vrijdag 17 augustus 2012

opgeladen

weer aan het werk…

Onze vakantieweken zijn weer voorbij en al gingen we niet echt ‘op vakantie’, het was een heerlijke tijd. We hadden ons voorgenomen elke dag buiten te eten en dat is bijna gelukt, slechts 2 dagen was het daar te koud of te nat voor. Dus al dat gemopper over  belabberde Hollandse zomers, dáár doen wij niet aan mee :))

Vorige week bezochten we de brocantemarkt in Apeldoorn, dat blijft toch iets leuks, slenteren langs al die kramen met allerlei moois. En nee we waren niet echt op zoek naar iets, maar natuurlijk speurden we wel naar ‘sterrenglas’… en bij één van de eerste verkopers was het al raak!

strooier

Een prachtige strooier mét ster in de bodem!

De eerste strooier met ster die we een paar jaar terug troffen vonden we een mooie aanvulling op de 2 flesjes met ster die we toen hadden. Daarna kwam er nog een sterstrooier bij, nu hebben we al 6 flesjes en 3 strooiers, van één sterverzameling zijn het met deze nieuwe aanwinst zomaar 2 verzamelingen geworden :)

verzamelingen

We toerden deze weken heel wat kilometers met open kap rond (zoals naar de markt in Apeldoorn).

club

Afgelopen zondag reden we een georganiseerde rit door Oost-Groningen, start-en eindpunt was de Fraeylemaborg in Slochteren. Een schitterende locatie! En het weer kon niet mooier, volop zon, dus alle kappen konden open..

Wij hebben deze zomervakantie genoeg (zonne-)energie opgedaan en zijn deze week weer lekker opgeladen aan het werk gegaan!

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Toen ik gisteren in de tuin heerlijk van de zon zat te genieten, bedacht ik mij dat ik dat de laatste weken toch wel dagelijks doe. Wij hadden de mazzel tijdens de eerste natte weken van juli in Frankrijk te verblijven, maar daarna....hmmm....een hele leuke zomer met een temperatuur waarbij de vaak kap open kan :) maar waarbij je ook nog iets kunt ondernemen. Niet verkeerd...

Je hebt een mooie aanwinst in Apeldoorn gevonden. Dat is het leukst...onverwacht ergens tegen aanlopen maar als het niet zo is, is het ook genieten van zo'n dag. Wij gaan er zo dadelijk ook lekker op uit!

Ik wens je een heerlijk weekend, het wordt weer buiten eten :)!!

Liefs, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Ik vind het een hele leuke en bijzondere verzameling en het staat ook nog eens prachtig!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Home and Lifestyle zei

Ik bedoel natuurlijk *kap vaak*...kom net mijn bed uit, dat blijkt wel.

Room Seventeen zei

Qua weer mogen we laatste weken niet mopperen, wat mij betreft mag het tot november zo blijven. De Fraeylemaborg is een mooie locatie, vorig jaar nog geweest toen er een Zweedse fair was.

Els zei

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van een heerlijke 'zon'vakantie in eigen land :-)
Al dat glaswerk samen staat erg mooi bij jou!

Fijn weekend
Liefs Els

MARIANNE zei

Heerlijk...dat jullie zoveel zonne energie hebben gekregen, tijdens jullie vakantie weken!
En zondag nog zo'n mooie auto rit...met allemaal mede Cabrio? rijders...lekker met open dak, en haren (indien aanwezig ha,ha) wapperend in de wind!!
Een mooie afsluiting! en nu weer fris en fruitig aan het werk!

Een fijn, zonnig weekend! Groetjes Marianne.

MARIANNE zei

Eh...nog heel even, je mooie Ster strooier, had ik in je vorige post al voorbij zien komen, en ik vond hem toen al heel mooi...en zo te zien, staat hij ook 'heel' mooi, bij je andere sterren glas vondsten...in jullie vitrine!

Gr. Marianne.

Pure & White zei

Fijn dat je zo lekker opgeladen bent!
Fijn weekend....en een goede start weer op het werk......

Liefs Dineke

lia zei

Weer een mooie aanvulling bij je sterverzameling.
Wij waren ook veel buiten, maar degene die heel vroeg vakantie hadden hebben het niet zo getroffen. En dat is dan zo jammer. Maar dit weekend is gelukkig iedereen (nou ja, bijna iedereen) vrij om te genieten van het lekkere maar warme weer.

Liefs Lia

Wondelgijn zei

Vakantie op eigen bodem kan dus best heel erg vruchtbaar zijn?!

It's me zei

Mooi hoor......heb gister de landelijke wonen gekocht leuk hoor je huis erin !!!....liefs fijn weekend van mij...xxx...

wilga zei

Geluk zit in de kleine dingen,en ook dicht bij huis is er veel moois.
Leuk om zonder echt te zoeken weer zo'n prachtige strooier te vinden.

Fijn weekend gewenst.
Lieve groet.
Wilga.

Berna zei

Erg mooie strooier heb je gescoord.

House of Seasons zei

Wij hebben het net als jullie ook als heel fijn ervaren, 2 weken vakantie in en rond thuis!
Ik zat even bijtekijken op jou blog en heb zitten genieten, wat een leuke posten, vondsten en adresjes!
Geniet nog maar lekker na,
liefs
Lia

Franse Lelie zei

Wat een mooie vondst en wat heerlijk he dit weer. De laatste weken is het een heerlijke zomer, genieten! Werk ze weer, lieve groet

Marjonel M zei

Wij genieten ook volop van het weer. Prachtige strooier heb je gevonden voor je verzameling.

Groet, Marjonel

Anoniem zei

Het is al een hele mooie verzameling geworden Corine!
En heerlijk dat jullie weer met frisse energie aan het werk zijn gegaan!
Van het weekend wordt het ook nog weer genieten hoor!
Liefs Erika

Miranda zei

Onverwachte vondsten, die blijven toch het mooist! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Ellen zei

De laatste dagen hebben we nog wat extra zonne-energie kunnen opdoen. Vandaag was het hier toch wel puffen. Maar ik klaag niet, zoveel zon zien we niet altijd.

Mayflower zei

Wat heb je weer een prachtige aanwinst aan je verzameling kunnen toevoegen Corine.
Ik heb even bijgelezen en zag dat jullie ook een uitstapje naar Zeeland hebben gemaakt.
Wat een prachtige provincie en wat hebben we het getroffen met het weer, echt zomer en heerlijke lange dagen buiten genieten.
Ik wens je een zomerse week toe.
Lieve groet, Mea

Nadine zei

Ik volg al een tijdje jou mooie blog. Ben nu zelf ook met een blogje begonnen en ga een linkje leggen zodat ik vaker kan komen kijken.
Liefs....
Nadine

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Ze zijn prachtig!

Het is zeker een mooi item om te sparen.

Hier heb ik 5 oude strooiers staan, 2 met ster, 2 zonder en één oude verzilverde. De glazen strooiers hebben alle 4 een verzilverde dop, ze staan te pronken in de oude buffetkast.

Die van jou zijn heel erg mooi hoor!

Fijne avond en lieve groet,

Loes


Anita zei

Wat een mooie verzameling !!!
Helaas, we zijn elkaar niet tegen gekomen. Tenminste niet dat ik weet maarre je zou ons écht niet over het hoofd hebben gezien ;-)
Zou wél erg leuk zijn geweest. Terras dichtbij hadden we even een bakkie kunnen drinken.
Groetjezz lfs mij