vrijdag 29 november 2013

gezocht

mailer van toen…

Jaren geleden kocht ik een alfabet (zonder m). Letterstempels, heel simpel. Ja door dat simpele spraken ze me juist aan, daar hou ik van.. toen al en nu nog steeds.

 alfabet.

Er was destijds iemand die me mailde: ‘Als je ze ooit kwijt wilt, denk dan aan mij.’ Maar nu het zover is heb ik geen idee meer wie dat was. Ik kan het in mijn mailbox niet meer terugvinden (ik ben nogal van het opruimen hè, ook mails ;-))

letters

De enthousiaste mailer van toen heeft eerste recht van koop, meldt ze zich niet dan gaan ze binnenkort in de openbare verkoop..

zon basic

En dan nog even een klusupdate:

We hebben in de woonkamer de oude keuken er uit ‘gesloopt’ (die staat in de opslag te wachten tot het huis van jongste opgeleverd wordt) en ook de toog tussen de voorkamer en de achterkamer/keuken is weg. En al ziet het er nu wel heel erg basic uit, wat zijn we blij met de extra ruimte en het licht dat nu vrijkomt! De komende weken worden de gas –en waterleidingen en de wandcontactdozen verwijderd (alles is al afgedopt), de gaten dichtgestopt en wordt de muur gestuukt. Met wat restanthout is de vloer aangevuld en als het goed is kunnen we voor de feestdagen de muur gesausd hebben. Dan zitten we er weer best netjes bij.
 
De echt grote opknapbeurt van de woonkamer (plafond, wanden én vloer moeten aangepakt) stellen we hiermee even uit.

ornament

Ondertussen ben ik op mijn gemak begonnen, ik heb tenslotte alle tijd,  kasten en kamers op te ruimen en te ontdoen van overtollig spul. Er is alweer het één en ander op zolder beland, dus binnenkort kan ik mijn marktkraam weer vullen. Maar eerst wacht ik af of de dame van toen zich meldt als koper van de stempels :0

27 opmerkingen:

Els zei

Lijkt me heerlijk om straks de 'nieuwe' vrijgekomen ruimte te mogen inrichten...Geweldig dat jullie hierdoor nu veel meer licht en ruimte gekregen hebben!

Ben benieuwd hoe alles uiteindelijk zal worden!

Fijn weekend
X Els

Mirjam zei

Hoi Corine,
Alleen al dat je meer licht in de kamer hebt, daar krijg je weer een beetje extra energie van, denk maar aan lichttherapie. Wat fijn ook dat je nu zoveel mee ruimte hebt.
Lekker hoor, opruiming houden, ik ga er heel binnenkort ook weer (opnieuw) aan beginnen...
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Hoi Corine,

Was het niet Gea, van G- style want zin verzamelt nl. letters/ stempels.

Fijn weekend.

Syl vd Horst

erika zei

Prima voorlopige oplossing zo voor de woonkamer toch!
Jij komt de feestdagen wel netjes door en wat leuk dat je oude keuken weer zo goed besteed wordt :)

Leuk dat je marktkraam onderhand weer open is.......er staan hier inmiddels al heel wat "Thuis" spulletjes dus ik hou je kraam in de gaten.......
Fijn weekend
Gr. Erika

It's me zei

Wat een mooie foto's...prachtige hoekjes zo....liefs fijn weekend van mij...x !

van alles wat in huis en tuin. zei

Hoi Corine

Wat een leuk werk om straks alles weer in te richten! Laat je zeker wel even zien hoe het dan is geworden.
Ik hoop voor je dat je dat vanwege je gezondheid wel allemaal aankunt. En ja....anders geef je toch opdrachten!
Ik ga gauw weer eens bij je spulletjes kijken, wie weet...

fijn weekend
trijnie

Dorine zei

Ben benieuwd hoe het straks gaat worden! , heerlijk een ruimte erbij. Enne..... ik wil nog wel een paar puntjes op de i zetten voor dat de fotograaf komt...
Liefs, Dorine

lia zei

Je hebt er zo een heerlijke ruimte bij straks.
En wat een mooie foto's heb je gemaakt.

Lekker sfeertje
Liefs

What's in a day zei

Wat fijn dat de verplaatsing van de keuken zoveel meer ruimte en licht oplevert. Lijkt me heerlijk om zo lekker op te ruimen en ruimte te maken voor andere dingen.

Fijn weekend en lieve groet, Eefie

Colin zei

Een nieuwe keuken en een woonkamer met meer ruimte en licht, helemaal fijn dus. En zolang het voorlopig 'bewoonbaar' is en je kunt genieten, komt dat grote klusplan wel weer een keer. Fijn weekend!

Anneke zei

Heerlijk om wat meer ruimte in je kamer te krijgen en zeker meer licht. Dat is zo heerlijk. Bij mij staat er grote plantanen voor mijn huis wat erg donker maakt. Wat zijn het weer mooie sfeerplaatjes die je hebt gemaakt.
Ik wens je een fijn weekend.
Liefs Anneke

eigen thuis zei

Wat een mooie foto's. Altijd fijn om wat meer ruimte en licht in huis te krijgen. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden. Een heel fijn weekend.

Lieve groet Gonda

Huize Vizzini zei

Mooie kandelaar. Wat zou het leuk zijn als je die gene vind die de stempels zo graag wou hebben. Ben benieuwd hoe het er straks bij jullie uit ziet als alles af is.
Liefs Patricia.

Des guirlandes zei

Ik was het niet, maar ik vind de stempels wel mooi. Toch mag iemand anders ze kopen hoor. Ik heb al genoeg stempels.
Wat een klus zeg, je huiskamer. Dat zijn nu echt zaken waar ik slecht tegen kan. Zie altijd zo tegen grote klussen op. Daarom stellen wij zulk soort werk gemiddeld tien jaar uit.
En help, gaat je jongste nu ook de deur uit? Dat zal wennen zijn...
Fijn weekend,
Barry

Mirjam zei

Door je mooie sobere inrichting staat zelfs die 'lelijke' muur mooi.. haha.. al zal je het daar niet mee eens zijn! Als de mailer zich niet meldt, dan wil ik die letters wel! ;)
Groetjes Mirjam

Home and Lifestyle zei

Ik heb er wel beelden bij dat het verwijderen van de oude keuken extra vierkante meters oplevert, maar daar weten jullie vast wel raad mee.

Weet je inmiddels al wie toen aangegeven heeft graag de letters van je te willen kopen?

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Miss M zei

Wat een stoere foto heb je geplaatst van de witte kast daar waar (ongeveer:-)) eerst de toog was. Hartstikke hip zo, met de ruwe muur erachter. Vind het heel gaaf staan, niks meer aan doen hoor! :-)
Wat een leuke stempels heb je. Bijzonder verhaaltje zit erachter. Ben benieuwd of de mailer zich al gemeld heeft?

Fijn weekend, liefs, Marjolijn

faire un songe zei

Goed bezig... gezellig om woensdag ff bij te kletsen...
Overtollige kleding mag je ook mee nemen... ik heb er een super goede bestemming voor, binnen kort gaat de vrachtwagen weer rijden richting het Oostblok..
Tot Woensdag.
Groetjes

Miranda zei

Van het een val je in het ander... hier staat de bovenverdieping de komende weken op de planning!

Ik hoop dat de liefhebster zich heeft gemeld, het is een prachtig setje.

Fijne avond.

Nancy B. zei

Ik ben benieuwd of de liefhebster voor de stempels zich meldt.Heerlijk om lekker veel licht in huis te hebben. Hopelijk krijg je daar ook wat meer energie van. Fijne zondag. Groetjes, Nancy

Bonjade zei

Ja ja!!! Ik was het !!!!
Nee hoor grapje....maar mooi zijn ze zeker
Oh en die muur nu achter je kast.....ha ik zeg niets meer aan doen...helemaal JDL.....;)
Oké.....niet jouw stijl maar toch ;)

Succes met klussen en fijne zondag

Liefs

Marjonel M zei

Fijn dat je zoveel ruimte en licht er bij krijgt...Ben benieuwd naar het resultaat.

Liefs, Marjonel

A place for my home zei

Wat een mooie foto's. Weet je zeker dat je die stempels weg wilt doen? Ze staan erg leuk zo ;-)

Liefs, Cynthia

inro soor zei

gaaf dat muurtje zo:) k zou het bijna zo laten! maar super al die klussen, gelijk goed aanpakken dus, heerlijk, ben bijna jaloers:)
ben hier ook bezig met uitmesten van alle zooi...pffff je blijft bezig he? en dan ga je er ook weer mee stylen, enzv!

doei! Inge

linda zei

Hoi corine,

Even een vraagje heb je al lampjes gevonden boven je aanrecht in je nieuwe keuken?? Ben namelijk met een projectje bezig bij mijn zusje wil ook van die lampjes aan de muur maar weet niet zo goed wat dus vandaar.
Alvast bedankt
Groetjes Linda

Pure & White zei

Ik vind het zooo knap dat je zoveel sfeer weet neer te zetten!! Zelfs de half afgewerkte muur ziet er op die manier uit of het zo hoort....;-))
Lieve groet!
Dineke

Anneke zei

Even een reactie op je vraag over Landelijk Binnenkijken. Ja de meeste reportages ken ik wel uit de WLS. Maar nu heb ik wel de mooiste reportages in één boek. Het is echt de moeite waard hem te kopen hoor.
groetjes Anneke