zondag 26 mei 2013

la France (1)

even weg…

leis oulivie

Een aantal jaar geleden ontdekten we een klein paradijs in St. Rémy-de-Provence. Vorige week verbleef ik er met vriendin A. weer een aantal dagen.
En al is de lente daar net als hier nog niet echt op stoom, de temperatuur was er in ieder geval beter dan in ons kikkerland.

oprit

De eerste dag woei er een frisse mistralwind, maar gelukkig hebben we ons ook kunnen warmen aan de zuid Franse zon!


tuin
le garage

Ons gastenverblijf, le garage. Gaan we het huis in dan lopen we er rechtstreeks aan de achterkant door de tuindeuren weer uit…

26.5olijfboomgaard

via de olijfboomgaard (80 bomen)…

zwembad

door naar de ligbedden bij het zwembad :-))

boek

Nee, we zaten niet alleen maar te niksen, we zijn er ook nog lopend en met de auto (cabrio) op uit geweest!!

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Foto's om bij weg te zwijmelen...ik verlang nu nog meer naar zomer dan ik al deed. Wat heerlijk dat jullie samen even de zon op konden zoeken!

Lieve groet, Ingrid

Els zei

Heerlijk samen even weg!

Fijne week
Liefs Els

Mayflower zei

Wat heerlijk om er even een paar dagen tussen uit te zijn geweest Corine.
De mooie foto's spreken voor zich. Heerlijk die aangename temperaturen, ik verlang er naar.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Colin zei

Oh had best met je willen ruilen; zonnestraaltjes op de bouwval was zooo lekker geweest!

Petra zei

Wat een zonnige foto`s. Heb je gelijk wat emmers vol zonnestralen meegenomen naar huis?

Fijn dat je zo genoten hebt, en die olijfbomen... zucht...

Groeten van Petra

Room Seventeen zei

Wat heerlijk dat je al even van de Franse zon hebt kunnen genieten!

Anita r zei

Wat een heerlijk plekje.
En lekker met je vriendin.
Heerlijk.

Gr. Anita

Jet zei

Oh wat heerlijk! Dat had je echt even nodig hè? Over 2 maanden zitten we ook heerlijk in Frankrijk!

Wendy zei

Ohhh ik ben jaloers. Jaloers zeg ik... STIKJALOERS!! :) Wat is dat genieten zeg.

Lieve groet
Wendy

Anneke zei

Heerlijk dat boek, mooi weer, prachtige omgeving en water. Wat wil een mens nog meer?
Liefs Anneke

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat heerlijk zullen jullie het gehad hebben. Lekker uitrusten in die prachtige omgeving met dat lekkere zonnetje. Ook al was het nog niet zomers, de extra warmte zal je veel goed gedaan hebben... Jij kunt er weer even tegen!
Ik wens je alvast een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Marije van den Brink zei

Wat een prachtige foto's zou zo willen ruilen!

Groetjes en een fijne zondagavond nog
Marije

www.homestylingbymonisha.blogspot.nl

Roelie Steinmann zei

Wat een heerlijke plek zeg, daar zo ik ook wel even een weekje willen logeren. Jij hebt alvast wat energie weer opgedaan.

Groetjes, Roelie

erika zei

Wat heerlijk voor je! Wat zullen jullie genoten hebben!
Je hebt weer wat zonnestralen kunnen opsnuiven!
Goed voor je lijf!
Leuk dat je ons via je mooie foto's mee laat genieten
Liefs Erika

Miranda zei

Fijn om even weer wat zonne-energie op te doen!

Groeten, Miranda

faire un songe zei

Jij bent nu wel heel erg bezig met zonnestralen vangen.
Ben stil jaloers....;-)
heerlijk genieten.. tis je gegund.
Liefs Hetty

Janny zei

O, wat heerlijk! Wat een leuk verblijf hadden jullie.
Doet me echt verlangen naar onze vakantie over een maandje. Ook lekker in de Provence. Hopelijk is het dan toch wel iets warmer!

G-STYLE zei

Oohh wat heerlijk Corine, ik kan me de foto's van vorig jaar ook nog wel herinneren.

Lekker even opgeladen ben je nu , hopelijk wordt het nu hier dan toch ook een beetje meer voorjaar ...

Fijne week !

Gea

Des guirlandes zei

Genieten! met een grote hoofdletter. Heerlijk. Wij gaan eind juni richting de Provence. 'k heb er zo'n zin an. Door jouw foto's kan ik bijna niet meer wachten.
Wat verlang ik naar de zon.
Warme groet,
Barry

Jeanette zei

Oh, ik wil ook ff genieten van de zon en niets te doen hebben. Tja, nog ff geduld hebben.

Groet,
Jeanette

Maison Welbi zei

Wat heb je weer schitterende foto's van een schitterende plaats gemaakt. Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.

Groet,
Reineke

Anita zei

Wat een heerlijke plek!
Dat is GENIETEN met hoofdletters :-)
Fijn dat je de zon mee naar hier hebt genomen.
Groetjezz lfs mij

Annelies zei

Ohhh heerlijk Corine, even samen een weekje naar Frankrijk! Wat heerlijk dat je zo genoten hebt!
Over 8 weken mogen wij weer....ik kan niet wachten!;-)
Lieve groet, Annelies

Anoniem zei

Hoi Corine,

Wat ziet dat er heerlijk ontspannen uit. Heb jij voor mij misschien een link. Dit lijkt mij nl de perfecte tussenstop voor de zomervakantie.

Groetjes,
Claudia