woensdag 29 augustus 2012

bijzettafel

stoer…

Soms, of eigenlijk vaak… vind je de mooiste dingen juist als je niet op zoek bent. Zo liepen wij nietsvermoedend een kroonluchterwinkeltje in Elburg in, gewoon om even te kijken. Met vriendin A. was ik al verschillende keren in de kroonluchterhoeve in de buurt geweest en ik wist wel dat de eigenaar nu ook een winkeltje in Elburg had, maar geweest was ik er nog niet. Want ja ik vind kroonluchters prachtig, maar niet in ons huis, daarvoor wonen we toch echt te klein.
Natuurlijk hebben ze naast kroonluchters ook ander interieurspul, dus nu we er toch langs liepen gingen we ook naar binnen…

puur

En door al het geglinster van de luchterpegels heen viel mijn oog op iets stoers :)

stober  bijzettafel

Niet gewoon stoer, maar echt heel stoer! Een puur, massief houtblok, Gert en ik keken elkaar aan en waren verkocht :)) Nee, we waren niet op zoek naar een nieuwe ‘bijzettafel’, maar hij past wel heel gaaf in ons interieur!

overzicht

Het kostte wat moeite om ‘m uit de auto hier in de kamer op z’n plek te krijgen, want behalve heel stoer is ie ook heel zwaar… Of is ie nu juist daardoor zo stoer??!!

35 opmerkingen:

Huize Kip Kakel zei

Prachtig stoer!
Kijk wel uit voor houtworm :)
Ik had bij mijn zoon al 2 jaar een nachtkastje van een boomstronk staan en na 2 jaar kwamen er torren uitkruipen..brr!
Maar die van jullie zal wel behandeld zijn??
Lieve groetjes ,
Hannie

Kom Achterom zei

hij is super gaaf!! prachtig zo in jou woonkamer. waah mijn oog blijft maar trekken naar de prachtige cloche die je op tafel hebt! hiihh
fijne dag
Yolanda

Karin zei

Whow Corine wat een super vonst dus!
Past helemaal bij jullie,heel veel plezier ervan hoor.

groetjes Karin

MARIANNE zei

Wat geweldig, en zeker stoer...staat dat (bijzettafeltje)BLOK...daar prachtig te wezen...in jullie mooie, en stoer gestylde woonkamer...hij past er "helemaal bij"!
Nee, die kon je daar in Elburg zeker niet laten staan...hopelijk hebben jullie er alleen...geen rug klachten aan over gehouden...ha,ha!

Groetjes van Marianne.

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad een stoer exemplaar! Heb er spijt van dat ik toch niet even naar binnen ben gelopen. Bij een ander vind ik kroonluchters heel mooi, maar zelf vind ik het hier niet zo passen, misschien dat ik daarom ook niet naar binnen gelopen ben!

Maar dit is een plaatje!!

Lieve groet, Ingrid

Nieneke zei

Gelukkig waren jullie niet met de cabrio..........
Hij staat prachtig..en dat taartje ziet er ook heerlijk uit!

lia zei

Prachtig. En moet zeggen dat in die blogjaren dat wij elkaar nu kennen, dat er nog steeds dezelfde dingen zijn die wij kopen of naartoe gaan zonder dat we het van elkaar weten. Wie noemde ons nu ook alweer een tweeling...)
Verder zeg ik niets hihi..)

Liefs Lia

Jessica zei

Prachtig is hij.
Zeker stoer, hou ik wel van ;)

Groetjes Jessica

Martine zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie als een blok vielen voor het blok. :))
Hij is echt heel stoer en hij staat heel mooi. (vooral met het heerlijke gebak op de foto)
Je reportage in de WLS is heel erg leuk. Hij lag bij ons op de deurmat toen we op vakantie waren. Ik heb toen een vriendin een smsje gestuurd om te vragen of jij er in stond, want je maakte me daarvoor heel nieuwsgierig he. :))
Geniet nog even na van alle reacties.
Een fijne en zonnige dag, lieve groet Martine

zachtehoop zei

Inderdaad...om meteen verliefd op te worden. Prachtig gewoon...
Liefs en tot gauw...
Nadine

Servies en Brocante zei

prachtig! Vind je stoel ook zo mooi!

RUW MET STIJL zei

Een mooie stoere bijzettafel.
Erg mooi.
Fijen dag, Ellen

De Lorelei Brocante. zei

Ojaaa, die is gaaf zeg !! en goed ingewijd ook zie ik (taartenzoo)
Nu nog een paar industriele wieltjes eronder dan kun je er overal van genieten.
Is je stoel van een bepaald merk ?? ik vind 'm erg mooi en ben op zoek....dussss...

Groetjes
Dicky Marie

Marjonel M zei

Prachtig heel stoer!
Groet, Marjonel

Marja Verschoor-Meijers zei

Mooi stoer dus! Zwaar stoer... staat prima zie ik wel!

Petra zei

Helemaal goed! En handig ook. Wij hebben een boomstam, stond al jaren bij m'n schoonzus onder de carpoort en ik mocht 'm hebben. Paar wieltjes van de kringloop ondergezet, hadden nog wat stoerder gemogen maar voorlopig wel handig en leuk.

Groetjes Petra

Landelijk at Home zei

Die is zeker heel stoer.Ik hou ook altijd wel van dat robuuste hout!

Ik ben eigelijk wel benieuwd waarom je kroonluchters niet vind passen in een klein huis? Ze hebben toch ook kleine varianten?

Als je het leuk vind kan je mij ook volgen ;-)

Groetjes Wilianne

Dinah zei

Kijk daar houd ik nou ook van, lekker stoer en robuust. Die kan wel tegen een stootje.

Groettjes,dinah

monique zei

echt heel gaaf!
ja soms moet je niet zoeken he.
zijn vaak de mooiste vonsten.

liefs

jacqueline zei

Super stoer, ik vind hem heel mooi en past perfect in je interieur! gaaf! goet, Jacqueline

Room Seventeen zei

Super, past helemaal!!

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat prachtig mooi. En dat staat echt super bij jullie...
Fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Franse Lelie zei

Ziet er inderdaad uit of hij er altijd heeft gestaan! Mooi geheel, lieve groet

La Maison zei

Wat een vondst, heel stoer.

Groetjes
Hermine

Blomkje en Wenje zei

Wauw! Mooi hoor! Past er precies bij.

Groetjes, Pietrik

Maison Louise, Paintings by Louise zei


Staat helemaal stoer en super!

Lieve groet, Loes

'Inga' zei

Echt heel stoer! Heerlijk om ongepland tegen zulke dingen aan te lopen, alzof ze jou vinden ipv andersom!

Lieve groet!

Els zei

Wat een stoer exemplaar! Helemaal mijn smaak :-) Hij staat erg mooi naast je fauteuil...

Fijn weekend
Liefs Els

Le Style zei

Super vondst!! Zo passend .....

fijn weekend!

Judith zei

Ik zeg maar 1 ding; WAUW!!!

Fijn weekend X

Wondelgijn zei

SUPERstoer!!

Lisanne van de Klift zei

Prachtig!!! Heel stoer!

Mayflower zei

Wat leuk die onverwachte vondsten.
Je bijzettafel is echt supermooi èn stoer Corine.

Fijne week.
Lieve groet, Mea

Saskia zei

Wat een moooi bijzet tafeltje !! ,overigens, last hebben van boktor is erg vervelend, dit is echt een geweldige oplossing, zie de link en zie het voor jezelf:
houtworm begassen

Anja zei

Gedurfd hoor! Zo'n knoepert in je woonkamer. Inderdaad staat hij wel heel stoer. Jouw salontafel vind ik ook wel heel gaaf, lekker robuust!