zaterdag 7 juli 2012

nog eens

Frankrijk…

les baux

les Baux-de-Provence, een (toeristen)dorpje midden in les Alpilles, gebouwd in, op en tussen de rotsen.

tuinpad  tuintrapje

Alles is er mooi gerestaureerd, maar ik val toch juíst voor de wat doorleefde hoekjes.

avignon

Avignon, met de beroemde brug over in de Rhône. Heel mooi en natuurlijk moesten we er met de meiden even heen, maar zelf ga ik liever naar dorpen dan naar steden ;)

.3oud

Dit is een plaatje (van een muur) in Eygalière. Wat zou ik graag een mooie oude Franse muur in onze tuin hebben… geweldig toch?!

fotograaf

In datzelfde Eygalière klommen we naar boven (met diverse stops om van het uitzicht te genieten)

hoog

om Maria te groeten.

24 opmerkingen:

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Prachtige foto's, ik heb er van genoten!

Het lijkt wel een dorp uit de middeleeuwen.

Lieve groet, Loes

Tanja zei

Mooie sfeervolle foto's Corine, en inderdaad die muur geweldig om die in je tuin te hebben, en eindelijk kan ik zien hoe je haar zit ;-)

Fijn weekend
Liefs
Tanja

lia zei

Heerlijk om op deze manier de zaterdagmorgen te beginnen, buiten een stralende zon en dan de mooie vakantiefoto's van jou erbij....

Fijn weekend,
Liefs Lia

MARIANNE zei

Oh wat een prachtige foto's...en ja, zo'n muur zou ik ook wel in m'n tuin willen hebben...ware het niet dat mijn tuin(tje) er iets te klein voor is...ha,ha!

Een heel fijn weekend!

Berna zei

Nog eens is niet erg! Van Frankrijk krijg je nooit genoeg en het zijn prachtige plaatjes. Dank dat we dmv je verslag mochten meegenieten.
Goed weekend.

Het lijstje van brocante zei

Prachtige foto's.....die muur zou je zo meenemen en verdelen in stukjes.
Fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Colin zei

Wauw, dat leverde vast uren fotomateriaal op en leuk dat ze jou ook even 'kiekten'!

ria zei

Prachtig!!!
Lieve groet Ria

De Lorelei Brocante. zei

Herkenbare beelden hier zijn wij vorig jaar ook geweest, prachtig daar hé.

Groetjes
Dicky Marie

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's Corine.
Zo mooi zo'n dorpje tussen de rotsen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Wondelgijn zei

Dit ken ik!! Ben ik ook ooit geweest.... zo'n 15 jaar geleden misschien al!

Gerry zei

Prachtige foto's, Corine. Ik zit naar zoiets altijd helemaal verlekkerd te kijken. Ik kijk ook wel eens stukjes Tour de France, alleen om het landschap, prachtig!
Fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

'Inga' zei

Mooi zeg...
die muur in je achtertuin, is dat de volgende klus?

Prachtige foto's!

Fijn weekend nog

True Colours zei

Hele mooie foto's hoor !

Fijn weekend.

Ans zei

Wat zijn dit weer prachtige foto's.
En wie weet,heb je op een goede dag zo'n mooi frans muurtje in je tuin staan.
Waar een wil is,is een weg.
Toch ?

Fijn weekend
Groetjes Ans

Lynda zei

doe dat vooral NOG EENS!;)....vinden wij niet erg!

Au revoir!!!

Liefs,
Lynda

Des guirlandes zei

Zucht.... wat is Frankrijk toch heerlijk hè. In deze streek zijn wij ook eens geweest. Prachtig! Herinneringen kwamen weer boven.
fijne zondag.
B

Franse Lelie zei

Prachtige plaatjes van mooie plekjes. wie weet gaan we deze streek ook bezoeken in onze vakantie, ik krijg er wel zin in als ik het zo zie! Lieve groet

Blomkje en Wenje zei

Schitterende foto's! Frankrijk staat toch nog wel op mijn lijstje..

Fijne dag.

Groetjes, Pietrik

Judith zei

Hoi lieve Corine, ik heb eventjes wat bijgelezen op je blog en allereerst nog gefeliciteerd met je 21 jarige dochter en je 5 jarige huwelijksjubileum! En dan nog heerlijk op vakantie in Frankrijk... GENIETEN! Gelukkig heb je afgelopen week nog wat kunnen 'nazomeren':-)

Fijne zondag X

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een prachtige foto´s weer zeg. Lekker meegenieten is dit.
Die brug in Avignon wil ik heel graag ook een keer zien, maar dat dorpje is echt onweerstaanbaar...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Miranda zei

Wat is het toch een prachtig land met veel fotogenieke plekjes!

Fijne week. Groeten, Miranda

When-D zei

Ik hou er ook enorm van, die groffe stenen, opgravingen en middeleeuwse gebouwen...heerlijk genieten!

Mooie foto's hoor..

lieve groet, When-D

Roelien zei

Heerlijke reis zeg! Prachtige fotootjes weer enne nog gefeliciteerd met jullie 5jarige huwelijk!