vrijdag 20 juli 2012

stapelen

in huis…

zon in huis

Ik hou van mooie spullen, ik hou óók van sober, dat geeft me rust. ‘Vroeger’ vond ik dat best lastig, dan kwam ik toch weer met iets moois thuis, waar ik eigenlijk geen plek voor had. Tegenwoordig moet iets wel écht iets heel bijzonders zijn wil ik het niet kunnen weerstaan ;)
Een strak, leeg, minimalistisch huis is niks voor mij... mooie, oude spullen brengen ‘leven’ in ons huis. Zo staan er op de logeerkamer 2 oude houten kisten, in de onderste zitten mijn inspiratiemappen, mooie interieurknipsels uit woonbladen en lijsten met leuke wooninspiratie-adressen.

zouthout

verweerd

Bovenop de kisten staat een oude ovale (was)kom met verweerde, door water, zand en zout geschuurde strandvondsten.
Door te stapelen creëer je met gemak mooie stillevens.

15 opmerkingen:

Inge zei

Oh heerlijk Corine, wat mooi!

Lieve groet, Inge

Le Style zei

Super mooie stillevens!

Fijn weekend!!

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een prachtige kisten! En het zouthout, want volgens mij wordt het zo ook wel genoemd, is echt geweldig mooi. Helemaal stober, deze combinatie.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ans zei

Schitterende kisten.
En de kleuren van de strandvondsten zijn wel zo prachtig.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Els zei

Mooi stilleven...

Fijn zonnig weekend
Groetjes Els

G-style zei

Mooi en 'stober' tegelijk ,heerlijke stapel en ook nog functioneel ...

Fijn weekend alvast ,

hartelijke groet Gea

Jessica zei

Ziet er mooi uit, zo simpen maar zo sfeervol!

Fijn weekend.

Groetjes Jessica

Tanja zei

Mooi Corine, de kisten en het zouthout, de rust straalt van je foto's af, super!

Fijn weekend

Liefs
Tanja

lia zei

Ja, super hoor. Niet te vol en niet te leeg.
Daar houden we van....

Liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Jouw stijl vind ik bijzonder mooi, al lukt het mij zelf niet om het uit te voeren...kan minder goed iets weerstaan denk ik ;)! Heb dus ook in Frankrijk weer een paar leuke aankopen gedaan!

Fijn weekend Corine!

Lieve groet, Ingrid

Haikey zei

Hier hou ik toch zo van!!

Fijn weekend, Haikey

Marjonel M zei

Daar had ik ook last van meestal belande de spullen dan in een kast.
Nu koop ik alleen wat ik kwijt kan in huis.Een houten kistje heb ik ook nog Leuk zo!

Groeten, Marjonel

It's me zei

Heel mooi....stoer en sober...prachtig...liefs Ria...xxx...

Colin zei

Mooi weer deze zouthout-combi en past zo bij jouw 'thuis'. En blijft leuk hè dat jutten op het strand.

MARIANNE zei

Inderdaad een mooi stilleven zo!
En 'Les is more' in huis...nee ook niets voor mij hoor.

Geniet van het weekend, groetjes Marianne.