woensdag 24 oktober 2012

vergrijsd

sobere tinten…

structuur

Jammer maar helaas, het ziekzijn heeft toch doorgezet. Maar… ik heb altijd geleerd dat rust en gezonde buitenlucht de beste medicijn zijn, dus genoot ik maandag op de tuinbank (met een warme kruik op mijn buik) van de laatste (?) warme zonnestralen van deze nazomer! En als mijn oog dan valt op een mooie steen dan kan ik het toch niet laten om (met mijn aaifoon, die altijd in de buurt is) een foto te maken van de prachtige structuren en grijstinten waar ik zo van houdt..

herfsthoek

Later op de dag zie ik vanaf de bank nog een mooi structuurplaatje in mooie vergrijsde tinten en dat plaatje is dubbel mooi door de binnenvallende zonnestralen!


En voor de oplettende kijker… op de keukenvensterbank brengt een stoere pot vol perssinaasappels een ‘gezond’ kleuraccent in huis :-)

34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat je ondanks het ziek zijn genoeg oog hebt voor het moois om je heen. Met al die vitamientjes erbij moet het goed komen! Beterschap!!

Lieve groet, Ingrid

wilga zei

Wat mooi dat knoestige hout met een glad geslepen steen erop.
Beterschap gewenst hoor.

Liefs,Wilga

Els zei

Wat heb je het toch leuk ingericht, heerlijk al die vergrijsde tinten!
Hopelijk ben je al een beetje opgeknapt?

Fijne middag
Liefs Els

Marjonel M zei

Ik hou er wel van, mooie foto's.

Beterschap groetjes, Marjonel

Dinah zei

Mooie foto's.
Beterschap.

groetjes,dinah

Anoniem zei

Hoi Corine,

Ik geniet van je foto's! En wil je beterschap toewensen!!

Groet, Hanneke

lia zei

Moet zeggen dat ik maandag ook last van mijn buik had. Maar gelukkig heeft het geen nare gevolgen gehad.
Vergrijsd.... ik hou er zo van.

Ga snel verder met mijn stoelhoes maken.

Fijne dag
Liefs Lia

Maison Louise, Paintings by Louise zei

He, wat jammer dat het ziekzijn door heeft gezet, maar gelukkig kon je gisteren toch nog even genieten van het zonnetje.

Je foto's hebben er zeker niet onder te lijden, ze zien er weer prachtig uit.

Ik hoop dat je je snel weer wordt.

Lieve groet, Loes




Anneke zei

Het is weer een prachtige foto geworden die kombinatie van hout en steen, ik hou ervan. En zo zie je he wat lichtval kan doen met je huis.
Mooie foto's hoor.
Van harte beterschap
groeten Anneke

Claudia. zei

Super mooie soberen kleuren maar vooral geen sombere kleuren, wat een mooie plaatjes.
Claudia.

Room Seventeen zei

Ha Corine, ik lig ook in de lappenmand, heb een giga rugpijn, beetje teveel hooi op mijn vork genomen toen ik eergisteren naar de groothandel ben geweest.
Ik wens je beterschap!

oma leentje zei

Dat is een mooie kant van ziek zijn Tot rust komen en dan met andere ogen om je heen kijken. Dat blijkt maar weer. Beterschap.

sabine zei

Mooie foto's. Veel beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent. Liefs Sabine

Le Style zei

Super mooi de vormen, het contrast, de kleurstelling in de eerste foto! Genieten hoor, je post en foto's!

Heel veel beterschap!!

Lieve groet

Mirjam zei

Hoi Corine,
Het blijven de mooiste kleuren die er zijn, de van nature vergrijsde tinten... Mooie steen!
Het doorkijkje in je woonkamer is ook niet te versmaden. Geniet van je sinaasappeltjes... lekker geperst...
Fijne namiddag,
Lieve groet,
Mirjam

RUW MET STIJL zei

Beterschap en geniet van het zonnetje nu het nog kan.
Prachtige die mooie grijstinten.
Groeten Ellen

Ans zei

Heel goed om zo uit te zieken.
En het levert ook nog eens mooie foto's op.
Beterschap,hoor.

Groetjes Ans

Wonen aan boord zei

Ondanks dat je ziek bent heb je prachtige foto's gemaakt met je aaifoon hoor ;-) Beterschap!

Groetjes,
Alberta

Bonjade zei

Zijn die om op te eten...of staat deze kleur explosie er voor de deco....?
Als dat zo is...pers er toch maar een aantal uit.....ook goed voor je naast rust en frisse lucht.
Enne....grappig zo lig ik ook wel eens op de bank - niet eens ziek - en dan zie ik ineens een foto ;)

Lang verhaal kort maken: Beterschap.

Liefs

Judith zei

Ik wilde nog een beterschaps appje naar je aaifoon sturen, maar tja...

Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt? Tja, die vitamines helpen natuurlijk voor geen meter als ze daar mooi staan te wezen op je vensterbank he, pfff...........

Fijne avond
XXX

Eefies day zei

Beterschap,,,of hebben de vitamientjes al een beetje geholpen????
Toch maar even uitzieken en die steen, ja die kun je niet voorbij laten gaan...prachtige kleuren.

♥Eefie

Blomkje en Wenje zei

Wat vervelend dat je niet fit bent...sterkte ermee.

Wat een prachtige foto's, ik hou zo van die tinten!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Colin zei

Zelfs als je ziek bent, nog oog voor details. Beterschap!

Jeanette zei

Leuk om even weer bij je te kijken. Was lang geleden. Heb weinig tijd om te bloggen...maar mis bepaalde blogs toch, dus hier ben ik. Mooie banner heb je gemaakt en prachtige foto`s in deze post. Ik wens je beterschap maar in zo`n omgeving moet het geen straf zijn om op de bank te liggen:-) Sterkte...

Liefs...

flowersandhome zei

Prachtige foto's! Goed dat het fototoestel altijd in de buurt is om zo'n mooi plaatje vast te leggen, of de aaifoon ;-)
Groetjes en vlugge beterschap gewenst,
Marian

MARIANNE zei

Hopelijk voel je je inmiddels alweer wat beter...mede ook dankzij die grote hoeveelheid aan perssinasappels in de keuken...ha,ha!
Mooie sobere, herfstige foto's ook hoor!

Groetjes van Marianne.

saskia zei

ziek zijn maar dan toch gewoon foto's blijven maken voor je blog dan ben je een echte diehard blogger ;p .
en wat een mooie foto's prachtig die 2 structuren van die steen en dat hout .

gelukkig zorg je ook voor wat vitamientjes en dat ziet er ook nog weer eens leuk uit ook.

beterschap nog .
grtjs saskia

Hannekie zei

pfff..niet fijn zeg. beterschap hoor
liefs hannie

erika zei

Had gisteren al wel je blog gelezen en gereageerd maar zie dat op een of andere manier mijn reactie er niet tussen staat......
Dussss van Harte Beterschap Corine ( hoop dat het inmiddels niet meer nodig is ;-)
Weer mooie foto,s hoor! Knap van je om daar dan toch nog oog voor te hebben!
Liefs Erika

Mayflower zei

Hè bah Corine, wat vervelend dat je ziek bent geworden. Hopelijk gaat het nu wat beter met je.
Mooie foto's, mooi van eenvoud. Hier vind die boomstamtafel zo mooi.
Beterschap en een lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Beeh ziek hier ook iedereen aan de beurt geweest! Hardnekkig is het hoor jongste heeft een longontsteking opgelopen echt balen! Hopelijk knap je snel weer op en die kiezel met hout zoo mooi! heerlijk foto
rustig aan
Yolanda

Pure & White zei

Mooie foto...en dat met de Iphone..;-)

beterschap hoor!

Lieve groet
Dineke

Franse Lelie zei

Beterschap, hoop dat je je alweer wat beter voelt. Mooie foto's! Lieve groet

Anita zei

Wat een PRACHTIGE foto van die steen !!!
Gelukkig dat je ondanks je ziek-zijn oog blijft houden voor alle mooie dingen ;-) Genoeg pitamientjes in huis zie ik, ik hoop dat ze inmiddels hun werk hebben gedaan.

Hahaha gewoon door blijven eten dat doe ik ook ;-) Het kwam toevallig zo uit met die high tea. Afgelopen zondag was ik met melanoom (v)echtgenoten bij de Generaal in Baarn. Een hele bijzondere ontmoeting ... Vandaag was puur voor de gezelligheid. En nu even een paar passen achteruit. Het lijf wil momenteel niet wat ik wil. Dat herken je vast wel een beetje.
Fijn weekend meis !!! Groetjezz lfs mij X