maandag 30 juli 2012

mini(kick)

doe eens gek…

Ik leef een lekker leven vind ik zelf, al heeft ook ons kleine huis een kruis te dragen. Maar desondanks kunnen we positief in het leven staan en er volop van genieten.
Ons leven lijkt vooral door mijn energiebeperking voor sommigen misschien wel wat erg rustig, maar wij zien dat anders, wij hebben niet persé allerlei spannende trips of uitdagingen nodig om een kick te krijgen. Die kick (in miniformaat) krijg ik ook als ik na een dag (of week) weg weer THUIS kom, de sfeer…stoer en sober (stober) geeft me de rust die ik nodig heb om de hectiek van de buitenwereld mee te beleven.

hoog

Na een bezoek aan de garage (ik rook al een tijdje een rare ‘warme’ lucht..er bleek een plastic zak vast gesmolten onder de Mini te zitten) parkeerde ik laatst mijn Mini in een naburig dorp. Dat is voor mij heel bijzonder want ik hou namelijk niet van shoppen en al helemaal niet van shoppen tijdens de opruiming! Dat is één van de dingen die ik normaal gesproken mijd omdat ze zoveel energie slurpen, al die troeperige winkels met rekken vol restanten. Áls ik shop dan liefst als de nieuwe collectie net binnen is, dan kan ik genieten van de mooi gestylde winkels!

Waarom ik die opruimingsdagdag wél ging shoppen weet ik niet, af en toe doe je gewoon wel eens gek… Maar ik kocht me toch een léuke schoenen… in de opruiming dus… kijk en die opruimingsprijzen díe vind ik dan wel weer leuk!!

gaaf

En nee dit zijn geen schoenen voor dagelijks gebruik, maar ik viel ervoor als een blok. Vrouwelijk door de hoge hakken en stoer door het geplooide wreefgedeelte en dan ook nog voor een miniprijs... daar krijg je toch een (mini)kick van?!

26 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Corine,
Zo af en toe zo'n ingeving kan echt z'n vruchten opleveren. Dat zie je dan maar weer. Ik hou ook niet van shoppen, doe het het liefst online zodat ik thuis kan passen en kan nadenken of ik het echt wel zo leuk vind... Zo niet, dan gaat alles weer retour... Alleen heel af en toe, met mijn meiden shoppen, dan vind ik het wel leuk...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Claudia zei

Dat zouden meer mensen moeten doen, rust en soberheid, het mooie inzien van de kleine dingen die je hebt, de reden dat ik graag op je bijzondere blog kom.

Els zei

Stoer en vrouwelijk! Voor mij mogen ze nog een stukje hoger...is alleen niet zo handig als je zwanger bent met dit weer, hoezo *olifanten*voeten?! Haha...

Fijne week en geniet van je vakantie
Liefs Els

Brabbels en Kiekjes zei

Gevalletje: juiste tijd, juiste moment op de juiste plek te zijn!

Goed gedaan, ze zijn gaaf.
Ach.. wat andere over jullie leven denkt, vind of wat dan ook: SCH&^^&&^% aan hebben. Jullie leven en dat zo leven, waarbij jullie je prettig voelen.

Liefs,

Collie-Collie.com zei

Hahaha, ik dacht altijd dat ik raar was (veel mensen vinden het een afwijking als je er niet van houdt als vrouw-zijnde), dat ik winkels met die puinhoop en schreeuwende reclame boven de bakken een soort van storing vind, maar ik ben dus niet de enige!!

Ik hou ook van mooi ingerichte winkels, waar alles mooi ophangt (en niet op de vloer ligt te dweilen of gepropt in bakken).

Wat een waanzinnig mooie schoenen heb je op de kop getikt. Mooie hak, prachtige kleur en inderdaad de snit is stoer zoals het leer is verwerkt. Super!!

Groetjes, Collie

Tanja zei

Ja Corine, je weet hoe ik er in sta, genieten op jouw manier daar gaat het om. En de rest die geef je met je nieuwe schoenen maar een schop onder hun kont ;-)

Je schoenen zijn supergaaf, al kan ik niet op hakken lopen ben ik er wel altijd jaloers op dat iemand het wel kan, dus geniet van je kick.

Fijne dag
Liefs
Tanja

bl.S zei

Prachtige schoenen, ik ben ook geen shopper, en al even saai, wil altijd dezelfde spijkerbroek hahaha... een dagje met mij winkelen is overzichtelijke en zakelijk, heb absoluut geen zin om uren te slenteren om vervolgens niets te kopen :) Hoewel emigreren naar Zweden een groot avontuur is ben ik voor de rest heel basic hahahah... Meiss werd 16, onze jongste.

Kram/Marion

Pure & White zei

ha Corine,

ben het helemaal met je eens, een kick zit vaak juist in kleinen dingen..!

Ik ben dol op schoenen, dus kan me je uitspatting heel goed voorstellen, geniet ervan.

Fijne dag!

Dineke

True Colours zei

Ze zijn mooi hoor !

Fijne dag.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hoi Corine,

Ook hier zijn we geen uit de band springers hoor, gewoon genieten van elkaar en het moois om ons heen.

Je hebt een paar prachtige schoenen gekocht en ook nog in de uitverkoop!

Een hele fijne week!

Lieve groet, Loes

MARIANNE zei

Ja als je kan genieten van alle kleine, mooie, echt waardevolle dingen...krijg je al snel ergens een kick van, ja toch...ha,ha!
En als ik ergens geen kick van krijg...is het boodschappen doen, en kleding kopen...en shoppen in de uitverkoop vind ik helemaal niets, dat gegraai van al die mensen in rekken, en bakken, en alles zomaar terug kwakken...
Maar soms als je ergens naar toe onderweg bent, en je komt dan ineens zomaar iets mooi's (zoals jou schoenen) tegen...en voor een super prijsje...ja dan...krijg ik daar ook wel een kick van hoor!
Ze zijn echt mooi, en ook al ga je ze niet elke dag dragen, om ze 'zo' leuk neer te zetten, staat ook al geweldig!

Groetjes van Marianne.

Hannekie zei

echt stoer hoor..zou er nog niet tot op de hoek mee komen maar dat mag de pret niet drukken toch hahha
liefs hannie

Blomkje en Wenje zei

Ze zijn prachtig! Ik heb vorig jaar een paar van Mustang 'op de kop weten te tikken', zelfde kleur...ze lopen heerlijk! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe schoenen! En een hele fijne week...

Groetjes, Pietrik

It's me zei

Heerlijk geschreven...mooie schoenen......dicht bij jezelf blijven...dan leef je het beste volgens mij......liefs van mij....xxx....

Home and Lifestyle zei

Eerlijk gezegd mag ik graag winkelen en ook tijdens de sale heb ik daar geen problemen mee! De echte rommelzaken sla ik graag over, maar 'de Bij' heeft erg leuke aanbiedingen tijdens de sale, soms voor 60% minder dan de originele prijs. En dat vind ik kicken!

Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen hobby, je zou er toch ook niet blij van worden als heel Nederland in de stad loopt te shoppen!

Erg leuke schoenen Corine, staat mooi bij wit :)! Op hoge hakken kan ik niet bepaald uit de voeten (dat winkelt ook voor geen meter :)), maar fraai zijn ze zeker weten!

Lieve groet, Ingrid

Colin zei

Goed dat je gewoon een keer van je 'winkelpatroon' afgeweken bent en toch de sale in dook want wat zijn ze gaaf!

Enne dankzij de bouwval in combi met een jungletocht ben ik het liefste gewoon thuis; anderen vinden dat saai en onbegrijpelijk want je mist een heel sociaal leven, maar ik vind het heerlijk en vind het allesbehalve saai trouwens :-)

O ja enne die deegroller is al jaren in gebruik maar weigert gewoon er 'gebruikt' uit te gaan zien; maar je hebt gelijk hoor want voor de foto was zo'n brocant geval véél mooier geweest! Kan eigenlijk wel op het nog-te-verzamelen lijstje.

Anoniem zei

Hele mooie schoenen!!
Net iets voor jou! En wat heerlijk dat je dan daar zo blij mee kunt zijn!
Daar zou ik ook blij van worden hoor!
Geniet er maar van! ( en met dat genieten daar was je toch al zo druk mee hahaha)
Liefs Erika

Ans zei

Wow ! Schitterende schoenen.

En je leeft je leven op jouw manier en dan is het goed.
Gewoon bij jezelf blijven.
Heel knap,hoor.

Groetjes Ans

Bonjade zei

Zie nu...misschien toch eens vaker de opruiming in......
Ik houd ook van thuis en rust maar de opruiming....ja daar mogen ze mij nu wel voor wakker maken.......
daar ga ik graag de massa eens voor in ;)

Fijne avond

Liefs


Oh VET zijn ze....je schoenen.

Hoog ;)

Marjonel M zei

Mooie schoenen, de kleur is ook goed!

Groeten, Marjonel

little sweet things zei

Deze dag heeft gewoon zo moeten zijn.
Prachtige schoenen! het model en de kleur zijn makkelijk te combineren.
Groetjes, Sas

Stella zei

Hi Corine,
Ben ik erg onbescheiden als ik vraag welk merk schoenen dit zijn....vind ze zoooo gaaf,dat ik hoop dat ze bij ons in de buurt ( nog) te krijgen zijn?...bloos,bloos
Lieve groet,Stella

Hanneke zei

Hoi Corine,

Niet "mini" maar "mega"kick!!

Groet, Hanneke

Jessica zei

Ze zijn erg gaaf, je schoenen!
Ik herken het helemaal, ik ben jong.. maar hou ook totaal niet van shoppen in de drukte!
Ik ben gebroken als ik thuis kom, helemaal uitgeput.
Maar soms moet je er even aan geloven, en dan levert het wel deze super mooie schoenen op.

Geniet ervan.
Fijne week!

Groetjes Jessica

Lynda zei

minikick??? MEGAKICK!!! en die MEGAKICK moet je toch ook nu hebben nu je reportage in de WLS eindelijk UIT is!! wat een mooi stuk is het geworden!! ZOOOO grappig dat je allemaal bekende foto's ziet en toch steeds weer anders!!! Nogmaals gefeliciteerd! MEGAKICK!

Liefs,
Lynda

Mooi zei

Jaaaa je staat er in!! Mooi! heb hem snel even doorgebladerd, maar ga er een dezer dagen echt even voor zitten. Heerlijk met een kop thee...
Lieve groet,
Karin
(en ik zou het al schrijven...giga kick...maar ik was al niet meer de eerste zag ik hier boven, toch moet dit wel een bijzonder gevoel zijn je interieur in de WLS)