dinsdag 28 mei 2013

la France (3)

naar de markt…


boeket
nougat
kruiden

De Franse markten zijn toch echt totaal anders dan de Nederlandse, natuurlijk door de regionale koopwaar, maar ook de presentatie is heel sfeer bepalend.

olijfboompjes
doorkijkje
Eygalières dorp

Na een ronde over de markt klommen we nog even naar boven voor een groet aan Maria.

Maria

We zijn maar 4 dagen weg geweest, maar ik heb zoveel foto’s gemaakt. Ik ben gek op de typisch Franse dorpen met hun smalle straatjes en fraaie doorkijkjes…

Aix-en-Provence smalEygières

Een paar dagen weg levert mij met gemak een paar posten op, ik heb sowieso eigenlijk nooit last van een bloggersblock, er is altijd wel iets te vertellen.

Hoewel ik met alleen handbagage reisde is het toch gelukt wat zon mee te smokkelen. Gisteren genoot ik op ons eigen landgoed, vandaag was ik aan het werk. Maar ik ben wat eerder naar huis gegaan, het mooie weer verheugt absoluut de feestvreugde als je jarig bent ;-)))))

31 opmerkingen:

wilga zei

Van harte gefeliciteerd en een mooi en gezond nieuw levensjaar toegewenst.
Lieve groet, Wilga

detuinkamer zei

Gefeliciteerd Corine en een gezellige avond.....had vandaag weer een mooi kaartje van je.
Groetjes Karin

lia zei

Ja je hebt met recht een zonnig kado op je verjaardag.

liefs Lia

Els zei

Nogmaals gefeliciteerd!
Geweldige foto's heb je gemaakt, wat een sfeertje!!

Fijne avond
Liefs Els

faire un songe zei

Zo leuk die Franse markt....Wat een sfeertje en je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt.. ik geniet even mee....!!

Pure & White zei

Gefeliciteerd Corine!!!

Een heel mooi nieuw haar gewenst !
En hoe fijn is het om een nieuw jaar te beginnen in de zon .....;)))

Lieve groet!

Dineke

Carla zei

Allereerst...Van Harte Gefeliciteerd!!
Wat een geweldige plaatjes...da's genieten!!
Nee...met zo'n omgeving hoef je geen last te hebben van zonder stof tot schrijven te zitten.
Maar kom maar op hoor!!

lieve groet Carla.

Roelie Steinmann zei

Van harte gefeliciteerd. Mooie foto's heb je gemaakt in Frankrijk. Ik krijg nu ook wel zin in de vakantie.

Gezellige avond, Roelie

Anneke zei

Gefeliciteerd Corine je hebt inderdaad een zonnige dag uitgekozen. Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt vandaag. En de foto's zijn prachtig.
Een lieve groet Anneke

Wonen aan boord zei

Genieten hoor van je sfeerplaatjes a la France! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een heel goed, gezond en gelukkig nieuw levensjaar toegewenst. Geniet van het heerlijke weertje.. Maar dat is jou wel toevertrouwd!

Groetjes,
Alberta

Kom Achterom zei

Gefeliciteerd hoor! ooh wat is dit genieten zeg!! Prachtige foto's heb je weer gemaakt!
Fijne dag
Yolanda

Maison Welbi zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van! Aan het zonnetje ligt het niet.

Groet,
Reineke

Huize Kip Kakel zei

Van harte gefeliciteerd en het mooiste kado.. was toch wel de zon!?
Wat kan je daar van genieten na al die regen :)
Heerlijk een paar dagen Frankrijk, ik geniet met je mee bij het zien van je foto's..
Lieve groet,
Hannie

Home and Lifestyle zei

In zulke sfeervolle dorpen loop je continue met de camera in de hand, daar is geen houden aan. Het ziet er prachtig uit op de foto's!

En ik zing even voor je...het is maar goed dat je het niet hoort, maar de bedoelingen zijn meer dan goed ;-)!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Corine, je hebt vandaag gelukkig de zon cadeau gekregen!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Gefeliciteerd! Een prachtige dag om jarig te zijn ☼

Wat heerlijk om er even een paar dagen tussen uit te zijn en door je camera de wereld te bekijken. Altijd leuk om in het buitenland een marktje te bezoeken.

Groeten,
Miranda

Marjonel M zei

Van harte gefeliciteerd Corine, prachtige sfeerfoto`s.

Lieve groet, Marjonel

Anita r zei

Hartelijk Gefeliciteerd.
Mooie foto's heb je in Frankrijk gemaakt.
Heb enorm genoten de afgelopen blogberichten.

gr. Anita

MARIANNE zei

Een super kado...de Zon...voor je verjaardag! Gefeliciteerd hoor!!!
En wat hebben jullie zo te zien kunnen genieten van 4 mooie vakantie dagen...in La Douce France!!
Mooie sfeervolle foto's heb je gemaakt hoor!

Groetjes van Mariannne.
En ook nog iets Brocantigs of zo, mee kunnen nemen tussen je handbagage??

erika zei

Nog van harte gefeliciteerd en wat was het een heerlijke dag om jarig te zijn !!!
Enne....... helemaal niet erg hoor als je zoveel foto's hebt gemaakt en je wil ze allemaal laten zien.......:-)))!

Gr. Erika

Wendy zei

Ik hou van de Franse markt. Puur genieten altijd!! Wederom prachtige foto's!!

Lieve groet
Wendy

Wendy zei

Ps: Nog van harte gefeliciteerd!!

R. Dekker zei

Alsnog van harte gefeliciteerd! En wat een prachtige foto's! Wat een sfeervolle markt! Ik geniet mee! :) Liefs, Rutha

Mirjam zei

Hoi Corine,
Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Wat fijn dat de zon voor jou bleef schijnen...
Je foto's van Frankrijk zijn om te smullen. Zulke markten zouden we hier ook moeten hebben, vooral de aankleding...
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat geniet ik van je Franse foto's, heerlijk!

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Anoniem zei

Beetje laat...maar hartelijk gefeliciteerd.
Wat heb je prachtige foto's gemaakt van Frankrijk!

Groetjes,
Petra uit Heerde

Rozen van Papier zei

Prachtig, ik ben gék op Frankrijk!

Groetjes Janny

Bonjade zei

Alsnog van harte! Je had een top dag vast...zeker qua weer...
Top dat je wat zon had meegesmokkeld. Jammer dat het alleen in de hand bagage mee kon anders hadden we nog meer zon gehad. ;)

Enne....heerlijke beelden.


Liefs

Franse Lelie zei

Alsnog gefeliciteerd en nog vele jaren. Wat een mooie foto's, heerlijk om even met je mee te lopen en inspiratie op te doen voor de zomer, lieve groet

Janny zei

Ahh, nog van harte proficiat dan!~
Wat had je een mooie dag om jarig te zijn, zeg.
Die foto's zijn super. Ik houd, net als jij, ontzettend van die Franse dorpjes en de marktjes. Verheug me dan ook al heel erg op onze vakantie, in de Provence!
Liefs,
Janny

Nieneke zei

Van harte!!!!!!!! En wat heerlijk die paar dagen Frankrijk.....jaloers!

Wondelgijn zei

ohhhh *zucht*
Vive la France!