donderdag 20 juni 2013

vertier

in de tuin…

verstoppertje

Fotograferen in onze eigen tuin, ik vind het ideaal.. geen mens die me ziet en die zich kan storen aan of verbazen over de vreemde bochten waarin ik mij wring om een mooie plaat te schieten. Ook kan ik rustig een hele tijd op m’n billen zitten wachten tot er bijvoorbeeld een hommel verstoppertje gaat spelen zonder dat iemand me stoort.

1
2
3

Of een serie maken van de hommel die zwaar van de nectar uit een bloem klimt..

vliegen

En dít was wat ik graag vast wilde leggen.. beweging..

Op dit moment ziet de tuin er heel anders uit, na de hitte en de hevige buien van daarna is er dit weekend genoeg werk te doen. En al zijn Gert en ik morgen allebei vrij, de tuin moet wachten tot zaterdag. Morgen gaan we namelijk naar de Brocanteparade in Diepenheim! Ben benieuwd of we nog bekenden zien, onder de bezoekers dan hè, van de handelaren ken ik er sowieso een aantal ;-)

16 opmerkingen:

Els zei

Mooie plaatjes!!
Veel plezier op de fair en een fijn weekend gewenst!

Liefs Els

Pure & White zei

Mooie foto's!!
Geniet ervan morgen!!

Lieve groet

Dineke

Marjonel M zei

Als je mooie foto`s wil maken moet je er de tijd voor nemen, en dat is gelukt.

Misschien zie ik je in Diepenheim ik weet nu hoe je er uit ziet ;-)

Groet, Marjonel

All Seasons zei

Wat heb je dit mooi vast gelegd, je ziet wel, de mooiste plaatjes maak je als je er echt de tijd voor neemt.
Leuk te zien hoe deze bij zijn werk verricht.

Ik wens je alvast een hele fijne dag morgen in Diepenheim. Ik sla dit keer even over, we zijn al zoveel weekenden weg geweest, even thuis doet ook veel goeds.

Fijne avond nog
lieve groet,
Patricia

Miranda zei

Niemand die raar opkijkt als je eens languit ligt of op je knieën; een herkenbaar gebeuren! Veel plezier morgen in Diepenheim, zelf moet ik (helaas) de hele dag werken...

Groeten, Miranda

Home and Lifestyle zei

Je geduld werd beloond, mooie foto's heb je gemaakt. Mocht ik in de velden iemand in een ongewone houding met een fototoestel zien liggen, dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het een medeblogster is...dat kan bijna niet missen ;-).

Veel plezier morgen en een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Corine,
Mooie serie is dit geworden. Ik kan me voorstellen dat je daar heel lang voor op de grond hebt moeten zitten... Wat een geduld!
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Vlijtig Liesje zei

Bij ons is er ook veel bedrijvigheid in de tuin! Ik kan het zien, en horen!

Kleurrijk zei

Heerlijk om te doen, he? Ik zie het plezier wat je had toen je deze foto's maakte er aan af.

lia zei

Ja, mensen kunnen je zo aanstaren als je met een fototoestel rondloopt. Voel me dan ook niet op mijn gemak.
Gisteren ook bezig geweest, omdat Joep regendruppels aan het vangen was. Maar lukte niet zo....
Fijn dat je weer op pad bent, teken dat je weer fit bent.

Fijn weekend

Mayflower zei

Heerlijk om zo ongestoord met je camera door de tuin te lopen en je heb alle drukke verrichtingen van de hommel mooi vastgelegd.
Ik lag van de week met de camera laag bij de grond en volgde de verrichtingen van een pad die hier al 2 jaar achtereen in de tuin een schuilplek onder de groene kliko heeft.
Veel plezier vandaag en een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Nu veel plezier daar maar ;)
Doe manlief de groeten van me ;)

Hier loop ik de avondvierdaagse...dusse...mocht je denken wat doet zij toch steeds ;)

In de regen nog wel....Lucky me ;)

Fijn weekend

Liefs

Bonjade zei

Oh maar je weet het he.....
In EDAM

Meet and greet

Tanja zei

Supermooie foto's en heel goed geslaagd. Ik vind de kleuren ook wel heerlijk om te zien als nu buiten zo somber weer is.

Fijn weekend Corine,

Liefs
Tanja

Anita zei

Prachtige foto's van drukke arbeid :-)
Ik heb je niet gezien in Diepenheim. Marjonel wel!
Fijn weekend. Groetjezz lfs mij

Jeanette zei

Sinds kort wringt mijn man zich ook in allerlei bochten om de mooiste plaatjes te schieten. Maar oefening baart kunst. Ik raak er nu wel aan gewend maar in het begin heb ik er erg om moeten lachen.

Groet,
Jeanette