vrijdag 14 september 2012

kunstmatig

zomergevoel…

Het was te verwachten, alle drukte van de laatste weken breekt me nu een beetje op. Het is koud (en nat) buiten en voor mijn gevoel ook binnen, de thermostaat geeft aan dat dat best meevalt.. 20,5° zou gewoon lekker moeten voelen, maar ondanks m’n hemd, shirt én vest voelt het kil.. dus even een paar tikken erbij en ja na een half uur wordt het aangenaam ;)

bloemhart

close-up

Vandaag ben ik thuis, ook al moet er nog veel, heel veel gebeuren in het samenwoonhuurhuis, ik heb even behoefte aan een dag ‘niks’. Eindelijk weer eens zin en tijd om op m’n gemak wat te spelen met m’n camera.
Vandeweek kreeg ik een stoere bos zonnebloemen kado…ik zie gelijk de Franse velden voor me...

zonnig  fijn
De warmte van de centrale verwarming en het zonnige van de bloemen.. een kunstmatig gecreëerd zomergevoel, waar ik me vandaag toch best lekker bij voel…

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dan maar kunstmatig, Corine, als jij je daar prettig bij voelt is daar weinig mis mee. Voor de rest herken ik me helemaal in je post van vandaag. Doe vooral rustig aan en maak er een ontspannen weekend van!

Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Hier branden de kaarsjes al de hele week vanaf het moment dat ik beneden kom... Geeft ook wat extra warme sfeer tijdens die frisse, grauwe en regenachtige dagen! De zonnebloemen moet ik erbij denken:-)

Fijn weekend X

When-D zei

Ik had dat ook al, het gevoel dat de verwarming aan moest. Maar de thermostaat staat gewoon op 20 gr.

Gek he, dat het dan ineens toch kil voelt in huis..
Wij zitten ook al met een fleece dekentje op de bank.

Je zonnebloemen geven me wel weer fijn het zomerse gevoel.

lieve groet, When-D

Anoniem zei

Groot gelijk even een dagje voor jezelf tutten!
Tis ook wel een lekker dagje :-)om de batterij weer even op te laden!
Ik vind gele bloemen verschrikkelijk behalve.... behalve.... zonnebloemen ... en die kreeg gister van mijn lieve Buuf:-))
En wat een gezellige theemiddag hebben jullie gehad zeg!!
Leuk!!
Fijn weekend!
Liefs Erika

Happy Living zei

ik hou ook helemaal niet van zonnebloemen of ander gekleurde bloemen (sorry) maar zoals jij ze hebt vastgelegd zijn het ware kunstwerken!! prachtige foto's zeg!! doe lekker rustig aan en laad de batterij maar weer even op, hoop dat je er na het weekend weer fris tegenaan kunt! enne; the kids kunnen zelf ook veel (leren)!! wij moeders nemen altijd alles maar uit handen ;-)

Liefs,

Carla zei

Je moet het jezelf zo aangenaam mogelijk maken hoor!!!
Het weekend beloofd weer beter weer.

Liefs Carla

Els zei

Hier is het ook koud en nat. Alleen voel ik de kou niet zo aangezien ik grieperig ben. Gezellig gevoel samen met de slopende laatste loodjes :-) Geniet van je vrije dag en ik hoop voor je dat je er na het weekend weer uitgerust tegenaan kunt!

Liefs Els

Het stokpaardje zei

Hier heb ik ook de openhaard en de kaarsjes aangemaakt. Samen met de zelfgemaakte appeltaart en de regen buiten optimaal herfstsfeer. Toch wel knus. Ik hoop dat je een beetje bent uitgerust.
Fijn weekend Iris

Ans zei

Schitterende foto's.
En dat geel van de zonnebloemen zorgt ervoor,dat het net lijkt,of het zonnetje schijnt.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Mooi zei

Ik had ze al even voorbij zien komen, maar ook hier staan ze er weer mooi op!
En ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een heel fijn idee vind dat we het weekend de warmte op gaan zoeken. Ik ga mijn best doen wat zonnestralen jou kant op te sturen. Gek idee, want ook ik zit hier met hemd, shirt, trui en vind het kil, dat ik dan vanaf volgende week in mijn bikini, rokje etc. loop.
Geniet van je kunstmatige warmte en mooie zonnebloemen Corine, fijn weekend!
Liefs Karin

Mirjam zei

Hoi Corine,
Al is geel mijn kleur niet, deze van de zonnebloem is toch wel heerlijk... En je hebt gelijk hoor, lekker een paar tikjes erbij, want hier voelt 20,5 ook te kil aan...
Ik wens je een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

MARIANNE zei

Een warm zonnig gevoel... knalt...me tegemoed van je mooie scherpe foto's, van je zonnebloemen!
En dat dan, samen met de warmte van je C.V. geeft je inderdaad, vast nog een beetje 'nazomer' gevoel...probeer het nog maar lekker even vast te houden!
En morgen...is morgen...en dan zie je wel weer!
En eventjes een klein tandje lager met klussen, misschien even?

Een fijn weekend, en nogmaal groetjes!
Marianne.

Mayflower zei

Hier heb ik de verwarming nog niet aan, maar het wordt inderdaad steeds frisser.
Wat een prachtig boeket Corine, vast gekregen van één van de Blogdames. Ik las in je vorige post dat jullie een gezellige High tea hebben gehad.
Heerlijk even een dag voor jezelf na alle drukte. Schiet jullie tuinhuis al op?
Ik wens je een fijn weekend.
Liefs, Mea

Franse Lelie zei

Echte nazomerbloemen en bij de nazomer hoort de verwarming al weer af en toe...helaas. Dit weekend nog maar even genieten van de zon! Lieve groet

Bonjade zei

Ik ook!

Voel me heerlijk......zonnig zo zelfs.....

Fijn weekend

Liefs

Lynda zei

hoe dan ook, warmte en comfort, daar worden wij blij van! Lekker toegeven aan een dagje NIETS....mag toch?

Liefs
Lynda

Claudia zei

Heb al een paar dagen mijn laarzen weer aan...

Denk goed aan jezelf!

Karin zei

Heb hier al 2 dagen de houtkachel aan,koud nee niet echt kil..ja dat wel dus de houtkachel brengt een zalige warmte :-)
Lekker ff uit rusten dus,zalig toch!
Mooie zonnebloemen (zou ze zelf niet gauw kijken houd nu eenmaal niet van de kleur geel haha)
Fijn weekend hoor!