vrijdag 7 december 2012

beton

sneeuw…

De sneeuwval viel reuze mee ( of tegen, het is hoe je het bekijkt) hier in onze kleine stad aan de IJssel. Vanmorgen haalden we nog wel onder barre weersomstandigheden het nieuwe vervoersmiddel van Janiek uit Apeldoorn, maar toen de blitse 500 eenmaal op onze oprit stond was het ook al opgehouden met sneeuwen en waren wij weer klaar voor een dag klussen :)

Het storten van een betonvloer stond bovenaan onze to-do-lijst. We waren er flink druk mee, maar we did it!

Tussendoor rende ik toch even rond in de sneeuw..met de camera..

tuinafval

Een bos tuinafval getooid met sneeuw, heel gewoon, een mooi plaatje!

sneeuw

Mijn Mini stond vandaag werkloos langs de weg, maar zelfs stilstaand toont ze haar stoere rondingen in de manier waarop de sneeuw op een sierlijke manier van haar heupen glijdt :)

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hier ligt een flink pak sneeuw, de vlokken kwamen tot aan het eind van de middag naar beneden dwarrelen. Gelukkig maar dat de nieuwe auto van je dochter toch opgehaald kon worden, ik hoop dat het deze keer een bijzonder veilig exemplaar is.

En is het met een auto ook niet net als met een hond...dat ze vaak een gelijkenis vertoont met het baasje, in dit geval dus de eigenaresse van de Mini ;))))?

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Ja,ineens is het winter.
En het laatste wat je schrijft,over je Mini,daar heb ik even om moeten lachen.
Erg leuk beschreven.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Karin zei

Zalig he opeens sneeuw :-)
Daar geniet ik echt van,zo mooi .
fijn weekend hoor!

Bonjade zei

Prachtig de witte wondere wereld...
Ik hoor in je woorden nog steeds de liefde afspatten van jouw kekke autootje.
Wie is hier niet verliefd op.....

Fijn weekend

Liefs

All Seasons zei

Hier heeft het flink gesneeuwd gisteren, het lijkt wel een sprookje buiten. En helemaal nu met die prachtige blauwe lucht erbij. Dus je snapt wel dat wij straks naar buiten gaan om te genieten van al dit moois.
Ik wens je een mooi weekend
warme groet,
Patricia


Pure & White zei

stoer hoor, beton storten met deze kou..!

Maar dat stoere hoort bij jou toch..?

Fijn weekend!

Dineke

Colin zei

Beton storten in dit winterweer, echt stoer!

G-STYLE zei

Ben heel benieuwd hoe jullie nieuwe keuken wordt , vast heel erg mooi, jullie smaak kennende !

Je Mini ziet er goed uit , met of zonder sneeuw......

Fijn weekend !

Hartelijke groet van Gea

Blomkje en Wenje zei

Het viel hier idd ook mee met de sneeuw (gelukkig). Stoere wagen heb je!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Petra zei

Gisteren ook weer foto's gemaakt, het blijft mooi. Maar zoals meestal is het de volgende morgen met zon veel mooier, nu ook. Zie op dit moment een prachtige zonsondergang..

Wat een leuke auto heb je!

Fijn weekend!

Anneke zei

Wij hebben vandaag ook een heerlijke wandelijk gemaakt en mooie foto's gemaakt. Sterkte met de keuken hoor ik ben erg benieuwd hoe het word.
fijn weekend
Anneke

Marjonel M zei

Ik vindt het prachtig de witte wereld, maar helaas niet van lange duur als ik het weerbericht mag geloven.

Lieve groet, marjonel

Nieneke zei

Nog altijd even gek op je bakkie...het zit vast in de genen, want je dochter heeft ook een leuk exemplaar gekozen, zo te lezen!

Mirjam zei

Hoi Corine,
Jullie hebben dus weer flink vorderingen gemaakt..! Wat heerlijk dat je dochter haar nieuwe autootje heeft.
En weer mooie foto's gemaakt, geslaagde dag dus!
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Wat zal ze het koud hebben zo rond d'r heupen ;-)
Hier is ook betrekkelijk weinig sneeuw gevallen.
Glad is het wel !!!
Erg benieuwd naar jullie klus project suc6
Fijn weekend. Groetjezz lfs mij

MARIANNE zei

Zo te horen een "verry bissy day" dus!
Je dochter gelukkig weer blij met haar nieuwe bolide!...en dat scheetje van jou staat er op de oprit ook mooi bij, met die laagjes sneeuw op haar mooie heupen...ha,ha!
Ben zo benieuwd hoe de keuken verbouwing straks zal zijn geworden, en vind het zo stoer dat jullie dat allemaal zelf doen!

Geniet van deze zondag, en groetjes!
Marianne.

Wondelgijn zei

Ik heb genoten van de sneeuw! Hoewel ik daardoor wel een blogmeeting mis liep... Die werd gecanceld ivm het weer... *jammer*

Janny zei

Och ja... bij de laatste foto smelt ik ook. Ik heb ook een Mini (wel een cabriolet en daar heb je nu even iets minder aan:-) en ben er ook zó blij mee!
Mooie foto's!
Janny

Miranda zei

Fijn dat de nieuwe auto toch opgehaald kon worden!

Groeten, Miranda

Petra zei

Fijn dat Janiek weer een nieuw vervoersmiddel heeft. En die rondingen op jouw auto zijn wel erg mooi!

Gelukkig is alle sneeuw weer weg, want rijden onder barre weersomstandigheden is niet mijn favoriete ding....

Groetjes van Petra

erika zei

Ooh fijn voor Janiek dat ze d,r droomauto nu heeft!

En ja jouw auto is idd een plaatje hoor met d,r mooie heupen haha...

En nog heel veel succes met jullie keuken klus!!

Liefs Erika