maandag 31 december 2012

van oud naar nieuw

afsluiten…

Wij hebben vandaag lekker wat vinkjes op ons to-dolijstje van 2012 kunnen zetten.. bovendien hebben we alle klusgereedschap en de verfvoorraad eens goed uitgezocht en opgeruimd! Een mooie afsluiter van het jaar!

oudjaar

De hotelzilveren schalen, de mooie oude suikerstrooier en de lief stoere servetten staan klaar.. we gaan smullen van appelflappen van de plaatselijke oud-en-nieuw-gelegenheidsbakker en oliebollen van bakkerszoon Kevin :))

op weg

We sluiten het oude jaar hier rustig af en morgen gaan we vol goede moed en enthousiast het nieuwe jaar in.

Voor iedereen: een goede gezondheid maar bovenal heel veel liefde in het nieuwe jaar!!

26 opmerkingen:

Marjonel M zei

Voor jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond en mooi blogjaar in 2013.

Lieve groet, Marjonel

Home and Lifestyle zei

In het nieuwe jaar krijgen jullie als het goed is in ieder geval een hele stoere keuken, ben erg benieuwd! Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond en sfeervol 2013 toe!

Tot gauw! Lieve groet, Ingrid

Le Style zei

Thanks voor je mooie posten en lieve reacties dit blogjaar, tot het volgend blogjaar ;-)

Fijne jaarwisseling en een sprankelend, gezond, liefdevol & gelukkig 2013!!

Liefs,
Yet

G-STYLE zei

Hoi lieve Corine ,

Ik wil je bedanken voor al je mooie posten dit jaar . Mooie foto,s , verhalen en gedachten plaatste je hier ....

Ik wens jou, Gert en de meiden ook veel goeds toe voor het nieuwe jaar . Laat liefde inderdaad de
boventoon voeren ...

Hartelijke groet van Gea

Carla zei

Hoi meis....ik wens jou en je gezin een feestelijke avond....en voor het jaar wat ons te wachten staat alleen maar goede dingen.

Bedankt voor al je mooie posten het afgelopen jaar...

Liefs Carla

Eefies day zei

Alle goeds voor 2013, geniet van de jaarwisseling.

♥Eefie

All Seasons zei

Ik wens jou een hele gezellige jaarwisseling toe. En alle goeds voor 2013.
Geniet van ieder moment!

Lieve groet,
Patricia

lia zei

Bedankt voor je blogvriendschap.

Fijn en goed jaar
Liefs Lia & Jan

It's me zei

Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

Ik ben zo blij met je !!......

Liefs van mij....xxx..



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2013 !!!......

Thank you for your love and friendship over the past year........

I'm so happy with you !!..........

Love from me....xxx...

Mirjam zei

Hallo Corine,
Dan heb je het jaar echt goed afgesloten!
Ik wens jou, Gert en je meiden ook een heel mooi, gezellig, liefdevol en vooral gezond 2013!
Lieve groet,
Mirjam

Room Seventeen zei

Een gezond en gelukkig 2013 toegewenst!

Mayflower zei

Lieve Corine,
Bedankt voor alle mooie posten.
Ik wens je een in alle opzichten gelukkig nieuwjaar.
Liefs Mea

Bonjade zei

Happy New Year....
Smul maar heerlijk van het lekkers en ik sta te popelen om al het klus werk in beeld te zien ;)
Thankx voor je mooie posten en lieve berichten van het afgelopen jaar......op naar een nieuw jaar.

Liefs

Els zei

Voor jou en je familie ook een fantastisch 2013 gewenst vol liefde en goede gezondheid!

Liefs Els

Hanneke zei

Hoi Corine,

Ook voor jou en je gezin het allerbeste wat 2013 te bieden heeft.
Bedankt voor al je mooie foto's en je overdenkingen.
Ik hoop in dit nieuwe jaar weer mee te mogen genieten van je inspirerende blog!

Groet van mij,
Hanneke

inro soor zei

hoi
wat een hele leuke foto van je gezin in het bos, dat is pas eigenlijk echt genieten, zo simpel kan het zijn...
je hebt een hele mooie blog en ik volg je al lang anoniem...
graag nodig ik je uit om op mn blog te kijken.
een heel goed,vredevol, gezond 2013 gewenst, groetjes, Inge

Hannekie(Sisterly) zei

ik wens jullie ook een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2013 toe!!!
liefs hannie

Colin zei

De allerbeste wensen voor een heel mooi (blog)jaar Corine en waarin je huis ongetwijfeld weer een beetje meer Thuis gaat worden met al je klus- en verbouwplannen.

Anneke zei

Hallo Corine,
Ik wens jullie een liefdevol en gezond jaar toe. En heel veel sterkte met het klussen.
Liefs Anneke

La Maison zei

Mijn wens is niet anders dan de vorige. Ik wens jou en je gezin ook veel geluk en plezier in het nieuwe jaar.

Liefs
Hermine

Homemade-Tanja zei

Ik wens jou Corine en de mensen die jij liefhebt een heel mooi en nieuw jaar, vol met momenten van genieten en herinneringen.

Liefs
Tanja

Agnes zei

Een heel mooi nieuw jaar gewenst!
En zie weer uit naar je posten in 2013.
Lieve groet,
Agnes

ilona zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat de oliebollen lekker waren! Lieve groet, Ilona.

Miranda zei

Geluk, gezondheid en liefde... dat is wat ik je toewens voor dit jaar! Op naar een jaar vol met mooie nieuwe posten.

Groeten, Miranda

Wondelgijn zei

Jullie ook! Maak er een mooi, gezellig, fijn en vooral spetterend jaar van!!

Annelies zei

Beetje laat maar mag nog wel hè..;-) Ik wens jou en je gezin ook een mooi en liefdevol nieuwjaar!
Ik hoop weer veel van je prachtige blog te mogen genieten! ennehh..succes met de verbouwing!
Liefs, Annelies