maandag 1 oktober 2012

gevangen!

zonnestralen…

Nu de zomer voorbij is, kost het iets meer moeite om zonnestralen te vangen, de herfst grijpt al aardig om zich heen, met een flinke woei vliegen de bladeren van de bomen en de ochtenden/avonden zijn al zo fris dat de winterjassen weer aan kunnen!

roze

Maar gelukkig schijnt de herfstzon ook regelmatig! En met een vest of jas gaan we dan graag naar buiten..

herfstzon

webdraden   doorzichtig

Nu we twee honden hebben neem ik niet meer zo gemakkelijk mijn camera mee als we gaan lopen (we hebben onze handen dan wel vol ;)), maar ook in de tuin zijn genoeg prachtige fotoplaatjes te ontdekken..

19 opmerkingen:

saskia zei

wat zijn jou foto's toch altijd prachtig.
dus voortaan gewoon rugzak mee als je met de honden gaat lopen want we kunnen niet zonder hoor ;)
maar gelukkig kun je in de tuin ook mooie plaatjes schieten .

een fijne week grtjs saskia

Mayflower zei

Gelukkig heb je om het huis ook nog genoeg moois om plaatjes van te schieten Corine en je heb alles weer zo mooi in beeld gebracht.
Afgelopen weekend konden we gelukkig genoeg zonnestralen vangen, want een heerlijk herfstweer.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

G-style zei

Natuurlijk kun je overal mooie plaatjes maken , als je het maar ziet hé ....

Ben wel benieuwd hoe het met de honden samen gaat, kunnen ze het goed met elkaar vinden?

Fijne dag , hartelijke groet Gea

Anita zei

Dat kan ik me levendig voorstellen ;-)
Met twee van die viervoeters kun je je handen vol hebben hihi
Dat komt wel weer ...
Prachtige plaatjes ook dichtbij huis. Móói hoor !!!
Vandaag nog zo'n prachtige HERFST dag héérlijk.
Groetjezz lfs mij

Carla zei

Dat lukt je geweldig hoor!!
Maar...je kunt toch naar een plek waar de honden los kunnen, en jij dus je handjes vrij hebt :-))
Nee hoor...grapje.

fijne week...lieve groetjes Carla.

sabine zei

Het zijn weer schitterende plaatjes.Geniet nog maar even van de laatste warme zonnestralen.Liefs Sabine

Home and Lifestyle zei

Ook vandaag is het heerlijk weer, ik kom net terug van het werk en het fietsritje van 20 minuten naar huis was bijzonder aangenaam! Gisteren hebben we heerlijk buiten in de zon gezeten, die momenten pakken we nog al te graag. De winterjas heb ik nog niet aangehad, maar dat zal eerdaags wel baan gebeuren! Mooie tuinfoto's heb je gemaakt!

Lieve groet, Ingrid

Pure & White zei

Mooie foto's Corine!

Je hebt echt oog voor details!

Fijne week!

Dineke

Ans zei

Schitterende foto's.
Vandaag heb ik nog in het zonnetje gewandeld in het bos.
Heerlijk.

Groetjes Ans

MARIANNE zei

Prachtig mooi toch, foto's uit eigen tuin!...en die laatste 'zo' scherp...met die spinnenweb draden!
Ja, en als je met 2 honden aan de wandel gaat, schiet het fotograferen er vast wel een beetje bij in hé...want er moet waarschijnlijk wel met stokken, en/of ballen worden gegooid natuurlijk...ha,ha!

Een fijne avond verder, en groetjes Marianne!

Sabine (Wonen Engelse Stijl) zei

Wat een mooie herfstplaatjes. Vooral die met het spinneweb is heel mooi.

Fijne week! Liefs, Sabine

lia zei

Ja hoor, ook in de herfst kun je genieten.....

Liefs Lia

Franse Lelie zei

Herkenbaar, ik vind het met 1 soms al lastig! Lieve groet

Miranda zei

Vandaag kon je je hart ophalen; er waren veel zonnestralen om te vangen! De honden gewoon lekker los laten lopen, dan heb je zelf de handen vrij voor het fototoestel ;)

Groeten, Miranda

Judith zei

Gisteren was het heeeerlijk weer, volop zon en aangename temperaturen; Perfect weer om de tuin een beetje winterklaar te maken en zonnenstralen te vangen! Maar vandaag is het helaas weer grauw en grijs...

Hoe is het met de viervoeters? Zijn ze inmiddels al dikke vrienden?

Groetjes X

Bonjade zei

Vandaag schijnt hier heerlijk het zonnetje...het is ook echt warm.
En sinds de jongste nu naar de basisschool gaat krijg ik genoeg frisse lucht op de fiets ;)

Heerlijke beelden echt herfst.

Fijne dag

Liefs

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een prachtige herfst foto's!
Kan me voorstellend at je met de honden je handen wel vol hebt!

Groeten Maaike

Mirjam zei

Hoi Corine,
En het is je toch weer gelukt wat zonnestralen te vangen. Heerlijk. Ik geniet weer van je foto's.
Af en toe toch je camera meenemen hoor als je met de honden wandelt, voor als ze ergens los mogen lopen...?
Ik wens je een mooie dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Hoi Corine,
En het is je toch weer gelukt wat zonnestralen te vangen. Heerlijk. Ik geniet weer van je foto's.
Af en toe toch je camera meenemen hoor als je met de honden wandelt, voor als ze ergens los mogen lopen...?
Ik wens je een mooie dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam