maandag 28 januari 2013

niet te vol

voorjaarsopruiming…

Het is weer zover! De sneeuw is in rap tempo weggeregend en vandaag was een heerlijk zonnig maandag..  dan krijg ik de kriebels.. voorjaarskriebels!
En als goed huisvrouw ga ik dan aan het ruimen en poetsen:))

wiegemes

Maar aangezien dat op zich niet echt mijn hobby is, pakte ik tussendoor telkens de camera even op. Want bij opruimen hoort verkopen, ik hou niet van te vol (ook niet op zolder) dus: ik heb weer verschillende leuke items op mijn marktkraam (klik) gezet.

bril

Het fotografeert ook zo lekker met de zon in huis:)

cloche
opstapje. oudrood

Het mooiste verkoopitem van vandaag is toch wel het franse smeedijzeren bed!

frans bed

Het liefst had ik ‘m naar buiten gesleept om er een mooi gestylde voorjaarsfoto van te maken, maar helaas, het ding is te zwaar en te onhandelbaar om in mijn eentje te versjouwen.. en ach dit prachtding heeft  voor de verkoop eigenlijk geen opsmuk nodig.
Ooit kocht ik ‘m op een markt, het was  liefde op het eerste gezichten hij moest en zou mee in mijn auto (een 205, niet echt een verhuiswagen!). Hoe ik het gedaan heb? Ik weet het echt niet meer.. maar ik kwam er mee THUIS :))

Na een fikse behandeling met de staalborstel kreeg ie een blanke laklaag, daarna was het jaren hét bed voor Janiek. Nu mag ie weg (wel met een klein beetje hartzeer), er is vast ergens een meisje dat heel graag in zo’n mooi bed zou willen slapen!!

Maar er is meer...Neem gerust een kijkje tussen mijn spullen: Klik

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jij hebt echt het voorjaar in de bol...poetsen, opruimen...maar wat voelt dat goed als je klaar bent hè! Hier staan inmiddels dozen vol, jawel...op zolder, dus ik heb het bij kijken gelaten, al kostte het moeite :)!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh, jij bent meteen maar begonnen hihi...
Zal ik het dan ook nog maar eens proberen.. Of toch maar wachten tot de markt voorbij is.

Succes met de verkoop
Liefs

Ans van Ispelen zei

Inderdaad,een schitterend ledikant.
De koffiekan is trouwens ook prachtig.

Groetjes Ans

Bibje zei

prachtig bed ja....maar nee ik koop hem niet, ik ben nml ook al aan het opruimen en dan moet ik niet van alles naar binnen slepen natuurlijk ;)
succes met de verkoop!!!

Miss M zei

Het was inderdaad een heerlijke (voorjaars?)dag. Heb ook genoten en had zelfs mijn jas buiten gewoon open!! Hoezee!
Wat een mooie spulletjes verkoop je! En dat bed... sow jammer dat ik gene meisjes heb! Potdorie! ☺

Liefs, Marjolijn ♥

Jeanette zei

Leuke spulletjes, het eiermandje en draadspaan hadden mijn bijzondere aandacht.

Groet,
Jeanette

Nelleke Hobby zei

Een mooie weblog heb je.
Ben je dan ook gaan volgen.
En knap hoor dat je alles in de online marktkraam zet.
Ik kan soms maar moeilijk afstand doen van mijn spulletjes.
Alhoewel ik ook niet van te vol houd.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Passione Helena zei

Je houd echt voorjaarsschoonmaak, Corine! Mooie spulletjes...die ben je zo kwijt! Kan me voorstellen dat je met pijn in het hart afstand neemt van het mooie bed. Het verhaal alleen al hoe het bij je terecht gekomen is..haha. Je laat het hopelijk wel afhalen ;-) hihi

Succes met de verkoop!

Lieve groetjes, Helena

Anoniem zei

Oh... Corine, hád ik maar een meisje, dan had ik dat bed van je gekocht. Ben bang dat mijn jongens er niet blij mee zullen zijn.....

Groetjes,
Roelie

Mirjam zei

Hoi Corine,
Nou, ik heb zo al twee dingen gezien die ik heel graag van je over wil nemen. Ik zal je via mp een mail sturen...
Ik wens je een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

monique zei

lekker hoor zo'n voorjaars schoonmaak. hier mag alles ook wat leger. met gevolg dat de zolder weer wat voller staat :-)
succes met de verkoop.

Mayflower zei

Jij bent er al vroeg bij met de schoonmaakwoede Corine.
Je heb een paar mooie spullen in de verkoop. Dat bed is ook prachtig.
Wens je een fijne avond.
Heerlijk hè een paar van die zonnige dagen.
Lieve groet, Mea

Thuis bij Tjits zei

je voorjaarskriebels werken aanstekelijk hihi.. ik krijg ook zin om te poetsen en vooral veel op mp te zetten, heerlijk ruimte!
mooie spullen heb je in de verkoop, geen wonder dat er al veel gereserveerd is!

lieve groet, Tjits

erika zei

Jij bent goed bezig geweest zeg!
Je hebt weer leuke spulletjes te koop!
Maar ik sla deze ronde over....
Alhoewel dat bed........ Ach ze heeft al zo,n leuk bed!
Soms is het gewoon goed en klaar!
Succes met de verkoop!
Liefs Erika

Anna Marie zei

Dat is dan wel weer handig als je tijdens de schoonmaak meteen je webwinkeltje vult. En dan kun je in het voorjaar vast weer prachtige nieuwe items vinden op 1 van de vele fairs. Laat dat voorjaar inderdaad nu maar komen.

Groeten Anna Marie.

Pure & White zei

Meen eens Corine, niet te vol in huis..!
Ik wordt er altijd heel onrustig van als het rommelig is, en met vier mannen in huis komt dat nog wel eens voor...;-//
Je verkoopt alles vast snel, bij jou misschien te veel, maar bij een ander vast nog heel stijlvol..;-)

Fijn weekend alvast!

Dineke

Ús hûs ús thús zei

Hallo Corine,
Wat een sfeervolle blog heb je. Ik ga je volgen hoor! Wat goed dat je afstand kunt doen van zulke mooie spulletjes. Ik heb altijd nogal moeite mee om dingen weg te doen. Alhoewel ik het steeds beter leer. Opruimen kan je hoofd heerlijk leegmaken.
Groetjes van Aleta

Miranda zei

Jij weer een opgeruimd huis en heel veel anderen weer blij met een mooie aanwinst...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Anoniem zei

Oh, ik zou zó graag dat bed willen. Maar 1,85 m is een onmogelijke maat om een matras voor te kopen.
Zita