woensdag 28 november 2012

brocantetip

decembermaand…

De afwikkelingsrompslomp na het uitbranden van Janiek haar auto is in volle gang. We zijn natuurlijk dolblij dat er geen personen bij betrokken waren maar toch zijn we ook wel behoorlijk aangeslagen. Het is ook niet niks als je eerste, bij elkaar gespaarde auto in één keer volledig weg is.. we hopen nu dat de garage een klantvriendelijke regeling treft via hun verzekering.

Maar nu wat anders:
Kerstmarkten, kerstfairs en kerstafdelingen in tuincentra, ik ben er géén fan van en zéker niet ruim voor de decembermaand. Maar dit:

freules
vind ik wél helemaal leuk!

Hanneke en Ank, 2 brocanteurs hier uit de regio ( o.a. bekend van brocante-in-de-fruittuin) organiseren dit jaar samen een kleinschalig brocante-winter-open-huis..
Gezellige freules, mooie brocantespullen en ook nog eens gewoon een paar weken voor kerst, ík ga zeker even sfeer proeven!

14 opmerkingen:

Mirjam zei

Ik wens je heel veel kijk en proefplezier bij de freules...
Dat van de auto van je dochter heb ik helemaal gemist. Gauw even kijken...
Ik wens je een fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Pure & White zei

Lijkt me erg leuk, geniet er maar van!
Komt vast in orde met de verzekering, maar alle rompslomp krijg je er ook 'gratis' bij helaas!
Hopelijk is er straks weer een mooi en leuk autootje en kan ze lekker rondtoeren!

lieve groet

Dineke

Lynda zei

sneu he...zo lang voor gespaard en naar uitgekeken, maar kan me niet voorstellen dat dit niet opgelost kan worden!

Liefs,
Lynda

saskia zei

ja eerst ben je blij dat je nog heel bent maar daarna baal je natuurlijk stevig dat je je leuke auto niet meer hebt.
ik hoop dat alles goed opgelost word.

heel veel plezier bij de freules.

grtjs saskia

Kom Achterom zei

Hopelijk komt het helemaal goed met een andere auto voor je dochter en dit klinkt ook wel heel gezellig!
Fijne dag
Yolanda

Anneke zei

Zo dat is schrikken van de auto van je dochter. Inderdaad gelukkig
is er niemand gewond. Ik hoop dat het snel allemaal geregeld wordt, En dank je wel voor de leuke tip ik probeer ook naar de fair te gaan. Heb het in de agenda gezet.
Sterkte hoor met alles
vriendelijke groet Anneke

Home and Lifestyle zei

Het is een hoop gedoe en een heleboel schrik bij elkaar, laten we hopen dat het allemaal goed afgewikkeld wordt.

De brocante fair klinkt goed, ik zet hem tussen de oortjes op de harde schijf ;).

Een fijne avond Corine! Lieve groet, Ingrid

Gerreke zei

Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk om zo in kerstster te komen, maar liefst na 5 december.

erika zei

Tja het is niet niks! Komt vast ook wel weer goed! Maar die Verzekering en rompslomp komt er zomaar "gratis bij" weet er alles van .Van de zomer kreeg ik geen voorrang op de rotonde! Auto Total Loss! Ook geen personelijke letsel gelukkig. Maar de schrik ( vooral bij Rosilde die erbij inzat en tegen haar kant er tegenaan kwam) en het gedoe wat je er mee hebt zit je echt niet op te wachten!
Achteraf heel blij met de ( voor ons) nieuwe auto dus dat hoop ik straks ook voor Janiek! Maar er moeten altijd weer centjes bij en dat is zuur!!

Ha die kerstmarkten e.d zit ik ook niet op te wachten maar dit is dan wel weer leuk lijkt me......dus veel plezier als je gaat!

MARIANNE zei

Ja dat is niet niks, om je bij elkaar gespaarde (eerste) auto zo in vlammen te hebben moeten zien opgaan...zucht!...hopelijk komt het goed met de verzekering!
Veel plezier eerdaags bij "De Freules" ja zo'n sfeervolle Brocante Open huis...in Kerstsfeer...daar moet je natuurlijk 'wel' even een kijkje gaan nemen...en ook meteen wat foto's voor ons van maken alsjeblieft hoor!

Groetjes van Marianne.

Hannekie zei

oooo goede tip..lekker in de buurt
bedankt..en ik hoop voor jullie dat het er een goede afloop komt van het autoverhaal
liefs hannie

lia zei

Met die auto komt vast helemaal goed. Ze zullen haar toch wel tegemoet komen.
En wat het andere betreft, ik zal een kijken of ik met Annie ook een dagje uit kan maken. Want ik ben er echt aan toe. Alleen maar nare berichten.

Liefs Lia

Anoniem zei

Bij de Jonge woont in Barneveld ook een leuke kleinschalige winterfair.
Daar hope wij zelf te staan en wij noemen ons Zus & Zus Brocante.
En hebben naar ons inziens heel erg leuke spullen en zeker niet duur,hihi.(13,14,15 dec,alleen wij zijn er 14 en 15 )
Zeg het voort en neem een kijkje op de site van de Jonge Woont.

Sterkte met de afwikkeling van de auto.

groet van Hilda

Wondelgijn zei

Oei, de auto van dochter helemaal uitgebrand?? Meid, wat een schrik!
Ik hoop dat de Freules je wat op kunnen vrolijken!