vrijdag 1 november 2013

markt in de kerk

gewonnen…

Het staat al tijden in de agenda voor aanstaande zondag: Brocante in de kerk (klik) in Edam. Vorig jaar was het een groot succes, de sfeer van zowel de locatie (een prachtige kerk) als het aanbod (veel echte brocante) en het enthousiasme van de mensen (de organisatoren, de verkopers en de bezoekers)  en niet te vergeten de goed verzorgde catering op het ‘terras’… allemaal positief!

stappers

Het is een eindje rijden, voor ons een kleine anderhalf uur als het meezit, maar dat is het zeker waard! En dan nu het leukste.. via de facebookpagina won ik vrijkaarten ;-)) Tja dat is helemaal een reden om te gaan! (Niet dat de entree een belemmering zou zijn hoor, een kaartje kost maar € 3,50)

spuitflessen kannetjesfles kruikflessen

Omdat in ons kleine huis geen plek is voor al te veel decoratie, zet ik regelmatig iets op mijn marktkraam (klik). Ook vanmorgen heb ik weer diverse leuke spullen toegevoegd. Is er iets voor je bij en ga je ook naar Edam, dan zóu ik het zondag mee kunnen nemen..

linnenkaft
1662.40 dameshoed

Als ik de foto’s zo zie dan is het echt leuk spul :-) Echte sfeermakers die stuk voor stuk, maar soms juist tezamen het echte THUIS-gevoel geven!

Zie je me zondag, laat dat dan even merken.. het gebeurt me regelmatig dat ik pas later hoor dat ik gespot ben..  Ik ben door mijn moeheid niet meer zo alert dat ik in een mensenmassa gauw een ‘bekende’ zie, dus alvast excuses als ik je zomaar voorbij loop ;-)))

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Veel plezier zondag! We hebben een te druk weekend en dus ook geen tijd...jammer, want de enthousiaste verhalen maken mij ook enthousiast!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

We zien elkaar vast wel daar...
Tot zondag.!!
Geniet van je weekend.. maar vooral van je moment in de kerk.. en uitrusten mag natuurlijk altijd achter de kraam op een klapstoeltje
XX Hetty

Mirjam zei

Hoi Corine,
Zulke mooie spullen heb je daar. Ik zou er geen afscheid van kunnen nemen.
Ik wens je heel veel plezier zondag, ik moet werken en daarna gaan we wild eten bij Ben zijn zus... Traditie inmiddels...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

A place for my home zei

Helaas kan ik niet, anders was ik zeker een kijkje gaan nemen. Veel plezier!

Groetjes, Cynthia

Franse Lelie zei

Ik denk erover om te gaan, maar het is wel een eind weg. Wie weet zie ik je, zou leuk zijn !!!! Lieve groet

What's in a day zei

Goed om af en toe afscheid te nemen van wat je teveel hebt in huis, anderen zullen er zeker blij mee zijn.
Het is dat het zover is, maar anders zou ik zondag toch die kant op gaan.
Veel plezier.

Lieve groet!

Colin zei

Zondag mag ik met mijn jarige puber op stap, of hij met mij :) dus helaas niet naar de kerk. Hoop dat het me volgend jaar toch eens lukt!

basiclabelsweden zei

Dat is het heerlijk met kleine huisje, je kan gewoon niet sparen :) hier hetzelfde; iets nieuw erin iets oud eruit: of gewoon iets extra eruit: Gelukkig nog geen sneeuw hier hoor, hoewel ik het stiekem wel mooi vind.

Ps; kan ik zo mooie betonpop/persoon bij jouw bestellen, zou geweldig in de voortuin staan..

Kram/ Marion

Janny zei

Voor mij veel te ver. Bovendien wordt het een heel druk weekend, dus zelfs als het dichtbij was, geen optie. Leuke spulletjes hoor, op MP. Ik moet ook nodig eens wat gaan opruimen, maar ik kom er maar niet toe.
Veel plezier op de markt. Hoor graag hoe het was.
Janny

Des guirlandes zei

Ik ben zondag wel in de kerk maar in een andere kerk en met een ander doel. Ook fijn trouwens.
Je zult mij in Edam dus niet tegenkomen.
Veel plezier,
Barry

lia zei

Lijkt me wel leuk om het eens te zien, maar of het er van komt...., vandaag al zo lang in de auto gezeten, en ben total loss... dus het word misschien wel relaxen..

Maar veel plezier.

Dorine zei

Ik moet helaas het weekend werken..maar veel plezier, lijkt me erg leuk :-)
Fijn weekend!

het Moonhuis Monica zei

Ik heb het hartstikke druk dit weekend, ik had er graag naartoe gewild.
Veel plezier en een fijn weekend!!

Liefs Monica

Pure & White zei

Veel plezier zondag, geniet er maar lekker van...Enne op tijd weer weg gaan he....;-))

Fijn weekend!
Dineke

Alie zei

Hoop dat het niet te koud is voor jullie. Onze Boelschuur is ook in een oude schuur en daar begint het al aardig koud te worden.

inge van der sanden zei

Het is te ver weg voor mij...lijkt me heel leuk.
Veel plezier morgen.

Groetjes,
Inge, my choice