woensdag 15 mei 2013

pioenrood

krachtig…

Ons interieur is sober en stoer, ik hou van rust en leegte. Op de vensterbank, die zo’n 2 meter lang is, staat op het moment alleen een groepje oude apothekersflessen.

pioen

En op de televisiekist staat enkel een simpele aardewerk kruik.
Vandeweek zette ik in die kruik een prachtige pioenroos ( het is weer mei.. de maand van de pioenrozen ;-))

Deze ‘pioenrode’ pioen is eigenlijk veel te kleurig voor mij, maar tegelijkertijd vind ik het wel een krachtig item zo bij al het grijs rond de tv-hoek..

dubbel

Vandaag is rood..
Rood, de kleur van de liefde..

Vandaag is de verjaardag van Gert..

33 opmerkingen:

Rozmeen zei

Gefeliciteerd met Gert!

Mooie fotos..

Liefs,
Rozmeen

Indruk zei

Van harte gefeliciteerd! Voor een verjaardag mag er best een uitzondering worden gemaakt met een mooie rode pioenroos! Pascale X

Maison Welbi zei

Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Van harte gefeliciteerd met Gert en een fijne dag toegewenst.

Groet,
Reineke

Roelie Steinmann zei

Gefeliciteerd met Gert. Prachtig een zo'n rode pioenroos.

Groetjes Roelie

RUW MET STIJL zei

Gefeliciteerd, en een gezellige dag.Een prachtige pioenroos hoor.
groeten Ellen

Els zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert!
Maak er samen een mooie dag van!!

Liefs Els

Petra zei

Van harte gefeliciteerd Gert!
En Corine, gefeliciteerd met je man!

Groeten van Petra

inge van der sanden zei

van Harte Gefeliciteerd met Gert.
Geniet van deze dag.
Ik geniet van je pioenroos, mooi hoor!

Fijne Dag,
Inge, my choice

faire un songe zei

Gefeliciteerd met Gert... En jou stijltje past helemaal bij jullie en jullie huis... het voelt altijd goed..!!
Pionrozen....ik vind ze prachtig.
Geniet van je dag
Lieve groet Hetty

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met Gert, maak er een mooie dag van..Pioenrozen ik hou er ook wel van.

Liefs, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Deze fraaie bloem misstaat zeker niet, een beetje kleur in huis mag ook best. Het voordeel van deze vorm van kleur is dat je er onbeperkt mee schuiven kan en dat het van tijdelijke aard is. Dat zou met een rood geschilderde wand anders zijn.

Mijn hartelijke felicitaties voor Gert en voor jou, ik wens jullie een hele gezellige & feestelijke dag!

Lieve groet, Ingrid

Henny van der Wal zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert!
Erg mooi die pioenroos! Prachtige kleur.
Lieve groet,
Henny

Pure & White zei

Wat een mooie pioen!!
enne...Gert en ik zijn gelijk jarig, gefeliciteerd..;-))

lieve groet!

Dineke

Colin zei

Gefeliciteerd en maak er samen een gezellige dag van!

Alie zei

Prachtig, dat rode en wel grappig. Mijn eigen achternaam is Roth en toen dat liedje in was, zongen ze dat altijd als ze mijn achternaam hoorden. Groetjes

Bonjade zei

Van harte!

Ja dan mag rood vandaag idd niet ontbreken.

De kleur van jouw lippen.
Als rood hoort te zijn.

Rood van rood wit blauw
Met heel mijn hart van jou.......


Liefs

Anita r zei

Gefeliciteerd met Gert.
Ja mooi he de pioenrozen.
Geweldig.

gr. Anita

Miranda zei

Gefeliciteerd en een gezellige dag gewenst!

erika zei

Mooie rode pioenroos hoor en zeker op deze dag!
Gefeliciteerd!

Liefs Erika

Carla zei

Allereerst gefeliciteerd met Gert...en ik wens jullie een hele fijne dag!!
Die pioenroos....die kleur is prachtig!!
En bij dat grijs staat het inderdaad heel mooi.

lieve groetjes Carla.

Mirjam zei

Hoi Corine,
Gefeliciteerd Gert, met je verjaardag. En jij ook gefeliciteerd Corine, met je man...
Nee, ik zou ook niet zo snel voor rood gaan, maar deze is wel heel mooi.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Enne...mooi rood is niet lelijk.
Hij staat prachtig.
En proficiat met Gert.

Groetjes Ans

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je man, mooie foto's met een krachtig accent.

groet,
Jeanette

Des guirlandes zei

Als eerste: Gefeliciteerd!
En ja, bloemen mogen dat, ik bedoel kleuren hebben, daar zijn het bloemen voor. Wel een aparte kleur, zo dieprood, heb je die uit eigen tuin?
Groeten,
Barry

MARIANNE zei

Dus ja Gert...die rode Pioenroos...is vast ook voor jou!
Van harte Gefeliciteerd met je Verjaardag hoor!!!

Groetjes van Marianne.

What's in a day zei

Lekker stoer die Pioen..een mooi contrast.
Enne van harte natuurlijk!!!

Lieve groet.

lia zei

Je hebt vast al een gezellige avond achter de rug.
En je kruik met bloem is simpel maar mooi.

Liefs Lia

little sweet things zei

Van harte met de verjaardag van Gert!
Ik heb de pioentjes hier in de winkel nog niet zien liggen, voor mij zou rood ook niet DE kleur zijn maar het steekt wel heel mooi af.
Fijne avond!

Groetjes, Sas

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd allebei, en mooi rood....ik vind het contrast wel bijzonder. Fijne avond nog en lieve groet

Happy Living zei

alsnog gefeliciteerd!

mooie plaatjes, ik hou ook zo van pioenrozen...

liefs, Debby

Met Brocant Label zei

Nog van harte gefeliciteerd en de bloem mag wel blijven hoor.

Lieve groet,
Yvonne.

monique zei

Alsnog gefeliciteerd.
ziet er mooi uit.

groetjes monique

Nieneke zei

Van harte gefeliciteerd!