dinsdag 22 januari 2013

sneeuwvrij

white monday…

zomaar

Hevige sneeuwval bracht ons maandag onverwacht een vrije dag. Eigenlijk had Gert naar Amsterdam gemoeten, maar mede vanwege de files die er in de zeer vroege ochtend al op de route ontstonden, kwam al rap het woord ‘sneeuwvrij’ in ons op :-)
We brachten de maandagochtend heel relaxed door, een kop koffie/thee en een boodschap en verder niks.. Toen in de middag de zon door kwam was het al gauw duidelijk dat we met Guus naar het bos wilden.. Heel apart, zo op een doordeweekse dag ;)

bos

Prachtig wit was de sneeuw daar in het bos, niet aangetast of besmeerd door pekel.

kiek
samen kijken

Terwijl Gert zich vooral bezig hield met Guus, ‘zag’ ik zoveel mooie foto’s dat ik blééf knippen..

rennen
trainen
plezier

Wat hadden we een geweldige middag!!

boomfruit vreemde vogel

Met koude vingers maar een warm hart, liepen we het bos weer uit.. maar wat hing daar in de boom?? Toch de camera maar gauw nog even uit de tas gehaald!!

21 opmerkingen:

Juffrouw Waardvleugel zei

Wat een prachtig blog. De herdershond tezamen met de Jack Russel trok mijn aandacht, want laat ik nu ook een dergelijke combinatie hebben hier thuis. Een Jackie en een Storm (Duitse herder). Leuk! Ik ga je volgen.

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Corine, heerlijk genieten zo'n onverwacht dagje vrij, en dan met zo'n lekker pak sneeuw....

Fijne avond,
Groetjes Patries

Home and Lifestyle zei

En juist het onverwachte maakte het extra leuk, ik hou daar zelf in ieder geval wel van. Gisteren kon ik het ook niet laten om de sneeuw vast te leggen, het levert toch wel mooie plaatjes op. Maar vanaf zondag gaat het dooien :)!

Tot gauw! Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Fantastisch!!!! Jammergenoeg is het dichtste bos hier te ver vandaan en alleen via kleine nauwe binnenwegjes te bereiken die nu niet echt berijdbaar zijn. Denk dat het bos er hier echt onbetreden bijligt ;-) Leuke foto's en wat een verrassing in de boom. Benieuwd of het er de volgende keer dat je er wandelt nog hangt.
Lieve groet,
Marian

Marjonel M zei

Dat is heerlijk genieten een extra vrij dag, mooie foto's met Gert en Guus.

Groet, Marjonel

Colin zei

Helemaal niet erg toch om dankzij de sneeuw een vrije dag te hebben; Guus bofte maar!

Mirjam zei

Hoi Corine,
Eerst dacht ik dat je bedoelde dat er geen sneeuw meer lag; sneeuw-vrij! Maar toen viel het kwartje; sneeuw-vrij! Ha!
Lekkere wandeling hebben jullie gemaakt en het heeft weer prachtige foto's opgeleverd... Was Finn niet mee?
Ik wens je een heel mooie verdere week,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

groot gelijk dat jullie van de nood een deugd gemaakt hebben, dit is toch genieten!
en wat is Guus toch een leukerd:)

dank je voor je verjaardagskaart, zo leuk!!

lieve groet, Tjits

Ans van Ispelen zei

Prachtige foto's.
En dat ding lijkt wel een soort van ouderwetse rolschaats.
Alleen de bovenbandjes ontbreken.

Groetjes Ans

lia zei

Lekker genieten zo op een onverwacht moment, en dan ook zo puur...

En moet zeggen dat de twee G's echt bij elkaar passen.

Liefs

Kaatje zei

Ha, die rolschaats...hing die er ECHT???? haha....hoe dat nou kan??
Mijn honden vinden de sneeuw ook heerlijk, ik helaas minder, maar vanmiddag toch maar een rondje bos met de dames...en daarna weer een voetenbadje, pootjes insmeren...pfffff ;)(oude poedelpootjes zijn gevoelig...)

Dinah zei

Heerlijk he om foto's te maken..

Lieve groet,dinah

Anita r zei

Heerlijk toch zo met zijn tweeen genieten met Guus in het bos.
Auto in de boom.... ;-)

gr. Anita

Hann¥ zei

Hoi Corine.
Wat heerlijk zo onverwachts een dagje vrij en mooi toch he de natuur met het sneeuw erop.
Zo te zien heeft Guus het ook erg naar zijn zin :-)
Prachtige foto's weer meid!
Lieve groetjes,
Hanny

Rarda zei

Heerlijk zo onverwacht sneeuwvrij. En weer prachtige foto's. En genieten van jouw Guus die zo erg op mijn Dash lijkt :-)) xxx Rarda

Anneke zei

Wat heerlijk zo onverwacht vrij en dan zo'n heerlijke wandeling.
Zijn mooie foto's geworden
groetjes Anneke

Bonjade zei

Blue monday zegt me wel wat....maar white monday was me tot nu toe onbekend.......
Heerlijk zo'n uitje....enne.....zie ik hem daar nu weer....? Manlief....?
Enne...wie was wie nu het vlugste af.....?

Fijne avond

Liefs

Judith zei

Ik zag het al op FB dat jij genoten had van de winterse wandeling; fijn toch! En je hebt wederom mooie foto's geschoten, dus kunnen wij nog meegenieten vanuit onze warme huizen haha

Ik heb net je vorige post ook gelezen: mooie kussens heb je gescoord ennuh... waar ligt de hond nu dan op nu zijn nieuwe 'bedje' van de binnenkant bestudeerd is???

Groetjes en een fijne avond X

erika zei

Ondanks dat jij geen wintermens bent weet je toch altijd het positieve er weer van in te zien en jullie hebben dan ook heerlijk van het sneeuw vrij zijn genoten!
Het was ook heerlijk en prachtig! Ik heb ook met een vriendin en onze hond een flinke winterwandeling gemaakt maandagmiddag!
Hier was Henk juist blij dat hij maandag weer kon gaan werken na 1,5 week ziek zijn. Hij had een zware luchtweginfectie!
Hij is er nog niet helemaal maar na een kuurtje en extra putjes voor zijn astma gaat het gelukkig weer de goede kant op!
Liefs Erika

Anita zei

PRACHTIG
maar die laatste twee foto's vind ik toch wel het meest verrassend. Heb jij dat nou ook: zó nieuwsgierig word ik dan naar het verhaal erachter ;-)
Groetjezz lfs mij

Elisa M zei

Wat prachtig, dat is nog eens fijn