zondag 29 september 2013

roze(n)tuin

herfstzon…

Toen ik gisteren m’n bed uit kwam was de halve zonnige dag al voorbij, in de vroege ochtend werd ik namelijk wakker met een fikse migraine. Na een snelle pitstop en het naar binnen werken van een akelige pil dook ik dus m’n bed weer in. En wat voor troep er in die pillen zit weet ik niet.. ik raak altijd aardig van de wereld na zo’n ding!  Maar dan ben ik een uur of 3 later wel weer op de been ;-)

zonneroos

Gelukkig maar, want wat heb ik de rest van de dag genoten van het prachtige weer!

roze

Met de zon meeverhuizend de hele tuin door heb ik een echte rustdag gehouden en dat zittende bestaan beviel me wonderbaarlijk goed.. oké, ik heb tussendoor wel wat rondgelopen met m’n camera, maar dat was ook weer goed voor de doorbloeding ;-)

blauw

Heel bijzonder die strakblauwe lucht achter de roze roos.. en dat zonder polarisatiefilter! Gewoon puur natuur!

drogen hortensia

De hortensia’s zijn echt al in herfsttenue, het rozeblauw matcht mooi met het metaal van het fietsenrek.
Ook vanmorgen was zo’n akelig pil mijn ontbijt, zo langzamerhand zakt de beroerdheid nu weg, 3x raden wat ik vandaag ga doen…

17 opmerkingen:

It's me zei

Sterkte lieverd...heel rustig aan doen vandaag en genieten van de zon !!...liefs van mij...x !

Kleurrijk zei

Naar voor je. Je krijgt wel veel te verstouwen, vermoeidheid EN migraine. Gelukkig heb je daarnaast oog voor alles wat mooi is en kun je daardoor veel genieten. Toch een fijne zondag.

Mirjam zei

Hoi Corine,
Jij gaat dus nog een keer een heeeeeel rustige dag houden. En omdat het wederom zulk fantastisch weer is, zul je die weer lekker buiten kunnen doorbrengen. Prachtige foto's heb je gemaakt, het lijkt wel hartje zomer op die rozenfoto's... heerlijk.
Doe het echt rustig aan hoor, Corine, ik weet wat migraine met je kan doen...
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Lekker naar buiten dus, wat waardeloos dat je in een migraine-depressie zit! Ik gun je nu toch van harte een keer een flink hogedrukgebied ;-)! En dan bedoel ik dus niet alleen het zonnetje buiten, maar vooral fitheid in je lijf. Hier staat wel een koude wind, maar ik ga het zo toch weer even proberen om van de zon te genieten.

Lieve groet, Ingrid

Alie zei

Ik weet er alles van, van mirgraine. Ik had er vroeger ook veel last van en onze oudste zoon heeft er ook speciale tabletten voor. Hij is, net als jij, ook een tijdje uitgeschakeld. Sterkte met alles hoor!

Our photos zei

Je hebt mooie foto's gemaakt!
Groetjes, RW & SK

La Maison zei

Het lijken mijn rozen wel, mooi zijn ze hè?
Hoofdpijn, praat me er niet van. Ik heb geen migraine maar cluster, niet te doen.Gelukkig nu niet;)
Rustig aan maar en geen zon op je hoofd, zonnebril op, en relaxen.

Lieve groet
Hermine

lia zei

Lekker naar buiten dus.... Wij hebben een heerlijke boswandeling gemaakt.

Anneke zei

Wat een ellende toch. Gelukkig weet ik niet wat migraine is maar het lijkt me een ware hel.Dat kost je natuurlijk ook weer veel energie. Maar wel fijn dat je na een paar uurtjes toch nog even van het zonnetje hebt kunnen genieten. Ik hoop echt dat het gauw een beetje beter met je gaat hoor.
Liefs Anneke

Ans van Ispelen zei

Wat vervelend toch voor je,vermoeidheid en ook nog eens migraine er overheen.
Maar gelukkig heb je heerlijk kunnen genieten.
Echt pracht foto's.

Groetjes Ans

Miranda zei

Lekker de frisse buitenlucht in en uitwaaien!

Fijne avond.

Colin zei

Ik hoop dat jij vandaag net zoveel zonnestraaltjes hebt gevangen als ik. Deed de bouwval in ieder geval erg goed!

Marjonel M zei

Je hebt vast genoten van een heerlijk zonnetje.

Groet, Marjonel









Claudia zei

Al is de rust voor jou niet genieten, hierdoor kunnen wij wel van jou moois genieten.

Des guirlandes zei

Heerlijk toch, om zo'n zondag te benutten waar hij voor bedoeld is: bijtanken en uitrusten. Je hortensia-foto's vind ik prachtig, mooie kleur dat blauwige. Hier schijnt de zon weer volop. Helaas moet ik hier in huis een zware achterstand qua huishoudeling werk inhalen. 'k zit nu even een cappucino te nemen terwijl ik wat blog.
Fijne dag, rustig aan...
Barry

erika zei

Ik hoop dan maar dat je er net zo,n dagje van gemaakt hebt als gisteren en dus toch nog lekker van het weer hebt kunnen genieten
Mooie foto,s gemaakt toch weer hoor!
Erika

Jolanda zei

Hello,

Mooie foto's!!

Neem je tijd!

Lieve groet,

Jolanda