zaterdag 11 mei 2013

te koop

sfeer…

Van de mooie spullen die ik donderdag kocht op de brocantemarkt in Emst, maakte ik thuis enthousiast wat sfeerplaatjes  ;-) Mede door het mooie weer groeide die fotosessie uit tot meer.

vogelkooi

Ik verzamelde allerlei eerdere aanwinsten die ons huis of landgoed een tijdje mochten sieren, maar waarvoor ik nu op zoek ga naar een nieuwe eigenaar. Zo gaat dat hè, als je regelmatig wat koopt, gaat er wat mij betreft ook regelmatig wat in de verkoop.

Fijn is het dat ik enorm blij kan zijn met een nieuwe vondst, maar dat ik van sommige spullen na een tijdje ook best weer afscheid kan nemen, zeker omdat er voor mooie brocante altijd wel weer een blije koper te vinden is! Ik zette dus weer wat spullen op mijn marktkraam (klik)

te koop

Zaterdag zat het weer niet erg mee, maar ik ging met vriendin A. nog wel even gezellig aan bij Hannie (‘t geel keteltje) en Ank. Het is altijd heerlijk om rond te snuffelen tussen brocante en terwijl we de sfeer in de winkel én buiten insnoven kletsten we wat bij. Onderwijl liepen er meerdere ‘snuivers’ binnen die met graagte rondkeken tussen het oude spul.

Heel leuk was dat ik daar een aantal stille volgers ontmoette! Marieke en zus, ik vond het bijzonder leuk jullie gesproken te hebben.. ik ben wel heel benieuwd waar de spullen die we sjouwden terecht zijn gekomen :-))

grespot

Ook Petra uit Heerde bleek mij via mijn blog te ‘kennen’ ;-)

Bloggen is voor mij uitgegroeid tot een leuke hobby, waarbij ik mijn passie voor wonen leuk kan combineren met mijn passie voor fotograferen. Hoewel ik blijf zeggen dat ik het bloggen vooral voor mezelf doe, zijn de positieve reacties en gezellige contacten me uiteraard veel waard. Als slagroom op de aardbeien!!

18 opmerkingen:

Jeanette zei

Ik heb ook net een item geplaatst over de brocantefair in Emst, ik was er ook, had het leuk gevonden je een keer te ontmoeten.

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

We zijn de afgelopen weken een paar keer naar de stort gereden...tjonge...wat ruimt dat lekker op :-). Dat waren overigens geen spullen die geschikt waren voor verkoop, eerder rommel dat je jarenlang kunt bewaren omdat je denkt er iets mee te gaan doen, maar wat uiteindelijk te lang ongebruikt blijft staan. Samen met de verkoop op de rommelmarkt begin april levert dat nog steeds geen leeg huis op, maar het begin is er...

Dus ik snap je helemaal...als er iets in komt, moet er ook iets uit...dan blijft de balans in huis en tuin aanwezig!

Leuk dat je een aantal stille volgers hebt ontmoet!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ik heb enkele dozen vol staan op zolder met spullen die ik niet meer gebruik. En over 2 wk heb ik mijn marktkraam, en hoop toch wat kwijt te raken.
Ik heb ook zo'n grote bos fluitenkruid staan. Blijft altijd mooi hé.

Ik mail je een dezer dagen even.
Liefs Lia

Karin zei

Moest ik misschien ook maar eens doen. Ruimen. In een paar jaar tijd verzamel je weer van alles terwijl ik voor de verhuizing 4 jr geleden zo keurig geruimd had.

Marieke zei

Hoi Corine,

Leuke reactie op je blog nu als stille volger moet ik wel even reageren. Het stoeltje staat in de tuin, en het emaille kannetje met fluitekruid in de veranda.

Hartelijke groet,
Marieke.

Des guirlandes zei

Ja, stom van me, dat ik je niet heb aangesproken. Het was ook zo snel en onverwacht.
Volgende keer spreken we een tijd af bij de koffiehoek, ok?
Fijne zondag,
Barry

Colin zei

Ik zie allemaal weer hele leuke spullen, maar eerst klussen dan pas weer 'stylen'.

Enne ik dacht ook altijd dat het allemaal heel ingewikkeld en moeilijk zou zijn (en dus vooral niet mijn ding), maar na het lezen van het boek van Amber Albarda en een boel blogjes, blijkt het in praktijk eigenlijk helemaal niet zo moeilijk en word ik alleen maar enthousiaster :)

Thuis bij Tjits zei

Zo zie je maar weer, van het één komt het ander:) en jij gaat vast weer nieuwe eigenaren blij maken met deze mooie spulletjes!

fijne moederdag!
liefs, Tjits

Anoniem zei

Even een klein berichtje om aan te geven dat het leuk was om je te ontmoeten.
En voorlopig blijf ik nog steeds... een stille volger. ;-)

Groetjes,
Petra uit Heerde

Miranda zei

Dat houdt alles mooi in evenwicht... iets nieuws erin, weer iets anders eruit! Toch blijft het een heerlijke bezigheid om te speuren naar mooie nieuwe aanwinsten.

Fijne dag.

Roelie Steinmann zei

Leuk dat je andere bloggers zo toch tegen komt. Gezellig. En goed dat je ook weer spullen kan opruimen en verkopen. Daar heb ik wel wat moeite mee, met als resultaat dat de zolder, schuur en kelder volstaat. Moet ik eigenlijk ook eens wat aan doen.

Fijne dag, Roelie

Mayflower zei

Dat is een goeie gedachte om bij aanschaf van nieuwe spullen ook weer andere te verkopen. Zo blijft het rustig in je interieur.
Ik heb me dit ook voorgenomen, want al die spullen op te slaan is ook geen optie.
Wat leuk dat je zoveel mede blogsters heb ontmoet, ik hoop jou ook een keer te ontmoeten. Wie weet weer op de Brocante in de kerk.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Anna Marie zei

Je hebt met je vondsten weer een mooi plekje gecreëerd. Het blijft leuk om rond te struinen op markten. Volgend weekeinde is hier de voorjaarsfair weer in Midwoud. Heerst ook altijd zo'n bijzonder sfeertje.

Groeten Anna Marie.

Janny zei

Ik ben ook in Emst geweest. Jammer dat ik weinig mensen herkend heb. Kan ook niet anders want ik heb geen idee hoe jullie eruit zien, ha, ha!
Dat van dat verkopen kan ik me wel indenken. Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen, maar ik ben zo een beroerde fotograaf dat mijn spulletjes echt niet tot hun recht komen.
Liefs,
Janny

erika zei

Had ik ook zo graag ff langs willen gaan ! Maar er waren hier andere dingen gaande maar wat leuk dat je dagje zo gelaagd was! Enne leuke spullen heb je ook weer te koop!
Fijne week!
Liefs Erika

Pure & White zei

Helemaal mee eens: af en toe lekker opruimen en anderen blij maken is heerlijk...;-))

Leuk om volgers tegen te komen!

Fijne week!

Dineke

Des guirlandes zei

Leuk, dat je wel andere volgers ontmoet hebt. Voortaan ga ik, als ik een 'bekende' zie, meteen roepen wie ik ben.
Na Emst heb ik ook een bos fluitekruid in een kan op de tuintafel staan. Binnen kan ik er helaas niet tegen.
Leuke spullen heb je te koop, maar helaas "nu even niet", misschien een volgende keer.
Groeten,
Barry

basiclabelsweden zei

Super mooi, en leuk om bekenden tegen te komen :))
Ik ben stiekem jaloers op dat mooie stoere krat: maar
genieten ondertussen heerlijk van je bloginspiratie.

Kram/Marion