woensdag 19 december 2012

actie kerstknuffel

dank Lynda…

Al een aantal keer organiseerde BB-er (Bekend Blogster) Lynda de ‘kerstknuffel’. Ieder die zich aanmeldde kreeg het adres van een collegablogger met de bedoeling daar een kleine attentie naar toe te sturen voor een beetje meer warmte in de (blog)wereld. Al de keren werd ik alleen al warm bij het lezen over de actie, maar ik meldde me nooit om mee te doen.. tot dit jaar :)

kerstknuffel  zeep

Leuk! Maar ook moeilijk, want ik wil mijn kadootjes altijd passend bij de ontvanger uitzoeken en dat is lastig als je die ontvanger alleen kent via haar blog, nog moeilijker werd het door de regel dat de attentie in een envelop moet passen.. maar uiteindelijk lukte het me toch.. dacht ik!! Bij het postkantoor bleek het pakje toch net een centimeter te breed, stiekum heb ik het toen maar als pakketje verzonden (bij deze mijn excuses Lynda, normaal hou ik me altijd aan de regels :))

wens

Vorige week vrijdag kwam er ook voor mij een envelop binnen, heel braaf (want ik hou me aan regels) liet ik hem dicht tot de afgesproken dag. De afzender kende ik niet, haar blog dus ook niet en daardoor was het dubbel leuk dat de items die ze voor mij had uitgezocht zo wonderwel passen bij ons THUIS!
Anna Marie dank voor je kerstknuffel! Het kersttakje vind ik trouwens een geweldig leuke toevoeging, daar had ik nou nooit aan gedacht..

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad cadeautjes die bij je passen, het feit dat iemand zich heeft verdiept in je smaak maakt het alleen maar extra leuk! Dus volgend jaar weer...?

Een fijne dag Corine! Liefs, Ingrid

Room Seventeen zei

Leuk cadeau heb je gekregen! Vind die stoere grijze ster wel bij je passen.

©Pure by me zei

Ja dat past prima bij je enne het klinkt leuk zo'n kerstknuffel..misschien doe ik volgend jaar ook wel mee..
Liefs Chris

Lynda zei

pfff...BB-er....ik deed niks, verzamelde adressen en deelde ze weer rond:)...maar ben blij dat je mee wilde doen en dat het je goed is bevallen! Het ziet er dan ook erg lief en leuk uit! Blij mee, kan niet anders!

Liefs,
Lynda

MARIANNE zei

Super idee...en ik wist er ook niets van...maar volgend jaar (D.V) doe ik ook mee hoor!!!
En hoe leuk...en ook precies bij jou stijl passende...Kerstknuffel heb jij gehad!! Gaaf joh!

Fijne dag! Groetjes Marianne.

ilona zei

Zo fijn als iemand dan zijn best doet iets passend te vinden. Erg leuk, al die kadootjes. Fijne dag, Ilona.

Colin zei

Ik ben héél blij dat je dit jaar toch besloten hebt om mee te doen. Je kerstknuffel is geweldig, dank je wel!

Blogje staat er net op; wens ik jou en iedereen bij 'Thuis' alvast hele fijne, hartverwarmende feestdagen toe. Lieve groetjes, Colin

Anita zei

Hi Corine wat een HART verwarmende knuffel.
Met zorg uitgekozen voor jou THUIS
Enne zo kom je nog weer eens op nieuwe blogs terecht.
Ik zal vandaag ook eens een post maken.
Ook hier een hoog knuffelgehalte ;-)
Groetjezz lfs mij

Els zei

Ik zie de 'kerstknuffels' overal voorbij komen. Wat een geweldig initiatief van Lynda. Ik heb de aankondiging gemist :-( Had graag meegedaan...

Liefs Els

Miss M zei

Wat is er voor jou ook zulks moois uitgezocht zeg! Genieten!

Liefs, Marjolijn ♥

Mayflower zei

Wat een mooie knuffel Corine, er is goed gekeken naar wat je mooi vind.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Anna Marie heeft goed gekeken naar je blog...wat een warme knuffel is dit en het takje geeft net die toegevoegde kerstwaarde...
Heel mooi en heel bijzonder.


Lieve groet,
♥Eefie

lia zei

Ja, ik ken Anna Marie wel. Leuk dat ze dat zo voor je uitgezocht heeft.

Geniet ervan.
Liefs Lia

Karin zei

Leuk,precies dingen die bij je passen :-)
Geniet er maar fijn van!
groetjes karin

It's me zei

Erg leuk Corine...enne passend bij je volgens mij...hihihi...liefs van mij...xxx...

Judith zei

Ik lees ook weer overal over de groepsknuffel en net zoals jij heb ik me er wederom niet voor aangemeld... misschien volgend jaar, want eigenlijk is het te leuk om er niet aan deel te nemen!

Mooie kerstgedachte, toch?

Geniet van je kadootjes,
Liefs X

(knap dat je tijdens de donkere woensdag toch een stel mooie foto's hebt geknipt trouwens!)

flowersandhome zei

MOOI!!!! En vooral zooooo lief en hartverwarmend. Geniet ervan!
Marian

Bonjade zei

Geweldig......wat een leuk verwen pakket......helemaal stoer en toch sober en stijlvol....
En als finishing touch dat leuke verse groen.
Geniet er lekker van.

Fijne dagen

Liefs

Marjan zei

Wat een mooi cadeau. En helemaal in jouw sfeer. Mooi als iemand zo precies dat kiest wat bij je past!
FIjne avond,

groet,
Marjan

La Maison zei

Anne-Marie heeft zich duidelijk verdiept in je blog, lief toch?
En een kerst-takje erbij, nou daar was ik ook nog niet opgekomen. Dat houden we er in.

Liefs
Hermine

Miranda zei

Een kadootje ontvangen van een 'vreemde' en dan iets wat helemaal bij je past... leuk dat iemand zich daar in heeft verdiept!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Franse Lelie zei

Mooi! Anna Maria is een lieverd, ik he haar ontmoet op een hele speciale blogmiddag bij Verrassend Goed in Haarlem. Leuk toch om al die posten te lezen, het blijft een leuk initiatief!Lieve groet

Carla zei

Nou ze heeft je blog geod bestudeert hoor, want dit kado past perfect bij jou.
Leuk..leuk...leuk!!

liefs Carla.

erika zei

Echt een leuk idee de groepsknuffel en wat heb je leuke " THUIS" cadeautjes gekregen
Daar ben je vast super blij mee
Liefs Erika

Pure & White zei

Wat een leuk idee, en wat is er goed aan je gedacht!
Heel lief en leuk!

Fijne dagen!

Dineke

LandelijkPuur zei

Wat een super leuke actie..
Zal het voor volgend jaar in de gaten houden ( ben nieuw op blogsite )

Groetjes Lindy

Mooi Homestyling zei

Een stoere ster, toch wel passend lijkt me!
Ook ik heb nog nooit mee gedaan, vind het best lastig. Maar ook wel leuk...wie weet doe ik volgend jaar ook wel mee. (Lynda gaat het nog druk krijgen haha)
Lieve groet en fijn weekend!

Anna Marie zei

Hoi Corine, je hebt er een mooie post van gemaakt, ik lees net de bovenstaande reacties en ik krijg het helemaal een beetje warm. Ik heb anderhalf jaar aan posten terug gelezen, want ik kende jouw blog nog helemaal niet en ik vond het dus best spannend om de enveloppe op de bus te doen. Super om van je volgers die jou al langer volgen nu te lezen dat de Kerstknuffel bij je past. Het Kersttakje was een idee van Ben (mijn man)moet ik er eerlijkheidshalve aan toevoegen. Knipte zo een stuk uit mijn boom vandaan.

Hele mooie Feestdagen en een gelukkig 2013!!!
Anna Marie.

Wondelgijn zei

Erg mooi cadeautje!!