donderdag 4 oktober 2012

duo

zo mooi…

Een paar jaar geleden kochten we onze prachtige cloche van zilvertin. Nog steeds is het een pronkstuk in huis!
Af en toe zag ik her en der wel meer cloches langskomen, maar nooit zo mooi als die van ons :))                                                                                                          Vorige week struinde ik weer eens rond op marktplaats, vaak maak ik dan een rondje langs de mij bekende brocante-verkopers. En daar zag ik toch een hele mooie, stoere cloche... niet helemaal zo mooi als nummer één, maar wel mooi genoeg om nummer twee te worden.. dus mailen, onderhandelen en reserveren.. yes!!!

oud   nieuw

Toen nog even bellen om een geschikt ophaalmoment af te spreken. Het blijft altijd spannend of iets ook echt is wat het lijkt.. Maar in dit geval was dat zeker zo! Deze stoere tinnen cloche verdient bij ons een mooie tweede plaats :)

duo

(Deze stoere cloche vond ik bij Tonie in Elburg)

22 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Corine,
Nou, je hebt er weer een pracht exemplaar bij hoor. Wat staat dat mooi zo bij elkaar op je tafel.
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Jolanda zei

Hoi,

Blijven mooi om mee te decoreren!
Fijne dag lieve groet,

Jolanda

bl.S zei

Het lijkt wel schatgraven. mooi zijn ze. oooh en Elburg is altijd gezellig even te bezoeken. Daar zijn wij voorjaar nog met de kids geweest. Lekker Hollands.

Fijne dag/Kram
Marion

anita zei

Wat mooi de 2de cloche.
Staat mooi bij elkaar.
Ja op MP is echt van alles te koop.
Mooi hoekje zo in de woonkamer.

gr. Anita

saskia zei

nou nummer 2 mag er zeker ook zijn hoor staat mooi zo samen .
vind die bijzettafel ook nog steeds zo mooi stoer bij je het ziet er allemaal weer erg mooi uit .

grtjs saskia

Kom Achterom zei

Waaah nog één!!! ooh nou blijf ik helemaal hangen bij jou in de kamer!!
fijne dag
Yolanda

Room Seventeen zei


Mooie aanwinst Corine, ze worden steeds zeldzamer,op de brocantemarkten moet je er altijd flink naar speuren.

Els zei

Ze staan erg mooi samen in je sobere woonkamer!

Alvast een fijn weekend gewenst
Liefs Els

lia zei

Ik kon er pas een bijkopen, had hem graag gewild. Maar ja.... je kunt niet alles tegelijk hé. En de mooie versies haal je er echt wel uit hoor.

Liefs Lia

'Inga' zei

Wat en half-wat...erg mooi, vooral met het hout van het bankje/tafel. Zo zie je maar, geduld wordt beloond!

Lieve groet!

Marjonel M zei

Een prachtige nummer 2 hoor!

Groetjes, Marjonel

MARIANNE zei

Nou zo te zien...verdiend ie zeker een hele goeie, mooie tweede plaats!...want hij misstaat zeker 'niet'...naast nummer één!
Mooi hoor!!!

Groetjes van Marianne.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Pracht aanwinst van MP!

Staat prachtig zo op de tafel.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Home and Lifestyle zei

Dit is anders ook een plaatje hoor, de twee vormen samen een mooie combinatie. Grappig dat ik 'mijn stoel' op de achtergrond zie staan :)!

Lieve groet, Ingrid

Jeanette zei

Dat ziet er echt leuk uit!!

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Wow.....wat een prachtige aanwinst Corine.
Heerlijk dat struinen op MP, ik mag dat ook graag doen.
Je heb nu een mooie set.

Lieve groet, Mea

Anneke zei

Wat een mooie aanwinst. Fijn dat je er een bij hebt kunnen vinden he? Ik vind ze alletwee prachtig hoor.
Lieve groet Anneke

Miranda zei

Ideaal weer om lekker rond te neuzen op MP en als je dan ook nog een mooie vondst doet is het helemaal leuk.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Fête des Gamins zei

Inderdaad heel mooi!

Le Style zei

Super aanwinst!

Fijn weekend!!

Colin zei

Zo is het wel een heel mooi setje geworden!

Jet zei

Mooi!