vrijdag 12 oktober 2012

uitkijk

voor het raam…

Ons huis staat aan de weg die naar het stadscentrum leidt, echt heel druk vind ik het er niet, maar er komt altijd wel een fiets of een auto langs. Of zoals deze week regelmatig gebeurde.. een hele klas schoolkinderen op weg naar het bos voor een herfstwandeling.

 Guus (2)

Guus zou best mee willen…

rust

Mooi toch, zoals ie met z’n kop op de vensterbank (ja daar moet nu wat vaker een sopdoek over) het wereldgebeuren rustig bekijkt…

uitkijken

Natuurlijk gaan we zelf ook regelmatig met ‘m aan de wandel, dus hij komt niks tekort ;) Guus mag altijd graag ergens tegenaan zitten en gelukkig hebben wij een stoere bijzettafel, die niet van z'n plek te krijgen is!

Trouwens…deze foto’s nam ik vorige week (niet slim) nét voordat ik de ramen van binnen én van buiten lapte… Het heeft er even heerlijk fris uit gezien, maar dat was helaas maar even, ze zijn nu eigenlijk al weer aan een schoonmaakbeurt toe ;(

37 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het gebeurt niet vaak dat jij je header verandert, dus dat valt op. Mooi hoor (al vond ik de vorige net als deze ook helemaal Thuis)!

Met Guus zijn snuit in de vensterbank vrees ik dat ramen lappen een soort wekelijkse 'hobby' voor je gaat worden. Daar staat tegenover dat hij prachtig staat bij je interieur en ook nog eens lief is :)!

Lieve groet, Ingrid

Martine zei

Ach wat lief. En wat komt het voor Guus goed uit dat de vensterbank precies de juiste hoogte heeft :). Voor jou wat minder. Ik herken het. Ik zie aan de openslaande deuren hier ook heel wat afdrukken die de hond achterlaat van het naar buiten kijken. Wordt finn nu niet boos dat hij niet naar buiten kan kijken, of springt hij op de bank?
Een fijn weekend, lieve groet Martine

Carla zei

Ach...gelukkig is er water genoeg toch!!
Dat koppie is toch goud waard!!

Ik heb hier van de katten altijd neusjes op het raam staan, en van het kleinkind vingers op de tussendeur....maar het kan me niks schelen hoor...zolang zij het maar leuk hebben.

fijn weekend...lieve groetjes Carla.

lia zei

Ik zie dat het eindelijk gelukt is om je header te veranderen. Leuk!!!!
En die Guus (ook al is hij erg groot) lijkt me een toffe peer.
Wat die ramen betreft, die zijn hier sinds Joep er is nooit meer schoon haha...
En kunnen ze nog steeds goed met elkaar overweg.

Fijn weekend
Liefs Lia

'Inga' zei

Tja, met een hond in huis is het poetsen een 'never ending story'!Hier precies het zelfde, maar ik zou voor geen geld willen missen wat er tegenover staat!

Hij lijkt zich al aardig thuis te voelen...

Fijn weekend en een lieve groet!

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Af en toe kan je hoofd een beetje moe worden van het kijken, wat is zo'n vensterbank dan een uitkomst.

Prachtige foto's van Guus voor het raam!

Ach... en die ramen, een sponsje erover en klaar ha ha...

Heel fijn weekend!

Lieve groet, Loes


2Zussen zei

Wat een schitterende foto's van een schitterende hond!

Ik probeer ook regelmatig foto's te maken van onze 2 pups, maar dat wil nog niet echt goed lukken.

Groetjes en een fijn weekend,
Tanja (Sis 2)

All Seasons zei

Tja die ramen, we kunnen aan de gang blijven en nu helemaal als de zon laag staat. Ik schrok er gisteren een beetje van hier in huis, maar helaas geen tijd nu, misschien volgende week even gauw..
Wat een pracht beest is die Guus, zo'n mooie vacht. Tja die zal het wel heerlijk vinden ons even het bos in de mogen struinen en wij natuurlijk ook..

Ik wens je een fijn Herfst weekend
Lieve groet,
Patricia

Overigens heb ik een leuke Give-away voor een Fair. Misschien iets voor jou?

Marjonel M zei

Mooi je header, ja met onze hond zijn de ramen ook nooit schoon.

Fijn weekend groet, Marjonel

Homemade-Tanja zei

Mooi Corine, die foto met zijn kop op de vensterbank, je ziet dat hij verlangt om naar buiten te gaan. En ik denk dat de blik in zijn ogen heel mooi is geweest, zo gericht op het buitengebeuren.

Mooi om te lezen hoe hij toch zorgt voor zijn eigen plekje en zijn eigen geluk. Leuk!

Fijn weekend
Liefs
Tanja

sabine zei

Ach voor je beestje heb je alles over toch?Dus die vieze ramen nemen we dan toch voor lief?Liefs Sabine

saskia zei

wat een heerlijke foto's van guus en ach die ramen lekker belangrijk toch.
erg mooie header trouwens .

fijn herfst weekeind grtjs saskia

Haikey zei

Wat een lieverd die Guus en wat is hij een stoere model.
Je header is zoals altijd heel mooi!!

fijn weekend!!

Haikey

Ans zei

Wat een mooie foto's van een nieuwschierige Guus.
Mensen die buiten langs jullie huis lopen,zullen het vast een leuk gezicht vinden,die lieve hondenkop
op de vensterbank.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Alie zei

Ja, dat vind ik het enige nadeel aan een hond, het werk. Wij hebben een kleintje, maar daar heb ik al werk zat aan. Haar, reukjes, plasjes (af en toe). Maar ja, als je van dieren houdt, moet je er wat voor over hebben. Lijkt me wel een lieve hond trouwens. Fijn weekend (Alie, Huisje Weltevree)

Judith zei

Wat een heerlijk bakbeest heb je toch in huis gehaald! Dat extra poetsen... tja, dat hoort bij huisdieren (en kids), maar ach; Dat mag de pret niet drukken!!!

Fijn weekend, X

Anita zei

Wát is je header mooi Corine !!!
Helemaal klaar voor de herfst.
Guus houdt je wel bezig ;-)
Zo'n extra sopbeurt uit Liefde voor die knappe vent hahah
Fijn weekend meis. Groetjezz lfs mij

Jet zei

Wat een mooie foto van Guus met z'n kop op de vensterbank! Mooi om te zien hoe hij zich al thuis voelt!

Colin zei

Ik heb een raam tot aan de grond en ik kan alleen maar bevestigen; met Guusjes in huis blijf je zemen! Wat heb je hem prachtig op de foto vastgelegd ... enne zag dat jij ook even aan de slag bent gegaan met je header, mooi!!

erika zei

Zo te zien voelt Guus zich heerlijk THUIS bij jullie! Mooi om te zien hoe heerlijk rustig hij naar buiten zit te kijken!
En ach die ramen ja ik herken het.......vanmorgen m,n ramen gelapt en vanmiddag lag Boomer languit ( of tie een kat is) op de vensterbank en zag ik alweer neusjes tegen de ruit .........:-(! Morgenvroeg er maar even langs met de glassex
Fijn weekend met een zonnetje,
Liefs Erika

erika zei

Ooo dan vergeet ik nog te zeggen dat je header zo mooi is geworden.
Helemaal in THUIS stijl

Mirjam zei

Hoi Corine,
´t Is dat ik weet dat jij de foto´s maakt, anders zou je bijna denken dat Guus daar zo voor het raam op jou zit te wachten...
Lief hoor, zo zitten te kijken...
Ik wens je een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Het eerste wat mij opviel is je mooie nieuwe Header.

Wat een mooie foto's van Guus. Zo heb ik ook menig foto van onze hond, die ook altijd nieuwsgierig met z'n kop op de vensterbank lag.

Fijn weekend Corine.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Kom even bij je binnen vallen, via, via, had je blog nog niet ontdekt...dus een gemiste kans....wat is die Guus een lieverd, ik las in een van de vorige posten hoe hij bij jullie gekomen is...zo te zien geniet hij met volle teugen!!!
Ja, die ramen...gewoon even langs op kijken.


♥Eefie

Stella zei

Wat een pracht van een hond hebben jullie toch !!
Lieve groet,Stella

Landelijk at Home zei

Ach zo lief dit!! Als ik dit zie krijg ik weer kriebels en twijfel ik er ook over! Maar dat veranderd nog wel eens bij mij ;-)
Leuk trouwens de ram in je vensterbank, hier staan ze ook!

Groetjes Wilianne

RUW MET STIJL zei

Ook al ben ik geen hondenliefhebber.Jullie hebben een hele mooie hond. Ziet er er schattig uit zoals hij daar naar buiten zit te staren.
Fijn weekend,
Ellen

MARIANNE zei

Ja jammer van je ramen hoor...maar met zo'n mooie, lieve Guus...die met z'n snoet op de vensterbank, en een lekker steuntje in z'n rug...heel rustig kijkend naar het interessante buiten gebeuren aan het kijken is...moet je dat er maar voor over hebben hoor! want ik zal je zeggen dat de meeste honden al blaffend met de poten in de vensterbank gaan staan, om te zien wat er allemaal buiten gebeurd!
Volgens mij is Guus niet alleen een knappert, maar ook een hele lieve rustige hond.
En Finn die was niet geinterresseerd in het buiten gebeuren? of stond die op bank te kijken, want ja die red het zo zittend voor het raam natuurlijk niet hé...ha,ha!

Een fijne avond, en gezellige zondag!
Groetjes, Marianne.

MARIANNE zei

Je Header is trouwens ook heel mooi zo...echt ook een beetje in Herfst sfeer!

Nogmaals groetjes!

ingrid 1967 zei

Wat een heerlijk thuis hebben jullie.
Ik geniet altijd van jouw mooie plaatjes en praatjes. Wij hebben ook 3 katten en 2 honden, en meer rommel, maar ik wil ze voor geen goud missen hoor.
Fijn weekend.
Ingrid 1967.

Bonjade zei

Ach die ramen......er word geleefd zeg ik altijd......
En als je dat lieve koppie van hem ziet....tja.....dan lap je ze met alle liefde een keertje vaker toch....?

Geef 'm een dikke knuf van me.


Fijne avond

Liefs

Franse Lelie zei

Mooie header en lieve foto's van Guus. Hier ligt Mick voor het raam en zitten er altijd plekjes van z'n neus op...Lieve groetjes

Gerreke zei

Prachtige hond en wat kijkt hij lief uit het raam!

Miranda zei

Zeer herkenbaar plaatje! Ook Bo ligt graag met haar kop in de vensterbank om maar niets te hoeven missen ;) Mooie header heb je gemaakt. Helaas blijft die van mij helemaal links staan... toch nog maar weer eens een keertje voor gaan zitten.

Groeten, Miranda

Claudia zei

A House without a Dog is not a Home!

Mooi zei

volgens mij heb ik wat gemist...hebben jullie een nieuwe inwoner? Die Guus die treft het maar bij jullie, mooie hond!
Lieve groet en fijne week!

Deb zei

Guus is beautiful! I love how he rests his head on the windowsill ~ our Labrador Archer does the same thing as he keeps a watchful eye :-)
My first visit to your lovely blog. I look forward to stopping by again.
Deb from Canada