donderdag 17 januari 2013

thuiskomer

heel fijn…

De voorgaande jaren waren Janiek en ik beiden vrij op maandag, dan hadden we gezellige relaxdagen samen. Niet teveel plannen, niks moeten..heerlijk!
Sinds september heeft Janiek op maandag school en is ze op donderdag vrij, maar de dinsdag en donderdag zijn mijn vaste werkdagen dus gezamenlijk relaxen is tegenwoordig een zeldzaamheid ;-(

open

Wat dan wel weer leuk is, is dat ik op een werkdag (als zij dus vrij is) regelmatig een zeer smakelijke foto binnen krijg op m’n aaifoon…ze mag ons namelijk graag, heel graag verrassen met wat lekkers!

Koek  dicht

Zo bakte ze deze week overheerlijke koekjes, die ze dan ook nog eens leuk in een glazen pot midden op tafel zet… mmm… dát is leuk thuiskomen…
En die simpele huisgemaakte koekjes zijn zó lekker, daar blijf je van eten (als je de pot open laat staan)! Oké, ieder nog één en dan gaat de pot dicht, want ik wil er nog foto’s van maken :))
Tja nu die foto’s zijn genomen vrees ik dat de pot vanavond leeg is.. en daar doe ik zelf net zo hard aan mee!!

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Niet alleen aan de smaak maar ook aan de vorm is te zien dat ze met liefde zijn gemaakt! Lekker hoor! Wanneer volgt het recept ;)?

Lieve groet, Ingrid

La Maison zei

Wat leuk dat je dochter graag bakt, je hebt het haar vast vaak voorgedaan. Lief die hartjes.

Groetjes
Hermine

lia zei

Oh, jij dus ook!!!!
Gelijk heb je hoor.

Liefs

Els zei

Ze zien er overheerlijk uit, geniet ervan!

Petra zei

Deze post zal ik maar eens aan mijn dochter laten zien, leuk zeg(en lekker lijkt me)

Groetjes Petra

erika zei

MMmmm lekker zeg! Ik ruik ze bijna door het scherm heen!!

Liefs Erika

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Kijk dat is leuk thuis komen! Ziet er lekker uit!

Groeten Maaike

Anneke zei

Wat een lief gebaar van je dochter. En ze zien er heerlijk uit
groetjes Anneke

Hann¥ zei

Hmmm dat is nog eens fijn thuiskomen...met liefde gemaakt.
En dat die pot gauw leeg is?
Dan smaken ze echt overheerlijk ;-)
Groetjes Hanny

Jeanette zei

Dat klinkt en ziet er heel gezellig uit. Waardevol dat soort momenten.

Groet,
Jeanette

Pure & White zei

Lief van je dochter!
Geniet er van!

Dineke

Kaatje zei

Lekkerrrr zo'n dochter!! smullen!

Mirjam zei

Hallo Corine,
Jouw dochter heeft het goed gezien. Niets zo lekker dan zelfgebakken koekjes. En in zo'n mooie pot staat het ook nog eens fantastisch.
Dat is dan wel een heel fijne verrassing.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Tanja (Homemade Moments) zei

Kijk dat is nogeens een hele leuke en lekkere thuiskomer Corine, samen vrij zijn lijkt mij ook heel gezellig maar dit is ook wel een verrassing en een heel leuk foto idee.

Fijn weekend.
Liefs
Tanja

Nieneke zei

1 keer in de twee weken is Jannes vrij op vrijdag ; een heerlijk rommelkamer samen. De andere vrijdag geniet ik volop van mijn eigen vrijheid en kan ik ( tussen de schooltijden) doen wat ik wil, een fijne combi. Bakken gebeurt hier nog samen. Geïnspireerd op de cupcakecup op het moment vol overgave. Hopelijk staat er over een jaartje of wat ook een dergelijke pot hier op tafel te wachten. En wat een super- leuke manier om via foto's en whatsappjes elkaar op de hoogte te houden, hè ??

Janny zei

Wat leuk van je dochter, zo'n verrassing is toch enig? Niet goed voor de lijn, nee... maar wel ontzettend lief!
Janny

Chantal (uit het Zuiden) zei

Wat leuk van je dochter om je zo te verassen.

Fijn weekend toegewenst!

Chantal

Carla zei

Dat is nog eens leuk thuis komen!!
Ik ben er geen ster in...koekjes bakken....heb ik van mijn moeder denk ik, als zij vroeger koekjes bakte wilde zelfs de hond ze niet eten.
Dus...ik koop maar gewoon een pak, ze zien er overheerlijk uit hoor!!

fijn weekend....liefs Carla.

Huis in de Provence zei

mmm, deze zien er lekker uit!!Leuk die vorm en de glazenpot, om blij van te worden.
Gr. Mirjam

Het witte huis met de zwarte deur zei

Toen ik jou post las vertelde ik het gelijk aan mijn dochter. Haar reactie was 'ach wat lief!!' Dus nu hoop ik dat ze dat ook een keertje gaat doen ;-). Ik hou ontzettend van zulke verrassingen.

Fijn weekend,
Groetjes Patries

Vlijtig Liesje zei

En ze zijn nog heel mooi om te zien ook!

Anita r zei

Wat lief.
En lekker ;)

gr. anita

Ans van Ispelen zei

En de koekjes zijn niet alleen lekker,maar dus ook nog heel erg mooi.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Miranda zei

Samen thuis is inderdaad erg gezellig, maar op deze manier thuiskomen is ook wel erg lekker!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Mayflower zei

Wat is dat dan heerlijk thuiskomen Corine. De koekjes zien er heerlijk uit en wat lief van je dochter dat ze deze heeft gebakken.
Fijn weekend en liefs, Mea

Franse Lelie zei

Te leuk en lekker en wat zijn meiden toch lief he (soms:)) Lieve groet

Colin zei

Dit schooljaar voor het eerst in bijna 14 jaar alleen vrij op de woensdagmiddagen (zelfs de middelbare schoolroosters werkten altijd mee), beetje jammer voor de oven hoewel de huisbakker dat in het weekend wel weer goed maakt.

Je pot met koekjes al leeg; da's echt "lekker" thuiskomen!

Wondelgijn zei

Heerlijk thuiskomen zo! (en zo liefdevol.... ;-) )

Eefies day zei

Aan de vorm en smaak zal het niet liggen, maar vooral het gebaar erachter...lief hoor dat je dochter dit doet.

Lieve groet en fijn weekend,
♥Eefie