heb je ook wat hé! Prachtige foto's...

Fijn weekend
Liefs Els

Pure & White zei

Prachtig al dat frisse groen en die mooi roze tinten!

Hopelijk is je rug al weer wat beter..


Fijn weekend!

Dineke

Mooi zei

He bah Corine, hopelijk gaat het nu weer goed met je rug?
Wat heb je mooie pioenrozen in je tuin zeg! Wij hebben nu al voor het tweede jaar alleen maar groen en er komen geen bloemen in. Die bloemetjes op de linker foto (van die twee naast elkaar) zijn ook leuk. Wat zijn dat voor bloemen?
Groeten en fijne week alvast

bl.S zei

Het plaatjes wat je niet ziet is dat Meiss in bikini op het terras aan het zonnen is :) deze toevallige voorbijganger, bezorgde ons gewoon even de rillingen, om hem later prachtig te vinden.

Kram/Marion