donderdag 26 september 2013

grenzeloos

begrensd…

Jarenlange gevechten met mijn moeheid hebben me heel erg duidelijk gemaakt dat grenzeloos leven voor mij niet is weggelegd. Niet dat ik daar gelukkig van zou worden, maar in mijn geval zijn de mogelijkheden wel erg begrensd.. met het gevolg dat ik de grenzen zeer regelmatig overschreed :-(

zoet

Het laatste jaar ging het niet zo lekker en in de zomer ging het mis, waar ik tot een paar weken geleden de vermoeidheid nog wel af en toe kon parkeren, nu sleep ik het de hele dag met me mee. Of eigenlijk sleept de moeheid míj mee!

macaron

Daarbij gaat er de laatste weken ook veel energie op aan allerlei onderzoeken die hopelijk duidelijkheid zullen geven over waar het energielek in mijn lichaam zit. De metingen tijdens de inspanningstest gaven al aan dat mijn energiepeil zit op 45% van wat het zou moeten zijn, dat was enerzijds een bevestiging van mijn klachten maar aan de andere kant kwam het hard aan!

macarons

Komende week is een rustweek, daarna hopen we de eerste testresultaten te horen en dan gaan we vol goede moed verder met de volgende onderzoeken.

Toen we laatst rond het middaguur binnen liepen bij de warme bakker tegenover het onderzoekscentrum in Amsterdam, namen we daar behalve een lunchbroodje ook een doosje macarons mee. De kleurige lekkernijen zorgden ervoor dat ik de volgende dag even lekker bezig was met smakelijke foto’s als resultaat :-)

22 opmerkingen:

La Maison zei

Wat zegt onze regering ook alweer? O ja,na het zuur komt het zoet.

Sterkte meid,
liefs
Hermine

Home and Lifestyle zei

Ik hoop toch zó dat men iets voor je kan doen!! Want zo begrensd leven klinkt wel benauwend. Sterkte met alles.

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Ik hoop voor jou dat ze iets vinden én kunnen oplossen, waardoor jouw grenzen verlegd kunnen worden...

faire un songe zei

Hoop dat als de oorzaak bekend is er ook een oplossing voor je is...
Liefs Hetty

Room Seventeen zei

Dacht even dat je weer naar Frankrijk was geweest.....
Sterkte met alle onderzoeken, ik hoop dat je energiepeil weer een beetje omhooggaat!

Anita zei

Heel herkenbaar! ik rol voortdurend tegen mijn grenzen aan.
Nu maar hopen dat men de oorzaak kan vinden en een bijbehorende aanpak heeft voor wat je energiepeil betreft.
Groetjezz lfs mij

Ans van Ispelen zei

Jeetje,heftig hoor.
Hopelijk kan er toch iets gedaan worden na de onderzoeken,zodat de vermoeidheid minder wordt.
Sterkte hoor.

Groetjes Ans

Anneke zei

Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden van je vermoeidheid. Heel veel sterkte. Trouwens wat zien de koekjes er heerlijk uit.

Mooi Homestyling zei

Ik hoop voor je dat ze het vinden en er een oplossing is zodat het minder je leven beheerst. Je bent nog veel te jong om hier mee te moeten leven. Mmm die macarons zien er wel lekker uit, hopelijk heb je ervan genoten!
Liefs, Karin

Claudia zei

Heel veel sterkte de komende rustweek. Rust is in die week wel verboden voor de doktoren, die moeten druk zijn met jouw onderzoek.

Our photos zei

Mooie foto's en sterkte!
Groetjes, RW & SK

Esther zei

Niks zo erg als t gevoel van die moeheid...heel veel beterschap gewenst...ik weet er alles van, helaas..
liefs Esther
www.sensemaison.blogspot.com

Le Style zei

Mooie foto's .....

Sterkte! Ik hoop dat de onderzoeken je de duidelijkheid geven en dat er iets is wat je energiepeil kan doen stijgen.

Hartelijke groet,
Yet

G-STYLE zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mirjam zei

Hoi Corine,
Jeetje, het houdt maar niet op hè? Je eigen grenzen kennen, maar waar liggen je grenzen nou precies. Als je het door hebt ben je er al over heen, tenminste dat is mijn ervaring. Ik hoop dat de onderzoeken allemaal wat opleveren zodat er wat aan je eindeloze vermoeidheid kan worden gedaan hoor... Sterkte ermee...
Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Colin zei

Ik hoop voor jou dat je toch wat zonnestraaltjes kan vangen tijdens je verplichte rustweek en die je wat energie geven. En ik duim vooral mee dat er een oplossing voor je is zodat je af en toe toch je grens wat kan verleggen. Liefs, Colin

'Inga' zei

Ik hoop dat er een oplossing voor je gevonden wordt en ik kan me voorstellen dat die 45% een stevige teleurstelling was; je krijgt er een nummer aangeplakt, dat maakt het ineens heel concreet! Heel veel sterkte!

Mooie foto's, zoals altijd!


Prettig weekend!

What's in a day zei

Sterkte, wat is het vervelend als je lichaam echt laat afweten en dat je weet dat je daar mee moet leren omgaan, terwijl je dat al zo deed.
Ik hoop dat je even bij kunt tanken in deze week.
Je macarons zien er er heerlijk uit!!

Lieve groet,
Eefie

Anoniem zei

Sterkte ik hoop dat de onderzoeken wat opleveren!
Je hebt weer een prachtige foto gemaakt.


(zit zelf op dit moment niet zo lekker in m'n vel)


Groetjes,
Petra uit Heerde

Franse Lelie zei

Sterkte en zorg goed voor jezelf. Hopelijk komt er een oorzaak voor je vermoeidheid uit de onderzoeken, lieve groet

Janny zei

Ik hoop, met alle andere bloglezers, ook dat men toch kan traceren waar jouw extreme vermoeidheid vandaan komt. Ik vind het onvoorstelbaar dat als je, zo duidelijk aantoonbaar, zo weinig energie hebt dan jij, men het zo moeilijk kan vinden. Ik duim echt dat er meer duidelijkheid voor jou (jullie) komt!
Liefs,
Janny

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Heel veel sterkte.. lijkt me erg moeilijk om steeds dag in dag uit zo moe te zijn... om moe van te worden... hoop dat ze snel het 'lek' kunnen dichten!!

Mooie foto's.. (is het schaaltje al leeg?)

Groetjes, Miriam
('t Bezige Bijtje)