zaterdag 22 juni 2013

markt

vol brocante…

Ik had het al meerdere jaren voorbij zien komen, de brocanteparade in Diepenheim. Toch waren we er nog nooit. Voor mijn gevoel was het ergens ver weg in het oosten van het land en daarbij is het ook nog eens op een doordeweekse (vrij)dag, dus nee het kwam er nooit van.

landhuis
kerk water

Ook dit jaar hoorde en las ik weer diverse enthousiaste verhalen over hoe leuk die brocantemarkt wel was, bovendien bleek het helemaal niet zo ver weg als ik dacht, een klein uur rijden maar..dus zette ik het toch maar in de agenda ;-)) Bij het doornemen van de agenda’s (dat doen Gert en ik in principe elke week op zondagavond)bedacht Gert dat hij wel zin had in een vrije vrijdag. Dus togen we gisteren gezellig samen naar het oosten.

rozentuin

Toen we aankwamen was het nog droog, maar helaas was dat van korte duur. Veel foto’s heb ik dan ook niet gemaakt, de tijden dat ik niet aan de klets was was het gewoon veel te nat!

kijken, kletsen en kopen  chansonier

Wij brocanteliefhebbers zijn geen zeurpieten, dus ondanks de regen hebben wij genoten van het snuffelen tussen allerlei moois, van de franse muziek én van de gezellige ontmoetingen!  Het brocanteseizoen mag echt nog maanden duren…

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De regen kwam gisteren helaas met bakken uit de lucht...erg jammer voor deze activiteiten. Gelukkig maar dat je desondanks toch genoten hebt. Zo te zien is de omgeving er ook erg mooi.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

HA Corine,
Kwam je bij mij om de hoek kiek'n.
hahaha Ik ben er ook geweest en jaah het was nat maar wel gezellig! Mijn dochter heeft vorig jaar stage gelopen op dit landgoed het is er prachtig!
Fijne dag
Yolanda

Fort lapin zei

Hoi Corine het was leuk jou en Gert weer te zien en even bij te kletsen!! Ja jammer he van het weer...maar we hebben weer veel moois gezien!
Mooie foto's hoor !! ;-)

tot een volgende ontmoeting!!!

Lieve groet Peet

Ans van Ispelen zei

Ondanks de regen,was het er zo te zien inderdaad erg gezellig.

Nog een fijn weekend
Groetjes Ans

All Seasons zei

Oooh wat jammer dat het zo in het water is gevallen. Maar juist van al het mooie Brocante fleuren wij toch op.
Wat een pracht landgoed heb je daar op foto gezet, erg mooi! Dat was de plek van de fair werd gehouden?

En tja, dat weer..we doen er niks aan.

Ik wens je een heerlijke avond
Lieve groet,
Patricia

Lynda zei

o zó zonde van dat weer! hoeveel evenementen er de afgelopen tijd last van hebben gehad, jammer! maar je hebt het leuk gehad....en wat gekocht....gok ik....dat zien we de volgende keer??? :D

liefs
lynda

faire un songe zei

Ondanks het weer heb ik er ook echt van genoten.. leuke foto van Ank en Petra..!
Leuk dat je er was..!
Groetjes

Des guirlandes zei

Het klinkt erg leuk maar ik geloof dat Diepenheim voor mij echt te ver is voor één dag.
Overigens, ik had mijn 'eigen' markt vandaag, dus had zoiezo niet gelukt.
Jammer hoor van de regen.
Fijne zondag,
Barry

Henny van der Wal zei

Klinkt als een leuk uitjes, ondanks de regen.
Lieve groet,
Henny

little sweet things zei

Wat een prachtig landgoed.
Ook al is jullie uitje een beetje verregent, zomaar op een doordeweekse dag alle twee een dag vrij dat is al heerlijk genieten.
Groetjes, Sas

Claudia zei

Dat ziet er niet verkeerd uit zeg!

lia zei

Jammer dat de laatste tijd veel van die markten letterlijk in het water vallen.
Jij hebt toch maar mazzel dat ze allemaal niet verder dan een uurtje rijden zijn.
De omgeving was volgens mij ook niet verkeerd.
Fijne zondag

G-STYLE zei

wij hadden Diepenheim gepland als uitje met vrienden van ons . Maar om nou twee uur achterin een auto te zitten en dan met regen uit te stappen en helemaal niet even op een terrasje te kunnen zitten ...

De vooruitzichten hebben ons in elk geval ertoe aan gezet ons uitje te verplaatsen naar wanneer het weer wat aangenamer is ..

Erg jammer want ik had het graag een keer willen zien en beleven.

De foto's zien er ondanks het somber weer toch wel leuk uit Corine, je wordt al echt een heel volleerde fotografe hoor !

Fijne zondag verder , lieve groet Gea

ps: wat is het achterhuis mooi geworden. Succes alvast met de keuken.




Janny zei

Wat maak je toch mooie foto's!
Jammer he, dat de regen de laatste tijd zoveel in het water laat vallen:-)
Het landgoed ziet er prachtig uit. Was de markt ook de moeite waard?
Janny

Wondelgijn zei

Dit ziet er wel heel gezellig uit, zeg....

Jeanette zei

Hoi Corine,

Ik ben ook vrijdag met een vriendin naar Diepenheim gegaan. In de stromende regen hebben we over de markt gelopen. Zo jammer want het aanbod was divers en heel leuk. Te snel hebben we besloten weer naar huis te gaan, we hadden al wel alle kraampjes gezien maar de regen was een grote stoorzender. Heb nog wel ff gesproken met Hetty van Faire un Songe en kennis gemaakt met Petra, leuk om deze dames "in het echt" te ontmoeten. Volend jaar ga ik zeker weer. (is voor mij maar 3 kwartier tijden).

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Jammer van het weer, maar daar hebben jullie je dus niets van aangetrokken. Prachtige locatie ook. Altijd gezellig om er samen op uit te gaan.

Fijne avond.

Anna Marie zei

Ja, het was echt verschrikkelijk weer, maar je hebt het vast heel leuk gehad. En dan hopen dat het volgend jaar mooi weer is.

Wendy zei

Ziet er heel gezellig uit. Jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken.

Liefs
Wendy

Petra zei

Wat leuk dat jullie SAMEN die hobby hebben! Ik moet altijd alleen gaan of met vriendin. Nou ja een mens kan niet alles hebben. Voor de rest hebben we het heel leuk hoor.

Fijne week, groetjes Petra

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ondanks het slechte weer kun je aan de foto's zien dat het heel sfeervol moet zijn geweest. Zo jammer van al die regen. Het lijkt me ook een prachtige omgeving, beslist dat uurtje rijden waard...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam