vrijdag 29 maart 2013

beelden

versus woorden…

Vorige weekend, ik wilde het eigenlijk het liefst zo snel mogelijk vergeten, de ijzige kou strookte absoluut niet met mijn verlangen naar voorjaar!

vorst

Maar onderweg naar mijn werk zag ik afgelopen week wel heel bijzondere beelden langs de route, die me ondanks mijn aversie van kou, toch wel enig ontzag inboezemden..

ijskoppen

Door de vrieskou werd het door de felle oostenwind opgezwiepte water terplekke omgezet in ijs..

maart13

Nu ben ik wel  ‘fotograag’  maar naar mijn werk ga ik toch zonder camera, dus thuis moesten ze het doen met mijn pogingen om dit schouwspel in woorden te vatten (echt onder de indruk waren ze niet).

smeltwater

Maar vandaag toerden Gert en ik na een inspirerend bezoek waarbij ik mijn camera wél mee nam (daarover later meer..) via de toeristische route terug naar huis. En daarbij reden we ‘toevallig’ ook langs dit door mij in woorden gevangen natuurverschijnsel ;-)
Ik ben gek op letters en op woorden, ik lees graag en veel en schrijf héél graag posten voor mijn blog, maar met foto’s kan ik zoveel méér zeggen.. En zeg nou zelf.. dit moois ís toch ook niet in woorden uit te drukken??

25 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Echt een wonder van de natuur. Prachtig!
Fijne paasdagen.
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Dit zijn hele bijzondere foto's voor deze tijd van het jaar, pasen schijnt zelfs kouder te worden dan de laatste kerst. Maar we veranderen er toch niets aan, dus je hebt helemaal gelijk...lekker genieten van mooie sfeerbeelden in de natuur.

Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Prachtige beelden. En dat voor deze tijd heel bijzondere beelden.

Fijn paasweekend
Liefs

Indruk zei

Wauw, wat gaaf om te zien zeg! Prachtig. Fijne dagen, lieve groet Pascale

La Maison zei

Je hebt gelijk, dit is wonderlijk om te zien. Heel mooi, bedankt voor het delen.
Als het toch koud is dan maar mooi koud hè.
Fijne paasdagen
Liefs
Hermine

Anoniem zei

In een woord prachtig!!


Goede paasdagen


groet,

Marrian

Anita r zei

IK vind het geweldig.
En heel bijzonder.
Had het graag met eigen ogen gezien.

gr. Anita

Pure by me zei

WOW--Sprakeloos--

Des guirlandes zei

Wat een bijzonder verschijnsel. Daar zou ik ook van onder de indruk zijn. Je foto's zijn mooi maar ik veronderstel dat het in het echt nog veel mooier is.
Fijne Paasdagen toegewenst,
Barry

het Moonhuis Monica zei

Echt ongelooflijk mooi!!!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Het is inderdaad prachtig.
Maar je verwacht het eigenlijk niet meer,eind maart.
Dus het is een uniek natuurverschijnsel.

Ik wens je fijne Paasdagen
Groetjes Ans

MARIANNE zei

We willen natuurlijk liever een mooi lente zonnetje...maar wat een prachtig mooie beelden...en dat voor deze tijd van het jaar!

Mooie Paasdagen!
Groetjes van Marianne.

Anneke zei

Prachtige beelden. De natuur op zijn mooist.
Ik wil je nog bedanken voor je lieve woorden op mijn blog.
Een fijn weekend. Liefs Anneke

Bonjade zei

Enne...waren ze nu wel onder de indruk....?
Kan toch haast niet anders....
I am speechless.......

Fijne paasdagen

Liefs

Verie -Vestywo- zei

Prachtig, wat een plaatjes! Heb je gisteravond de zon gezien? Die was ook zeker een plaatje waard, net als jij m`n camera vergeten:( Fijne Paasdagen en lieve-groetjes, Verie

Pure & White zei

je hebt helemaal gelijk, sommige dingen kun je beter niet vertellen, maar laten zien!!

Fijne paasdagen!

Lieve groet

Dineke

erika zei

Prachtige foto,s Corine !
Ik zag al zo,n mooie foto op FB voorbij komen en dacht al daar zal nog wel een verhaal achter zitten voor op haar blog!
Ik snap dat je dit niet in woorden kan na vertellen!
Fijne paasdagen
Liefs Erika

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een prachtige foto's zijn dat. Ja ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk was om thuis te vertellen hoe mooi het er uit zag. De foto's zeggen alles... Wat ontzettend mooi...
Ik wens je een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

Indrukwekkend, dit moet je met eigen ogen zien wil je begrijpen hoe mooi dit natuurverschijnsel is, fijn dat je het in beelden voor ons gevangen hebt, kunnen we meegenieten.

Fijne paasdagen en lieve groet,
Eefie

Joke van de Klift zei

Schitterende foto's, en natuurlijk moet je dat vast leggen.
Wat erg goed gelukt is, en dat in maart vlak voor Pasen.

Fijne Paasdagen!

Groetjes, Joke

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Prachtige foto's heb je genomen van dit natuur verschijnsel.

Fijne en gezellige paasdagen!

Lieve groet,

Loes

Colin zei

Wat een geweldig natuurverschijnsel, hoef je inderdaad geen woorden aan toe te voegen, hoewel ik ondertussen wel toe ben aan zonnestraaltjes. Gezellige Paasdagen Corine!

Wondelgijn zei

Ongelooflijk hè, wat de wind allemaal kan doen....

mildred zei

hoi,

wat heb je een ontzettend leuk en inspirerend blog! ik heb het met plezier gelezen en heb me aangemeld als volger. Ik ben pas begonnen met het opknappen van ons huis en misschien wil ik daar ook wel een blog voor beginnen nu ik jou blog heb gelezen. ik hou zelf vooral van wittinten maar vind jouw huis ook helemaal super!!
groetjes mildred

Petra zei

Probeer dit idd maar eens in woorden uit te drukken..

Sommige dingen hebben een foto nodig.

Groeten van Petra