zondag 6 januari 2013

watergevecht

zomerse spelvreugde…

Vanmorgen las ik dat ze vanaf eind deze week wat meer winters weer verwachten, ik ken er een heel aantal die daar verlangend naar uitzien.. zo niet ik..!
De milde temperaturen van de laatste tijd staan me beter aan, lekker zonder veel gedoe naar buiten lopen of op de fiets stappen.. én tijdens wandelingen de camera meenemen (want dat is zo lastig met handschoenen aan!).

Ook onze Guus is volgens mij een zomerliefhebber! Dit weekend sloot Gert de tuinslang aan met het idee de stoep langs ons achterhuis te ontdoen van allerhande bouwstof. Finn is niet gek op water dus die bleef op veilig op afstand, maar Guus…

speels

die zag een watergevecht wel zitten :))

pak 'm vervaarlijk

Voor alle mensen die onze stoere herder eng vinden.. hij is (ondanks de vervaarlijk open bek op de laatste foto) een ongelooflijk lieve knuffelbeer!

22 opmerkingen:

lia zei

Guus laat zien dat hij niet alleen groot maar ook stoer is....

En we krijgen dus winter!!!

Liefs Lia

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's van Guus, je ziet hem genieten.
Ondanks dat we zelf een hond hebben gehad blijf ik toch altijd een beetje bang voor andere grote honden. Maar wat fijn dat Guus zo'n heerlijke knuffelbeer is en ook dat hij zo'n warm thuis heeft gevonden bij jullie.
Lieve groet, Mea

Miriam zei

Wat een mooie foto's weer! Vooral die laatste foto :)
En.. wat heb je een prachtige site! Ik heb afgelopen week een hele tijd zitten lezen en sfeerproeven, zulke mooie foto's en bijzondere verhalen, erg inspirerend! Ik wens je een mooi 2013 toe.
Misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog, staat nog een beetje in zijn kinderschoenen hoor.. www.tbezigebijtje.blogspot.nl
groetjes,
Miriam

Ans van Ispelen zei

HiHiHi.
Die is dus niet bang van een straal water.

Groetjes Ans

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Heerlijk zo,n waterhond, wij hebben ook zo,n schat van een mechels herdertje gehad. Aanhankelijk en trouw.

Ik ben blij dat het weer iets kouder wordt, wachten op de sneeuw en dan de witte stille wereld instappen, Kun je sneeuwballen gooien met de honden, dat vinden ze vast ook leuk.

groeten Pauline

Mooi Homestyling zei

Ach die lieve Guus...hij heeft even genoten vanmorgen zo te zien. Onze labrador is gek op water, maar af en toe een verplichte wasbeurt (als ze ergens in heeft liggen rollen) dat vindt ze niks.
En dat winterse weer...hoeft van mij nu ook niet meer...voorjaar daar heb ik meer zin in! En dat terwijl ik sneeuw en ijs altijd wel leuk vindt, maar dan liever meer in november en december.
Fijne week alvast!
Lieve groet,
Karin

S@H zei

Vaak zien grote honden inderdaad stoer uit, maar zijn o zo lief voor de baas! Wij hebben ook zo'n (oude) stoere hond hier in huis rondlopen, en hij is ook zo ontzettend lief!
Mooie foto's en complimenten voor je gezellige blog!
Groetjes, Sandra

La Maison zei

Als wij het, b.v. op het strand, over Duitsers hebben zeggen we altijd; Herders. Dat valt de Duitsers niet op en wij weten direct wat er bedoeld wordt;))
Jouw Herder is een echte en ook nog een knuffeldier, lief hoor.

Liefs
Hermine

Mirjam zei

Heerlijk om te zien zoals Guus aan het waterspelen is... Genieten voor Guus dus.
Voor Sanne had ik afgelopen winter vingerloze handschoenen gebreid, speciaal voor haar om in de winter te fotograferen... Idee?
Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Jet zei

Laat de rest van de winter maar zitten hoor, van mij hoeft het ook niet meer! Maar ja, dan heb ik mijn winterbandjes er weer voor Piet Snot onder zitten... ;-)

Lynda zei

let it snow!! ;)...maar ik vind je foto's van Guus in een dolle bui ook wel geweldig leuK! Altijd leuk een blije hond!!!

Liefs
Lynda

Tanja (Homemade Moments) zei

O gaaf Corine, het genieten straalt gewoon van zijn kop af. echt mooi om te zien. Ik vind hem niet eng maar ik hou van honden en katten.

En dat winterweer dat vind ik mooi als ik niet naar naar mijn werk moet, en niet de straat op moet.
Dus van mij mag het gewoon zo blijven zoals vandaag. heerlijk zon op het strand.

Fijne week
Liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Dat spuiten moet je volgende week maar niet doen als het vriest, denk dat het voor Guus dan wat minder gezond is om in een ijspegel te veranderen ;)! Van mij mag de winter ook wegblijven hoor, doe mij maar een aangename temperatuur.

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat een leuk gezicht, het plezier straalt erbij Guus vanaf...heerlijk hoe een hond altijd reageert.


Fijne week,
♥Eefie

Anneke zei

Wat geweldig om te zien zoals Guus met de waterslang in gevecht is. Je ziet hem genieten.
Fijne avond
groetjes Anneke

Miranda zei

Dat is toch echt genieten!

Fijne avond. Groeten, Miranda

kienkele zei

Geweldige foto's van Guus, Corine! En ik ben niet bang voor em hoor, ben dol op bijna alles wat vier poten heeft!
Fijne avond, groeten, Tineke

Miss M zei

Wat een mooie hond is dat toch, met net zo'n mooie naam, Guus!
En neee, geef mij maar vrieskou joh! Al die blubber en die vochtigheid buiten is toch ook niks?! Zo goor, bah... ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

Judith zei

Vaak zijn de grootste, stoerste honden de liefste knuffelaars!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever koud en helder winterweer heb dan zacht, maar grauw en nat winterweer... Al gaan mijn gedachten alweer uit naar het voorjaar wat steeds een stukje dichterbij komt;-)

X Juth

Rarda zei

Wat een schat. Hij lijkt op onze Dash van 9 maanden. Brrrrrrrr aan het einde van de week bibberen. Groetjes Rarda

Ellen zei

Oh, zalig! Wij hebben hier ook zo'n grote knuffelbeer. Je krijgt er zoveel van terug.

Colin zei

Deze post had ik dus even gemist, maar het zit niet in de naam. Denk dat Guusje er vandoor gaat bij een tuinslang.