woensdag 14 november 2012

zon, zon, zon, zon

zonnestralen…

Eigenlijk heb ik niet veel tijd voor een uitgebreide blogpost, maar ik móet even een paar zonnige foto’s kwijt.

goudgeel

Nee, ik houd helemaal niet van geel, maar zo’n goudgele beukenlaan is toch wel iets waar ik heel blij van wordt.. nu in deze grijze herfsttijd dan hè… écht blij word ik als er weer fris groen aan de takken zit :))

zonnig pad   bospad

Waar de zaterdag een relaxte maar drukke klusdag was, maakten we zondag een lange zonnige wandeling met de honden. Zonder camera, want dat loopt net wat makkelijker op de blubberige paden. Maar al lopend kan ik het dan toch niet laten.. en dus liep ik (bijna) de hele tijd met m’n aaifoon in de hand ;)

bladerdek

Mijn favoriete boom, de beuk zorgt in deze tijden voor prachtig bebladerde bospaden!

verkeersdrukte

De ‘wilde’ dieren maken van de paddenstoelgroepen soms wel een puinhoop, maar voordeel is dan dat je in één oogopslag zowel de boven- als de onderkant van de paddenstoelen ziet.. een wonderlijk mooi stukje natuur.

mos

Dit is bijna geen herfstfoto, zo lekker groen :) én zonnig!!

25 opmerkingen:

Brabbels en Kiekjes zei

SUPER!
Net als ik kan jij het dan niet laten, en MOETEN er gewoon foto's gemaakt worden...
Ik heb al ruim 600 foto's met m'n iphone gemaakt...

'-)

Liefs,

Home and Lifestyle zei

Het is vandaag ook heerlijk weer buiten, ik wil eigenlijk nog in de tuin aan de slag maar ik moet ook nog even weg. Eigenlijk heb ik dus helemaal geen tijd om te reageren, maar ja...als ik 4 x zon in de aanhef van je post zie staan, kan ik er ook niet om heen ;)!

Ik wens je nog een hele fijne dag, Corine! Lieve groet, Ingrid

Jet zei

Ik hou helemaal niet van de herfst, maar moet eerlijk toegeven dat de kléuren van de herfst wel aanspreken hoor! En bij de onderste foto lijkt het al bijna weer lente.... ik kan niet wachten! ;-)

Dinah zei

Heerlijk he!!! ik heb ook zo genoten van deze dag. Mooie foto's

Lieve groet,dinah

'Inga' zei

Je maakt mooie fotos met je aaiphone! Mooi, zo'n bemoste bosbodem!

Fijne week nog!

anita zei

Wat een gezellige herfst foto´s.

gr. anita

RUW MET STIJL zei

Hele mooie foto's van de herfst. Prachtige kleuren.
Vandaag schijn bij ons ook weer heerlijk het zonnetje.
Nog fijne dag,
Ellen

Ans zei

Erg mooi.
En die laatste foto met dat mos op
de grond,echt prachtig.

Groetjes Ans

Anita zei

Wow wát een prachtige kiekjes met die aai(bare)phone :-)
Zoiets moet je gewoon even vast leggen !!!
Zo mooi die warme goud- en roestkleuren.
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

Anneke zei

Ja ik heb ook genoten vandaag. Het zonnetje voelde echt aangenaam. Ik heb ook zo genoten van een 20-tal musjes die bij ons in de heg zaten. Het leek wel voorjaar zo waren ze aan het fluiten. Zo'n dag krijg je weer energie van. Het zijn prachtige foto's die je gemaakt hebt.
groeten Anneke

Mirjam zei

Hoi Corine,
Jeetje dat is ook toevallig. Ik ben vanmiddag ook naar buiten gegaan en heb flink wat zonnige herfstbomen op de foto gezet... Alleen nog geen tijd om een stukje te schrijven erover...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Dit zijn de dagen met een gouden randje, of een zonnig randje in dit geval.

Handig die aaifoon....
Liefs Lia

t brocante sfeertje zei

wat heb je weer een geweldig mooie foto's gemaakt.Zaterdag is de badkamer klaar t is zo mooi geworden jullie zijn ook druk zag ik.Groetjes,Ingrid

amy zei

IK hou ook niet van de kleur geel maar in dit geval is het de kleur van de zon en dat vindt i ktoch wel heerlijk hoor
T was echt genieten vandaag
Prachtige fotos !
Gr amy

Gerreke zei

Prachtig om zo de herfst vast te leggen en ervan te kunnen genieten!

Karin zei

Gezellige herfst foto's vind het zalig lekker te "sloffen"door de bladeren :-)
Fijne dag groetjes karin

brocantezussen zei

Ja het blijft mooi wandelweer. Heerlijk!

Anoniem zei

Hoi Corine,
Ik ben je al een poosje aan het volgen en geniet altijd van je mooie foto's en inspirerende ideeen en verhalen.
Ik heb een vraagje voor je en misschien wil je die beantwoorden.
Wat doe je met (goedbedoelde) niet bij je stijl en interieurpassende kadootjes? Binnenkort komen er weer vreselijke glitter en glamour kerststukjes in de winkels en elk jaar zet ik ze maar in een onoplvallend hoekje, want ja weggooien doe je ook niet :-) voor je fatsoen. Heb jij daar ook mee te maken en wat doe je in zo'n geval?

Liefs en groetjes Petr@

Judith zei

Gelukkig maken die phones tegenwoordig ook hele goede foto's, zodat we mee kunnen genieten van jullie boswandeling!

Tja, net als jij leef ook ik weer op als de bladeren straks weer aan de bomen komen, maar voor nu moeten we dan toch gewoon volop genieten van dagen zoals gisteren... Vandaag is het weer zo'n grauwe dag, maar ik moet zometeen naar m'n werk en dan zie ik geen daglicht meer voor de rest van de dag, dus ; Who cares??? ;-)

Fijne dag x

Hannekie zei

geweldig najaar dit jaar he..we hebben al heel wat mooie dagen gehad. gisteren leek het bijna voorjaar. maar vandaag ligt kampen in een dikke laag koude mist en ja dan weet je het weer..de winter komt eraan. je fotos zijn geweldig..prachtige kleuren

Pure & White zei

heerlijk he, die zonnige dagen in de herfst!
Je hebt toch mooie foto's weten te maken met je mobieltje..;-))

Fijne dag!

Lieve groet

Dineke

Mayflower zei

Prachtige foto's Corine, het blijft gewoon mooi die Herfstkleuren en met wat zonneschijn is het helemaal sprookjesachtig.
Ik geniet op deze grijze dag van jou zonnestralen.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

Geniet even extra van je zonnige foto's, want het was vandaag een grauwe dag... Succes met klussen!

Groeten, Miranda

MARIANNE zei

Het is je met je aaiphone toch zeker ook nog goed gelukt...om mooie herfst foto's te maken hoor!
En lekker toch, zo even een dagje zonder klussen!

Groetjes van Marianne.

Colin zei

Zon in het herfstbos, samen met de honden ... da's een absoluut genietmoment! Gaat het goed met de naamgenoot?