woensdag 8 augustus 2012

speuren

ook in het Zeeuwse…

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan… waar we ook zijn, we móeten speuren naar mooie brocante en dat lukt ook in Zeeland prima ;)

benko.

Benko

Zo toerden we voor een bezoek aan Benko naar Sint Jansteen ( 200 meter van België), daar dwaalden door een loods vol oude deuren, luiken, meubels, gistflessen, lampen en meer van dat spul. Nu heeft de cabrio geen grote kofferruimte en al helemaal geen achterbank, dus iets groots kon er sowieso niet mee, maar er gewoon tussen snuffelen is al genieten voor mensen als wij!

kraan


froid Toch gingen we er niet met lege handen weg ;) We vonden er een kleine oude franse kraan. Volgend jaar gaat onze toiletruimte op de schop en ik zie helemaal voor me hoe zo’n oud stoer kraantje mooi combineert met strak wit sanitair :)

De vakantie zit er bijna op, deze laatste week is er één van klussend genieten. Het is mooi  'doe-weer' dus we vermaken ons bijzonder goed op ons landgoed. Morgen willen we er nog even op uit, sfeer snuiven en een terrasje pakken bij de brocantemarkt in Apeldoorn...

27 opmerkingen:

ria zei

Zijn wij pas ook geweest.Erg leuk!!
Lieve groet Ria

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat heerlijk om in die loods te snuffelen, te zoeken naar dat ene mooi ding... En het kraantje dat je hebt gevonden is geweldig.
Het contrast tussen die verweerde en mooi strak sanitair zal prachtig zijn...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Franse Lelie zei

Ziet er prima uit! Lieve groet

Lynda zei

die gistflessen!!! WAAAH...maar dat kraantje is ook een topper hoor! Gaat het helemaal af maken!! Op naar het toilet;)

Liefs,
Lynda

Ans zei

Mooie spulletjes daar.
En die oude kraan is lekker stoer,zeg.

Groetjes Ans

Pure & White zei

Geweldig die kraan!!
Geniet nog even van je vrije tijd!

groetjes Dineke

Colin zei

Dit is weer helemaal een 'thuis'-kraan, supervondst dus al blijft hij nog een tijdje in de wacht liggen.

De Lorelei Brocante. zei

Oooooe die kast op de achtergrond........droomdroom en dan in het grijs....hmmmmmm, hahaaa ja heb ik dat weer hé.

Groetjes
Dicky Marie

lia zei

Leuk hoor.... Het zijn de kleine dingen die het doen hé.
Wij zijn ook aan het klussen geslagen, en de keuken is zo goed als klaar. Maar of we morgen naar Apeldoorn gaan.... is nog twijfelachtig. Ik heb je nr voor het terras.

Liefs Lia

Marjonel M zei

Heerlijk he snuffelen tussen de brocante.

Wij zijn aan het kussen op de slaapkamer en overloop. En naar Apeldoorn gaan wij ook ik ben er nog nooit geweest heb er zin in.

Groet, Marjonel

Maison Louise, Paintings by Louise zei

De kraan is zeker een goede en mooie koop, zal mooi staan in de nieuwe badkamer.

Als ik zo de brocante winkel bekijk, zal ik daar menig uurtje zoet kunnen zijn.

Lieve groet,

Loes

MARIANNE zei

Een geweldige oude kraan, zal vast en zeker volgend jaar super staan, in je nieuwe toilet!
Veel plezier morgen...wie weet wat je toch nog weer tegenkomt aan brocante...en daarna (weer) lekker genieten op een leuk terrasje, heerlijk toch!

Groetjes van Marianne.

Jessica zei

Wat een gave oude kraan, wij hebben ook zo'n ouwert in het toilet.
Geniet nog van je laatste dagen vakantie!

Groetjes Jessica

Petra zei

Hier ook klussen, nieuw kippenverblijf. Het oude kon echt niet meer. Apeldoorn lijkt me leuk, kwam er toevallig maandagavond nog op iets van MP op te halen en wil er nog weleens heen maar mannetje houdt al helemaal niet van rommelmarkten enzo, wel van oude auto's

Zeeland is erg mooi, m'n schoonzus woont er maar we komen er veel te weinig!

Veel plezier morgen!

Nieneke zei

Wat een heerlijke trip door Zeeland en wat fijn dat ik even mee mocht reizen....hoewel bij Benko had ik wel in het echie even willen neuzen.....
Je kraantje is superleuk! Goed dat je dat dan al weer zo voor je ziet! Ik heb trouwens de WLS te pakken gekregen en heb genoten van jullie THUIS!
Fijne dag morgen en aankomend klusweekend,
Nieneke

Home and Lifestyle zei

Ohh, dat kraantje is echt gaaf! Niet alleen omdat ie oud is, maar ook om de Franse tekst ;)! Leuk dat je morgen naar Apeldoorn gaat, de laatste keer dat wij daar waren zag ik een dame in het wit die ik niet aan durfde te spreken :))! Veel plezier!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Daar had ik ook wel even willen lopen....Prachtige foto met het lichtinval. De klaprozen van je vorige blogje, het zal in het echt nog wel mooier geweest zijn.

Groeten van Petra

Claudia zei

Nu maar duimen dat ie het doet. Ik merk met mijn cabrio juist het tegenovergestelde, dak open en inladen maar. Dit levert uiteraard wel heel wat blikken onderweg op!

anita zei

Geweldig zo´n loods.
Mooi kraantje.

gr. Anita

Els zei

Mooie nieuwe aanwinst voor jullie toiletruimte!
Veel plezier vandaag op de brocantemarkt in Apeldoorn...

Groetjes Els

Kom Achterom zei

Wat een prachtige kraan! ennuh geniet ze in apeldoorn hoor!
fijne dagen
Yolanda

Bianca zei

Goedemorgen!
Wat een mooie spulletjes.. Soms maar goed dat je geen grote auto mee hebt.
Fijne dag vandaag in Apeldoorn het weer zit mee dus heerlijk genieten
Liefs Bianca

Jet zei

Hier ook de laatste dagen van de vakantie... ;-(
Heerlijk hè, die vrijheid en kunnen doen waar je zin in hebt!
Ik ben helemaal wég van je blog over het B&B in Middelburg, dat lijkt me wel wat om met manlief eens heen te gaan en ons uitgebreid te laten verwennen!

Anoniem zei

Heerlijk toch zo die laatste vakantiedagen en je treft het nog zo heerlijk met het weer!
Enne mooi hoor die kraan voor jullie nieuwe toilet !Nog vele klussen in het verschiet zo als ik ook al las in je schitterende reportage in de WLS!
Liefs Erika

Blomkje en Wenje zei

Heerlijk om in zo'n loods rond te sneupen, daar mogen ze mij ook wel een dag opsluiten ;)
Geweldige reportage van jullie in de WLS, ik heb er van genoten en leuk om een kijkje bij jullie te nemen. Je kraan is helemaal te gek! Die krijgt vast een mooi plaatsje.

Groetjes, Pietrik

Room Seventeen zei

Oh wat heerlijk rondstruinen in zo'n oude loods! Mooie foto's heb je gemaakt!

Anita zei

Wow wát een vondst ik vind hem helemaal geweldig !!!! Die kun je zelfs in de cabrio moeiteloos meenemen :-)
Groetjezz lfs mij