vrijdag 25 januari 2013

wintertuin

verstild…

wintervogel

Ook in de tuin is alles natuurlijk bedekt met een laagje sneeuw, zoals de zinken vogel in de perenboom, ik ben niet op mijn best met de winterdag en van mij mag de sneeuw in één nacht weg smelten, maar eerlijk… mooi verstilde plaatjes schiet ik wel graag :)

sneeuwlaag

Zelfs het stoere plaatje van de houtvoorraad heeft een ‘zacht’ randje gekregen..

houtvoorraad

En toch.. het is nu mooi geweest, wat mij betreft was dit de laatste winterpost...vanaf nu met grote stappen naar de lente??!! Graag!!

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je wordt op je wenken bediend Corine...volgende week woensdag schijnt het 10 graden te worden. Zeker weten dat de sneeuw dan weg is, bij een aangename temperatuur :)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

La Maison zei

Voor mij is het ook mooi geweest Corine.
Je foto's zijn een mooie herinnering aan deze winter.
Een warm weekend;)
Liefs
Hermine

Eefies day zei

En zo hebben we allemaal onze voorkeuren...mooie plaatjes van je heerlijke tuin, volgende week ziet het er heel anders uit,afwachten dus!

Ik wens je een mooi weekend,
Lieve groet,
Eefie

Franse Lelie zei

Ja, een beetje warmte zou wel lekker zijn. Lieve groet

lia zei

Het is mooi, dat moet ik toegeven. Maar genoeg is genoeg hihi... En Zondag gaat het allemaal weg volgens mij.

Fijn weekend
Liefs

Anita zei

PRACHTIG
die laatste winterpost is er één met een wit randje hihi
Ooh-hoo kan ook niet wachten hoor
ik had de hele week verplicht huisarrest.
Niet écht grappig zelfs met spikes onder mijn krukdoppen is het levensgevaarlijk voor steltlopers zoals ik.
Wat mij betreft mag het warm water regenen.
Een stil-leven mét plu is misschien ook een idee voor je lens :-)
Fijn weekend Corine !!! Groetjezz lfs mij

Jet en Zus zei

Ik wacht op warme regen en dan zo ineens 20 graden! Oh heerlijk verder dromen!

Groetjes Anita

Miranda zei

Het levert inderdaad mooie plaatjes op, maar van mij mag het ook wel voorjaar worden...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Ans van Ispelen zei

Hele mooie foto's,Corine.
Volgende week wordt het wel een stuk zachter,maar wel met veel wind en regen.
Herfst dus.
We zullen op het voorjaar nog even moeten wachten...eerst februari nog.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Corine,
Volgens mij is het binnenkort helemaal voorbij hoor, het wordt komende week zelfs alweer 10 graden...
En als dat zo is, dan mag het van mij ook heel snel lente worden hoor...
Fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Le Style zei

O, ook ik verlang met jou naar de lente!
Je foto's zijn wel genieten, het levert wel mooie plaatjes op.

Een fijn weekend!

Lieve groet,
Yet

Els zei

Mooie plaatjes levert het inderdaad op maar ik ben net zoals jij klaar voor de lente :-)

Fijn weekend
Liefs Els

Pure & White zei

wat een mooie plaatjes weer!
Morgen gaat het overal dooien en is de sneeuw weer weg...;-) Op naar de warmte!
Fijn weekend!

dineke

Des guirlandes zei

Mooie foto's heb je geschoten.
En och, het weer is het weer. Daar kunnen we toch niets aan veranderen. Ik kan daar eigenlijk helemaal niet zo mee zitten. Het wordt vanzelf een keer lente, mooi toch? Hoeven we niets aan te doen.
Groetjes,
Barry

Judith zei

De laatste tijd komen er overal zoveel winterse plaatjes voorbij op het WWW... En ja, sneeuw is fotogeniek, maar ik kan geen sneeuw meer zien haha

Laat die dooi dus maar inzetten en de zon gaan schijnen (maar blijkbaar krijgen we ipv sneeuw regen; ook niet fijn!)

Prettig weekend X

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Dag Corine, houdt van de winter, buiten het serene witte kleed wat de natuur aantrekt, heb het voorjaar lief, de opkomst van het prille geluk, ik omarm de zomer, uitbundig en ik geniet met volle teugen van de herfst die ondergaat in een kleurspektakel.

Alles op zijn tijd, groetjes Pauline

faire un songe zei

Ik ben klaar met de sneeuw.. hoe mooi je foto's ook zijn... gelukkig wordt het nu zachter buiten en smelt het als sneeuw voor de zon..
Fijne zondag geniet vandaag.
Groetjes Hetty