vrijdag 28 september 2012

verhuizen

opruimen…

Vandeweek was het zover: Rianne verruilde haar studentenvilla voor een leuk oud bovenhuis in het centrum van haar stad. Weken hebben we ons helemaal stuk geklust daar in het samenwoonhuurhuis en nee het is nog (lang) niet klaar… maar dubbele huur is voor een student geen optie, dus vandaag moest de sleutel van de studentenflat toch echt ingeleverd.
Haar éénkamerflat was in de loop van de twee jaar dat ze er woonde een behoorlijke verzamelplaats geworden van allerhande, al dan niet noodzakelijke spullen ;) En dat merk je pas echt als je gaat verhuizen, als je alles in moet pakken én ook weer uitpakken! Dus hebben we rigoureus opgeruimd.

verhuiscollage

Voor sommige spullen zijn we nog op zoek naar een nieuwe eigenaar ;))
Dit weekend ga ik mijn marktplaatskraam weer eens vullen… (klik)

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat meteen opvalt zijn de kleurrijke spulletjes van je dochter, dat heeft ze niet van jou ;)!

Al moet er nog wel het één en ander gedaan worden, ook voor jullie is het handig dat je niet meer naar twee adresjes hoeft te rijden. Nu de 'laatste' loodjes nog!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Els zei

Ik hou zelf heel erg van opruimen...vind het dan ook altijd leuk tijdens een verhuizing, dat je erna weer met een schone frisse lei kunt beginnen!

Fijn weekend en leuk voor jullie dat Guus ondertussen zijn THUIS gevonden heeft!

Liefs Els

Petra zei

Moet ik ook weer 's doen maar vind het zo'n gedoe tegenwoordig met die foto's! Ik zal wel een beetje onhandig zijn maar als het zoveel tijd kost blijf je het uitstellen, terwijl ik het eerder zo leuk vond!


Fijn weekend!

Kom Achterom zei

Ooh kijk nog zo'n blond amsterdam dame. Hier is alles al voorzien met blondjes! hhihih
Wat een prachtige hond hebben jullie erbij zeg en best een stoere naam ook Guus!
Fijn weekend
Yolanda

Mayflower zei

Dat is het voordeel van verhuizen of een verbouwing dat de bezem er weer even doorgaat.
Je komt dan allerlei overbodige spullen tegen of dingen die in de loop der tijd je smaak niet meer zijn.
Jullie maken er vast een ander weer heel erg blij mee Corine.
Nog even de laatste loodjes, maar denk wel om jezelf hoor.
Fijn weekend en liefs, Mea

saskia zei

ja nu is de vraag wat blijft er van deze spullen en wat gaat er op marktplaats ;).
mijn dochter heeft ook het blond servies maar zat toch laatst ineens naar dat witte van mij te kijken met de mededeling dat dat toch ook wel erg leuk was .

vermoeiend maar ook wel weer leuk toch een nieuw onderkomen opknappen en het ruimt inderdaad vaak weer lekker op .

een heel fijn weekeind grtjs saskia

Anita zei

Ben blij dat mijn zoon iets dichterbij huis kan studeren en zo geen gedoe met studentenflats en zo heeft.Aan de andere kant is het ook wel een leerzaam proces.Maar ik vind het nog wel gezellig met hem in huis.Het veranderd toch al zo snel!!
Succes als je nog verder klussen moet.
Groetjes en fijn weekend,
Anita
Scarborough Fair

Ans zei

Er staan leuke spulletjes bij.
Zo te zien houdt ze van roze.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Pure & White zei

Fijn dat ze over kan!
En als ze een beetje op je lijkt vindt ze het vast niet erg dat het nog niet helemaal af is...;-))

Fijn weekend!

Dineke

Henny zei

Mijn zoon's vriendin is Blond aan het sparen, als je mij wilt laten weten voor welk bedrag je het op MP zet, hoe je dit niet te doen! groet Henny

Henny zei

sorry moet natuurlijk nog een f achter!!!

Colin zei

Wel gezellig al dat Blond-spul. Puberdame roept nu ook al dat ze 'later als ze groot is' (en dat gaat veel sneller dan ik wil momenteel) en ze haar eigen flatje heeft ze een kast vol Blond-servies wil. We zullen zien of ze het dan ook nog zo leuk vindt :-)

Succes met verhuizen enne fijn weekend, met een pootje van Guusje aan Guus.

Anneke zei

Een voordeel van verhuizen is dat je weer kritisch naar je spullen kijkt. En ziet hoe je smaak veranderd. Af en toe doe ik ook wat spullen weg. Sterkte met de verhuizing van je dochter. Ik hoop dat we het eindresultaat te zien krijgen.
Een lieve groet
Anneke

MARIANNE zei

Ja 2 huren is vandaag de dag, zelfs, niet alleen voor een studente een pretje..dus heel goed gauw verhuizen!
Wat zulen ze blij zijn samen, in hun 1e samenwoonhuurhuis! hopelijk hebben ze, nu ze er eenmaal wonen, nog genoeg vut over...om de klus werder tot een goed/mooi eind resultaat te brengen...want vaak als je eenmaal woont in je nieuwe huis...is de druk van verhuizen eraf, en de verleiding groot, om na alle inspanning, en drukte, te denken...pfff...nu maar even niet, en vervolgens...lekker gezellig, op de bank te blijven zitten!
Maar, nou ok...heel 'even' mag dat dat na al dat harde werken, nisschien eigenlijk, toch ook wel...ha, ha!
Succes met de verkoop van de overtollige spulletjes, op marktplaats hoor!

Fijn weekend, en groetjes!
Marianne.

Judith zei

Hmmm, verhuizen... Zo niet mijn hobby, wat een werk!

Maar het ruimt wel weer op... voor eventjes dan;-)

erika zei

Jullie zijn vast heel druk geweest in het huis van Rianne.....
Nu ze verhuisd is zal de druk even wat minder zijn maar als ik zo lees is er nog van alles te doen!
Ik wens jullie er allemaal veel succes met de laatste lootjes en de verkoop op MP
En gaat het goed met Guus?
Fijn weekend
Liefs Erika

Miranda zei

Verhuizen is een goede reden om eens goed op te ruimen en je af te vragen of je alle spullen nog wel nodig hebt!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Wij hebben het net achter de rug, de verhuizing van mijn dochter.

Mijn dochter is erg gehecht aan haar spulletjes, wegdoen is er dan ook niet bij.

Ik denk dat de mooie spulletjes van je dochter niet lang op MK staan.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Anita zei

Dat is wel kleur en fleur wat de klok slaat !!!
Hoe anders dan bij jou hihi
Ik hoop dat het lukt om via marktplaats of hierzo een nieuwe eigenaar te vinden. Je weet maar nooit ;-)
Opgeruimd staat netjes.
Pas je wel een beetje op jezelf meis.
Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij