dinsdag 1 oktober 2013

thuis

zitten…

In deze weken van (verplichte) rust zit ik gelukkig niet alleen maar op de bank, ik kan in kalm tempo wel gewoon ons huishouden draaiend houden.

bottels

Dus op z’n tijd doe ik de (af)was, de strijk en de vloer.. ook de ramen worden als dat nodig is echt wel gelapt.

pot kleurloos
kruik dame

Ik rommel sowieso graag wat rond in huis, maar als de ramen gelapt zijn dan kan ik het écht niet laten.. En dan daarna met een kop thee (en een stukje chocola) op de bank, uitrusten en genieten!

herfst

We hebben een heerlijk huis!

( En dan te bedenken dat volgend jaar ook de woonkamer op de schop gaat.. want als de nieuwe keuken klaar is, dan gaat de oude (die nu in de woonkamer zit) er natuurlijk uit.. en dan moeten dus de wanden, de vloer én het plafond aangepakt. Maar dat stellen we voorlopig toch uit. We maken de boel provisorisch netjes en dan ben ik er wel even klaar mee, al is klussen een leuke hobby, het slurpt teveel energie ;-)

25 opmerkingen:

Our photos zei

Je laat ons weer mooie foto's zien!
Groetjes , RW & SK

It's me zei

Inderdaad...prachtig hoor !!!...liefs van mij...x !

Anneke zei

Wat een mooie foto's. Vooral die foto met die prachtige fles op een (denk ik) baluster en een prachtige berenklauw. Ik hou er van.
Liefs Anneke

Miranda zei

Verplichte rust is natuurlijk nooit leuk, maar gelukkig kun je genieten van een sfeervol THUIS!

Sabine zei

Ziet er echt super uit, jaloers!! :). Sterkte met de verplichte rust!

Liefs, Sabine

Els zei

Jullie hebben idd een geweldig huis!!
Mooie foto's, bedankt dat we mochten meegenieten!
Zie ik een nieuwe spiegel bij je fauteuil?

Fijne week
X Els

Mooi Homestyling zei

Je hebt weer mooie foto's gemaakt en wat een heerlijk hoekje lijkt me dat om te zitten. Mooie spiegel heb je daar ook hangen. Jullie zijn wel goed bezig zeg in huis, maar in jouw geval idd beter 'alles op z'n tijd' denk om jezelf! Ben zo benieuwd naar jullie keuken...
Lieve groet,
Karin

Mirjam zei

Hoi Corine,
Zolang je maar echt heel rustig aan doet, dan gaat het wel. De hele dag niets doen is ook niks, dan wordt je al moe van het zitten...
En je wilt toch een beetje een voldaan gevoel hebben.
Dus jullie hebben de volgende grote klus al weer in gedachten. Eerst straks maar eens een poosje genieten van alles en even helemaal niet klussen, wat dacht je daarvan...
Ik wens je een heerlijke rustige avond,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Jullie hebben inderdaad een prachtig huis! Alhoewel je veel liever energierijk door het leven zou gaan, is je rustplek dus gelukkig totaal niet verkeerd. En wat het klussen betreft...niets moet, dus lekker kalm aan.

Wat staat die pot daar mooi met al die besjes...super hoor!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Volgens mij is alles zo te zien nog prima spik en span bij je.....
Zelfs de ramen worden gelapt...nu wanneer ik dat gedaan heb is al heel ver terug......;)
Heerlijke herfst beelden bij je.
Rustgevend.........

Sterkte en liefs

Room Seventeen zei

Mooie foto's Corine, de pot met de rozenbotteltakken ziet er prachtig uit ;-))

Roelie Steinmann zei

Wat een prachtig huis heb je toch. Zo sfeervol.

Lieve groet, Roelie

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat weer een mooie foto's van je huis. Zo ben je in ieder geval wel bezig, niks doen daar word je ook niet beter van.
Ik zie bij jou een oude spiegel, heb je die ook geverfd? Wij hebben de schoorsteen geverfd en hebben net zo'n oude spiegel. Ik wilde die zo weer terughangen(bruine rand) Ik vond het wel een beetje zonde van het oude uiterlijk maar nu zie ik bij jou dat het toch wel mooi is. Wie weet.....

groetjes Trijnie

lia zei

Mooi die lege lijst met die fles ervoor.
En die woonkamer komt heus nog wel. Daar moet je ook echt energie voor hebben, want anders doe je het misschien niet op de manier zoals je zou willen.
En je zit hartstikke gezellig...

X

THORNWOODS AT HOME zei

Ik ben reuze benieuwd hoe alles gaat worden, volgens mij erg mooi.

Maar doe lekker rustig aan, het ziet er allemaal al prachtig uit.

Liefs Monique

Marjonel M zei

Je hebt zeker een heel gezellig en sfeervol huis, de foto`s zeggen genoeg.

Liefs, Marjonel

Alie zei

Dat is toch het allerbelangrijkste: genieten van je eigen (t)huis! En ik kan het wel begrijpen, je hebt ook een heerlijk huis.

het Moonhuis Monica zei

Mooie herfstsfeer in je huis en dat klussen komt vanzelf wel weer toch?
Ik vind je woonkamer heel mooi om te zien!!

Liefs Monica

Hanneke zei

Hoi Corine,

Ja! een prachtig huis heb je. Wat een fijne sfeer.
En wat vind ik het toch ongelooflijk sterk van je dat je in de situatie waarin je zit, zo de lichtpuntjes van de dagelijkse gang kan zien en kan benoemen. Groot respect heb ik daar voor.

Groet, Hanneke

Claudia zei

Niets zo fijn als schone ramen, helaas heb ik hier te weinig tijd voor.

Ik vind het zo knap van je hoe je je door deze moeilijke periode heenslaat!

Huiz&zo zei

Heerlijk is dat, lekker een beetje rommelen in huis. En zeker als je ramen gelapt zijn want dan is gelijk het huis lekker fris! Veel sterkte met de vermoeidheid!

Fijne dag!

Kom Achterom zei

Heerlijk genieten van je huis en hier kan ik bijna niet door de ramen kijken want bij ons ligt de straat eruit! waaah wat een zandbak overal!
Fijne dag
Yolanda

Janny zei

Niet leuk als je kunt doen wat je wilt. Maar je hebt in elk geval wel een heel sfeervolle plek om te rusten. Ik vind je pot met besjes echt leuk.
Klussen kan ook in een lager tempo. Dat is even wennen maar ook dan komt het voor elkaar.
Sterkte ermee!
Janny

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd hoor!

Jullie huis ziet er geweldig mooi uit, ik geniet elke keer van de mooie foto's die je laat zien.

Fijne dag morgen en lieve groet,

Loes

Wonen aan boord zei

Heerlijke foto's heb je weer gemaakt. En doe maar lekker rustig aan hoor, het is echt weer om met een theetje en stuk speculaas op de bank te zitten!
Lieve groet,
Alberta