vrijdag 1 maart 2013

hoera

het is maart…

Op 1 maart begint voor meteorologen de lente, wij gewone mensen moeten nog wachten tot 21 maart. Maar dat doe ik dus niet hè?! Ik ga toch niet nog 3 weken wachten, als anderen nu al lente hebben.. Dus.. vanaf vandaag vier ik de lente ;))

tulp

Om te beginnen duik ik de zolder maar eens op, om wat voorjaarsgoed bij elkaar te zoeken.. en ik wil shoppen, normaal hou ik daar niet van, maar nu heb ik echt behoefte aan iets nieuws, iets lichts, iets om de lente te verwelkomen!

29 opmerkingen:

Maison Welbi zei

Zo herkenbaar! Ik ben wel klaar met dit weer en kan niet wachten tot de lente begint. Nou, die is voor mij vandaag ook begonnen! Alvast een fijn weekend.

Groetjes,
Reineke

Annelies zei

Wat klinkt dat anders dan februari hè...Maart!! Voorjaar in de lucht! Kreeg gisteren helemaal de kriebels toen de zon ineens begon te schijnen dus ik doe graag met je mee!
Fijn weekend alvast!
liefs, Annelies

Home and Lifestyle zei

Wat hebben je bloemen een uitbundige kleur, jij hebt écht zin in de lente!! Gelukkig gaan de temperaturen omhoog...een heerlijk idee!

Ik wens je een fijn lente-weekend! Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Ben er ook Zooooooo... aan toe.

En het oude voorjaarsgoed niet weggooien ,... maar.. ik weet wel een bestemming.. mijn ouders onderhouden nog steeds in Polen een aantal gezinnen die het heel arm hebben..
Dus ..denk aan mij.. ik zorg dat het goed terecht komt.
Fijn weekend.
Lieve groet Hetty

Indruk zei

Heerlijk en prachtig die tulpen! Fijn weekend alvast, Liefs Pascale

Marian zei

Groot gelijk...ik zou ook niet wachten..wat een mooie en vrolijke tulpen..

Martine zei

Heel mooi die dubbele tulpen!
Toen gisteren even de zon te voorschijn kwam.....wilde ik ook gelijk naar buiten en toen viel het toch tegen.
'tWas gewoon nog koud!! (tja wat verwacht je?)
Maar we gaan de goede kant weer op!
Heerlijk!

Groetjes Martine

erika zei

Groot gelijk Corine !!
En ik doe mee!! En als ik zo lees zijn er meer!!
Want ze hebben voor volgende week heel mooi weer voorspeld dus we gaan er met z ,n allen voor!!
Wat zijn je tulpen mooi geworden!!
Fijn weekend!

Mayflower zei

Herkenbaar Corine, ik vier de Lente met je mee.
Heerlijk weer wat aangename temperaturen, deuren en ramen weer open en genieten maar.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Marjonel M zei

Het belooft volgende week mooi te worden heerlijk de lente komt er aan!

Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

La Maison zei

Zo'n uitbundige kleur ga ik straks op de markt kopen, hiep hoi Lente!!

Lieve groet en een mooi lente weekend.

Hermine

lia zei

Mooi, ik wilde vanmiddag ook even iets van tulpen ofzo gaan halen. En ik was Woensdag even naar de stad, maar ik schrok in de winkels. Want bijna alles zijn van die knalkleuren, net als jouw tulpen. En ik voel me er niet lekker bij. Dus ik kwam thuis met een, ja...grijs shirt, wel een lichte kleur.

Fijn weekend
Liefs

Nieneke zei

Heb gisteren heerlijk geshopt met mijn moeder. We hebben ons vergaapt aan alle felle kleurtjes. Ik moet zeggen; het is even wennen, maar ik heb er zin in!
Nu het weer nog, want grauw en grijs is het vandaag bij ons...

Thuis bij Tjits zei

je uitbundige tulpen maken mij helemaal blij, heerlijk!!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Anneke zei

Ja maart het klinkt verrukkelijk he? Ik heb net ook een hele grote bos tulpen gekocht. Ik dacht even heb ik wel jouw blog. Met die knalroze tulpen. Maar ik moet je zeggen we zijn een beetje aan kleur toe he? (alleen de bloemen dan) Een heel fijn weekend.
Lieve groet Anneke

Dinah zei

Mooie tulpen.

Fijn weekend, dinah

Hann¥ zei

Hier vier ik ook de lente...wat bloesemtakken gekocht...
Fijn weekend Corine.

Lieve groet,
Hanny

Lilablu at home / Tina zei

Brrr het is hier nog steeds hartstikke koud en zo grauw weer.
Ik hoop van het weekend op een (waterig) zonnetje dan ga ik ook geloven dat het lente is!
Wel al heerlijk dat het 's avonds veel langer licht blijft!
Liefs,
Tina

Ús hûs ús thús zei

Ik doe graag met je mee (de lente vieren). Je tulpen brengen me alvast in de stemming.
Fijn weekend.
Groetjes van Aleta

G-STYLE zei

Ondanks het feit dat ik de wintermaanden niet erg vind , ben ik ook erg blij dat de lente eraan komt hoor.
Toch ook wel behoefte nu aan meer licht, zachtere temperaturen en lekker weer in de tuin bezig zijn.

Voor we het weten, is het zover :-)

Fijn weekend Corine !

Hartelijke groet Gea

Ans van Ispelen zei

Je foto spat in ieder geval van het scherm af.
En nu ik dit zitten te schrijven,hoor ik een merel zingen.
Leuk hè.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Anita r zei

Ja ik wil ook shoppen.
Maar ik hou me in.
Maar we willen allemaal wel een beetje voorjaar in huis toch.


fijn weekend

gr. Anita

Juffrouw Waardvleugel zei

Ziet er zelfs al zomerig uit..... ;)

Eefies day zei

Gelijk heb je, niet wachten maar zorgen voor kleur...

Fijn weeeknd en lieve groet,
Eefie

Lynda zei

leve het leven, leve de lente!!!
driewerf hoera!!!

Des guirlandes zei

Je hebt helemaal gelijk! Die lente gaat er gewoon aankomen hoor.
Dat voorjaarsbloemen altijd van die felle vrolijke kleuren hebben, is niet zomaar.
Dat is om ons op te vrolijken. Gelukt!
Hartelijke groet,
Barry

little sweet things zei

Groot gelijk heb je!
Ik ga morgen ook winkelen en mijn voorkeur gaat uit naar iets in de kleur van je tulpen.
Veel shop-plezier!

Groetjes, Sas

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ik vier het met je mee hoor, ik heb ook al afscheid genomen van de winter. Mooie tulpen... heerlijke voorjaarskleur...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Elisa M zei

Geweldig, laat de lente maar komen.