maandag 7 oktober 2013

herfstbos

wandeling…

Wat geniet ik volop van het prachtig mooie herfstweer van de afgelopen week. Gelukkig was ik zo slim om nog niet alle tuinkussens op te ruimen, er liggen er nog een paar voor het grijpen en die gebruiken we dus heel regelmatig!

wandelen

Vrijdag had ik met Rianne afgesproken, ze had een vrije dag en die wilde ze gezellig met mam doorbrengen ;-)
Samen met haar durfde ik het wel aan om een rustige boswandeling te maken, dus lijnden we de honden aan en zo liepen we die middag op ons gemak te genieten van de warme zon (en met onze jassen te sjouwen).

wipneus

Kletsend en ondertussen speurend naar mooie paddestoelen liepen we ongemerkt een beste wandeling. Toen ik eindelijk een mooie rode paddestoel ontdekte, dook ik op m’n knieën omdat ik juist de kraag onder de hoed altijd zo mooi vind.

groep

Al zijn deze hoedjes op zich niet heel spannend om te zien, zo met z’n allen bij elkaar zijn ze wel weer heel leuk!

dierendag biljartbal
Iets verderop lag nog een rode biljartbal naar me te lonken, gelukkig hadden Finn en Guus ‘m niet in de gaten.. als zíj een bal zien…
We hebben genoten van een heerlijk zonnige moeder+dochter-middag.
Rood hart

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was de afgelopen dagen heerlijk weer voor een wandeling, gezellig om dat samen met Rianne en de honden te doen. Het bos is al helemaal in herfstsfeer, mooi vastgelegd!

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat fijn dat jullie lekker samen van zo'n mooie wandeling hebben genoten. Het was dan ook prachtig weer de laatste dagen. Ik hoop dat we dit nog een poosje zullen houden.
Dit was echt quality time met je dochter... En die rood met witte stippen is prachtig,
Lieve groet,
Mirjam

Pure & White zei

Heerlijk, zo'n middag!
Jet bos is op het moment zo prachtig, en dat dat zonnetje erbij, helemaal goed!

Lieve groet,

Dineke

Kom Achterom zei

Het is heerlijk in het bos! Ook in ben gister nog even uitgelaten hahaha.
Het kost wat energie maar het doet je wel goed hé die herfstgeuren.
Fijne week
Yolanda

Janny zei

Wat is het heerlijk in het bos nu, he? En dat dan nog gezellig met je dochter te kunnen delen is helemaal geweldig. Het heeft je vast goed gedaan!
Janny

inge van der sanden zei

Wat fijn voor je, dat je een boswandeling met je dochter gemaakt hebt.
De foto's van de paddestoelen zijn zo leuk om te zien, kan me voorstellen dat je honden denken dat er een bal ligt.
Leuk dat je mijn blog volgt.

Fijne week,
Inge, my choice

Marjonel M zei

Het was ook heerlijk genieten in het bos de afgelopen dagen en helemaal als dat samen met je dochter kan, dan zijn dat van die dagen met een gouden randje.

Fijne dag!
Liefs, Marjonel

lia zei

Fijn dat jij als zomermens ook genoten van hebt van de prachtige herfst.

Liefs lia

het Moonhuis Monica zei

Prachtig weer he, daar hoort toch zo'n zalige boswandeling bij. Fijn dat je er zo van genoten hebt. Geniet nog even van de zon, want halverwege deze week gaat het onslaan, pik die laatste stralen nog even lekker mee!!

Liefs Monica

Rianne zei

I love you, mama! ❤️

Des guirlandes zei

Soms baal ik er weleens van dat ik niet in of vlakbij een bos woon. Nou ja, hier is wel een bos maar toch niet zo als daar bij jullie. Maar van het mooie weer genieten doe ik zeker wel.
Groeten,
Barry

erika zei

Lekker genieten zolang het nog kan!!
Heerlijk die herfst!

Anita zei

Dat zijn van die mooie geniet momentjes!
Prachtige herfst-plaatjes ...
en die rode biljartbal is wel heel erg speciaal ;-))
Groetjezz lfs mij

What's in a day zei

Wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest, moeder en dochter samen met jullie lieve honden..de natuur laat zich wel op z'n mooist zien in herfstkleuren!!!

Lieve groet,
Eefie

Colin zei

Zonnestraaltjes, boswandeling, herfstkleuren, gezellig met Rianne en natuurlijk met Finn en Guus ... klinkt als een energiegevertje!

Wondelgijn zei

Heerlijk!
Ik wandel de laatste tijd ook wat af. Verplicht, maar niet tegen mijn zin... ;-) Het bos is zooooo mooi nu!