vrijdag 3 mei 2013

in de tuin

relaxmiddag…

verstoppertje

Na het lange koninginnedagweekend had ik (zoals gewoonlijk) ook de woensdag vrij. Aangezien we een (voor mij té) druk programma hadden afgewerkt dat weekend, maakte ik van de nood en deugd en zo werd die zonnige woensdag een heerlijke relaxdag. Ik ben dan ook echt het erf niet af geweest ;-)
Met een stapel tijdschriften, met mijn camera en met het gezelschap van Finn en Guus heb ik me prima vermaakt.

vergeetmijnietjes
roze
geel-blauw
paardebloemen

Ondanks telkens weer andere belichtingsstanden lukt het me op zo’n zonovergoten dag eigenlijk niet om mooie foto’s te maken,het licht is dan op de één of andere manier té fel.. ‘s avonds bleek ik ook behoorlijk verkleurd, dus de zonkracht was duidelijk hoog (of groot, hoe zeg je dat eigenlijk?)

Guus1 Guus2 Guus3

Terwijl ik plat op m’n billen op de stoep zat bedacht Guus dat het ik vast wel zin had om een balspel met hem te spelen. En toen ik niet snel genoeg reageerde gooide hij de bal bijna op m’n schoot ;-) Tja en weiger dan maar eens.. dus hup camera aan de kant… want je moet er toch niet aan denken dat je per ongeluk de camera weggooit ipv de bal!!

18 opmerkingen:

Pure & White zei

Wat een mooie foto's ondanks het felle licht!
Geniet maar lekker van de zon, geeft hopelijk weer nieuwe energie!

Fijn weekend!

Dineke

Carla zei

Heerlijk toch!!
Vandaag ook weer zo'n geweldige dag...
Ik ga nog even naar buiten van het zonnetje genieten...het weekend moet ik weer werken....dus neem het er nog even van.

fijn weekend...lieve groet Carla

lia zei

Ik moest die dag werken, maar ben vandaag vrij. En ook nu is het heerlijk.
En ja Guus heeft wel gelijk hoor, je bent er dan toch, dus kun je mooi even spelen.

Fijn weekend
Liefs

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Van de nood een deugd maken, een heel goed idee.

Straks fiets ik nog even naar de winkel en daarna ga ik heerlijk een paar uurtjes de tuin in.

Het zal je maar gebeuren dat je je camera weggooit i.p.v. de bal.

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt, gezellig met al die bloemetjes.

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Mirjam zei

Hoi Corine,
Dat bedoel ik, zoveel vergeetmijnietjes in de tuin. Geweldig wat mooi... Nu zag ik vanmorgen dat de plantjes die ik vorig jaar van mijn buurvrouw kreeg toch zijn gaan groeien. Er bloeien nu een stuk of 5 bloemetjes in de overgebleven vergeetmijnietjes... Ik geniet.
Mooie foto's heb je weer gemaakt, heerlijk om zo'n spelende Guus te zien en Finn die lekker onder je stoel ligt...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

What's in a day zei

Een dagje relaxen op zijn tijd moet toch kunnen en zo te zien was de dag goed aan je besteed, mooie foto's van een tuin die tot bloei komt en dan Guus, dat is gewoon zó lief.

Fijn weekend en lieve groet,
Eefie

Ans van Ispelen zei

Jij hebt dus duidelijk genoten in je tuin.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Het was woensdag heerlijk buiten, ik hoop dat het je gelukt is een dutje te doen en de hoofdpijn zo kon worden bestreden! Wat heb je al veel kleur in de tuin!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

little sweet things zei

Wat heb je al lekker veel bloemen in je tuin en alles ziet ook al zo lekker groen. Bij ons is de tuin nog in de net ontwaak fase.
Niet alleen Guus wil met de bal spelen zie ik,Finn komt op de derde foto ook al kijken wat jullie aan het doen zijn.
Geniet van het heerlijke mei-zonnetje!
Groetjes, Saskia

Miranda zei

Gewoon een dagje genieten van alle moois wat je eigen tuin en dieren bieden!

Fijn weekend.

Claudia zei

Ook ik ben vandaag verbrand, koester het maar een beetje omdat mijn geliefde zon het gedaan heeft!

Anneke zei

Even nog terugkomen op je vorige post. Wat een prachtige pot heb je gekocht. Mooi met die kastanjetakken erin. Het was zeker vandaag genieten. Helaas ben ik vandaag een dagje binnen gebleven voelde me nog een beetje grieperig. Wat staat je tuin er mooi bij Leuk die paarse vergeetmijnietjes. Die hebben toch nooit een vaste plaats in de tuin? Of vergis ik me?
Ik wens je een heel fijn weekend met veel gezellige tuinuurtjes.
Liefs Anneke

Colin zei

Zou het aan de naam liggen; zodra ik met camera op de grond ga zitten, heb ik opeens of een hond op schoot of allerlei balletjes die hij overal vandaan haalt. Als ik dan al een poging doe, duikt meneer elke keer met zijn snuit voor de camera. Blijft leuk :)

MARIANNE zei

Heerlijk zo'n dagje genieten van je mooie al heel kleurige tuin, en lieve honden...zo schattig kleine Finn onder de tuinstoel, en stoere Guus die graag met je wil ballen!!!

Hopelijk kan je dit weekend ook gewoon weer in het zonnetje doorgaan met genieten!!!
Maar je wel goed insmeren tegen de zon dan hoor!...ha,ha!
Groetjes van Marianne.

Mayflower zei

Heerlijk zo'n dag waarin je even tot rust komt.
Wat is het genieten hè al die mooie dagen, vandaag leek het bijna wel een zomerse dag.
Mooie foto's Corine.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Juffrouw Waardvleugel zei

Wat een leukerd, die Guus!
Groeten

Roelie Steinmann zei

Heerlijk een dagje relaxen in de tuin. Mooie foto's ook van je tuin.

Fijn weekend, Roelie de hortensiatuin

Des guirlandes zei

Wat een lieve honden heb je! Vooral die kleine ziet eruit als een schatje. Je foto's zijn best mooi. Fijn toch als je kunt zien dat het (eindelijk) eens zonnig is. Ik wilde nog op je vorige post reageren, dat ik je kruik mooi vind. Niks nep aan toch?
Groeten,
Barry