woensdag 24 april 2013

zwart

Zweeds…

schuur schuurdeur

Vorige week vrijdag toerden we dus vanuit ons mooie Gelderland, via Overijssel, Flevoland, Friesland en de afsluitdijk ‘helemaal’ naar Noord-Holland om Zweedse, zwarte verf te halen ;-) Zo’n rit is voor ons geen straf, we zijn gewend flinke afstanden te rijden, maar natuurlijk maken we er in zo’n geval wel graag een leuke tocht van!

Zaterdag hulden we ons na de boodschappen in ons verfkloffie en eind van de middag stond achter op ons landgoed onze stoere schuur in matzwart… helemaal zoals we het bedoelden. Over een paar weken krijgt ie nog een tweede laag, maar het is nu al mooi!!

27 opmerkingen:

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Hoi Corine,

Wij hebben de tocht al menigmaal precies omgekeerd gedaan, vanuit NH naar Drenthe en Gelderland, genietend van de prachtige omgevingen.

De schuur is heel mooi geworden en van de foto's van je vorige posten heb ik genoten.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Colin zei

Haha dus nog verder dan Friesland, had ik het toch goed gelezen. Maar als ik naar je foto kijk, was het dit ritje waard zeg ... stoer zo die schuur!

Pure & White zei

Hij is prachtig!

Fijne dag!

Dineke

Roelie Steinmann zei

De schuur is prachtig geworden. Het was inderdaad de moeite waard om er zo'n rit voor te maken.

Lieve groet, Roelie de hortensiatuin

Kleurrijk zei

Mooi, die matte kleur

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er stoer uit, geen wonder dat je helemaal in je element bent!

Schijnt bij jou ook zo lekker de zon ;-)? Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

Wat mooi geworden!!
En wat zit er aan je haagbeuk nog veel bruin blad. Hier zit er al heel subtiel de groen knopjes eraan.

Geniet van het prachtige weer vandaag!
Zonnige groet,
Patricia

lia zei

Mooi hoor!!

Een hele fijne zonnige dag, ik ga zo weer even heerlijk wandelen.

Dinah zei

Het heeft iets chics en stoers... Ik vind het prachtig.

Lieve groet,dinah

Henny van der Wal zei

Wat staat het zwart stoer, erg mooi.
Lieve groet,
Henny

erika zei

Heel mooi en STOER!

Liefs Erika.

Anneke zei

Wat is de schuur prachtig geworden. Ik hou van die donkere kleuren. Ik hoop dat het weer een beetje beter met je gaat.
Lieve groet Anneke

Nieneke zei

Aha, noord-Holland dus...ik dacht t al,
Prachtig!

Ans van Ispelen zei

Mooi,zeg.
De scharnieren en handgrepen steken
er ook mooi bij af.

Groetjes Ans

Franse Lelie zei

Inderdaad top!

Claudia zei

Voerde deze tocht misschien naar Grotebroek?

Thuis bij Tjits zei

Mooi!! en wat heerlijk om dan van de nood een deugd te maken:)

lieve groet, Tjits

kienkele zei

Wat mooi Corine, en ja, wat je uit Friesland haalt is goed hoor, haha!
ook wij zijn bezig onze tuin hier en daar in het zwart te hullen, om het, om maar met jouw woorden te spreken, wat stoberder te maken!
Fijne avond, groeten, Tineke

Juffrouw Waardvleugel zei

MOOI!
Groet De Juffrouw

Janny zei

En óf ie mooi is geworden!
Wat mooi dat matte zwart.
Wij knopen meestal ook een leuk tochtje aan zo'n soort "boodschap".
Dus dat kan ik mij best voorstellen, hoor!
Veel plezier van de nieuwe look van jullie schuur.
Janny

Els zei

Prachtige stoere schuur is het geworden!

Miranda zei

Stoer! En jullie hebben onderweg duidelijk genoten, zag ik net in je vorige posten. Ik hoop dat de afgelopen zonnige dagen je weer wat van energie hebben voorzien...

Groeten, Miranda

Marjonel M zei

Heel mooi Corine!

Fijne zonnige dag!
Liefs, Marjonel

Petra zei

Idd heel mooi!! Lekker mat van kleur.

En ik hoop dat je geniet van het mooie zonnige weer en dat je weer een beetje bij kan tanken.

Groeten van Petra

Dani zei

Jeetje, dat is écht heel erg mooi!
Inspirerend hoor :-)
groetjes
Dani

Old Red Barn zei

Hallo, ik kwam hier even een kijkje nemen en je zwarte schuur viel meteen op. Ik ben heel erg bezig met al die verschillende verfsoorten, vandaar dat ik me afvroeg of het Moose Farg was, dat je was gaan halen? Ik werk zelf vaak met Miss Mustard Seed's Milk Paint. Dat is caseïneverf en dat lijkt wel wat op die Zweedse verf, maar is van samenstelling toch heel anders.

Goedele

Malvini FF zei

mooie huisjes sleutelhanger! vx