donderdag 13 september 2012

keukenklets

high tea-en…

Woensdag hadden we met een paar bloggers een gezellige ontmoeting gepland en dan heb ik het niet over een gewoon theekransje ;) Wij deden een high tea-workshop!


groen
























In de ruime workshopkeuken maakten we zelf (al kletsend) allerlei lekkere hartige en zoete gerechten. Toen alles klaar was staken we met al het lekkers (onder veel bekijks) de straat over naar mijn THUIS, waar de tafel al helemaal in kleur gedekt was.


roze
























Ik ben eigenlijk geen kleurliefhebber, maar het geheel van de groene schorten, de roze/witte theedoeken, het roze servies,

cupcake

de groene cupcakebakjes met de roze topping (made by Lia) en niet te vergeten het roze gebloemde tafelkleed maakten het wel af!
Hetty, Ingrid en Lia, wat was het gezellig en wat vloog de tijd ;)

18 opmerkingen:

faire un songe zei

Ik heb ook super genoten, vond het reuze gezellig en de tijd vloog om...
Het was een zeer geslaagde middag.
Fijn weekend
Groetjes Hetty

Els zei

Ik had de foto op FB al voorbij zien komen :-) De cupcakes zagen er overheerlijk uit!

Groetjes Els

Martine zei

Wat leuk dat jullie dat met elkaar gedaan hebben. En Ik zag zo'n lekkere cupcake vandaag op fb ook voorbij komen.
Alvast een fijn (klus?)weekend,
Groetjes Martine

bl.S zei

Super leuk een blogdate: heerlijk lijkt me ook. Zag net als de rest de nodige beelden op fb voorkomen :)

Kram

Franse Lelie zei

Wat leuk! Ik weet uit ervaring hoe gezellig zo'n ontmoeting is. Geniet nog lekker even na, lieve groet

Kind An Huys zei

Dat moet een hele gezellige en leuke dag geweest zijn!
En die topping lia, ziet er lekker uit!!
alvast een fijn weekend, groetjes, Anne.

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad erg gezellig, de tijd vloog om....ik had helemaal niet in de gaten dat we opeens al zo laat in de middag zaten! Bedankt voor je gastvrijheid Corine, ik heb er van genoten!!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Jet zei

Hè wat gezellig zo'n dag met elkaar! Het ziet er super uit in ieder geval!

Brabbels en Kiekjes zei

Een middag met een gouden rand!

Liefs,

All Seasons zei

Wat geweldig leuk zo'n dag. Ik had al foto's voorbij zien komen bij Hetty.
Het is zo'n gezellige bezigheid en het ziet er zo fleurig uit.

Ik wens je een heel fijn weekend toe, hopelijk met wat meer zon dan vandaag..
Lieve groet,
Patricia

MARIANNE zei

Oh wat een geweldig, leuk, en gezellig idee...zo'n workshop...met gezellige mede blogsters!
En ik zie het helemaal voor me hoor...in optocht over straat, met jullie schorten voor...ha,ha!
En daarna alles, samen...bij jou 'Thuis' aan een mooi gedekte tafel alles op eten...en ondertussen...gewoon gezellig door kletsen, en genieten...met elkaar natuurlijk!!
Super leuk!!!

Een fijn weekend, en groetjes!
Marianne.

Nieneke zei

Klinkt en ziet er heerlijk uit!!

lia zei

Het was weer een onvergetelijke dag, super gezellig en de tijd vloog voorbij....
Voor herhaling vatbaar dames.

Liefs Lia

Alie zei

Bij mij komen je foto's er niet door, maar zal wel aan mijn comp. liggen. Groetjes Alie

Mooi zei

oh wat leuk, lekker en gezellig!
liefs Karin

Bonjade zei

Kijk nu toch....heerlijke kleuren hier.....word er blij van....
En van dat lekkere hapje hieronder ook ;)
Wanneer komt de high tea voor vip blogsters....?
;)

Fijn weekend

Liefs

Wondelgijn zei

Ik geniet van de nazomer! 's ochtends misschien even de houtkachel aan, maar 's middags kan je soms ook nog gewoon zonder jas buiten zijn en zelfs af en toe in het zonnetje zitten op een terras! Zalig!!

Miranda zei

Gezellig om samen alles klaar te maken en dan lekker bij te kletsen onder het genot van al dit lekkers/moois!

Fijne avond. Groeten, Miranda