zondag 3 november 2013

Volop genieten

moe maar voldaan…

Anne

Vorig jaar werden we aangenaam verrast door de perfecte combinatie van veel mooie brocante in de prachtige grote kerk van Edam, dus dit jaar waren onze verwachtingen hoog gespannen ;-)

hoog kerk
zijkant

Laat ik beginnen met een groot compliment voor de organisatie.. Peet en consorten, jullie hebben er weer een grandioos evenement van gemaakt!

zacht
grijs houtenzink
chique ZinkenViool

Veel woorden voeg ik vandaag niet aan mijn foto’s toe… (de stoere grofgebreide plaid ligt trouwens nu bij ons op de bank)

plafond

Behalve de grote hoeveelheid prachtige brocante, is ook de Edammer kerk zelf absoluut fotogeniek. Regelmatig stond ik dan ook pontificaal in het midden van de overvolle gangpaden met de camera omhoog geheven.. 

overzicht
tekst

Op zich is de kerk vrij sober, maar de houten dakconstructie vind ik geweldig. en die tekst op de muur.. wat een monnikenwerk ;-)

orgel kaarslicht

Kroonluchters met Ă©chte kaarsen, waar zie je dat nog??!!

Hetty  Hetty.

We waren er vroeg en dat was fijn, zo kon ik mooi wat foto’s maken van de prachtige styling op de diverse kramen.. hier bij de kraam van Hetty (faire un songe) waren we om klokslag 11 uur de eerste klant :-) De krans van steeneik krijgt vandeweek een plek in onze nieuwe keuken.

Dana Dana.
haardhoek chique
spitzen
Hetty.. wit

Of het verstandig was om te gaan? Nee eigenlijk niet, zoiets is slopend…maar ik heb geen spijt, ik wilde zo graag en het was zeker de moeite (letterlijk ;-)) waard, we hebben genoten!!

omhoog

Komende week neem ik echt rust , maar de keukenvloer wordt gelegd dus een beetje spannend is het wel!

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gaaf zeg, zoveel brocante bij elkaar op zo'n mooie lokatie. Het ziet er prachtig uit en je aankopen zijn ook totaal niet verkeerd!!

Nu lekker bijkomen, languit op de bank ;-). Liefs, Ingrid

hanneke zei

Dat zijn mooie beelden! Vorig jaar was ik er ook, dit jaar lukte het niet om er naar toe te gaan. Wel wat gemist zo te zien....
Nu weer bijkomen (onder een prachtige plaid) en ik ben benieuwd naar je keukenvloer!
Groet, Hanneke

Berna zei

Super! Helaas niet meer aan gedacht. Wat spijtig.

inge van der sanden zei

Dat ziet er allemaal wel heel mooi uit...ik zie zoveel leuke dingen.
En je hebt gelijk...een prachtige locatie.
Leuk je steeneik krans, zo ook je plaid.
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

lia zei

Fijn dat je ervan genoten hebt. En die krans staat hier op de toilet.
Leuke warme plaid om nu onder weg te kruipen.

Liefs

A place for my home zei

Nu ik je foto's zo zie baal ik nog meer dat ik niet kon hihi. Het ziet er echt heel leuk uit!! Fijn dat je er zo van genoten hebt, nu lekker rusten met t warme dekentje over je heen en genieten van de warmte binnen want buiten is het niks hoor.

Fijne week!

Groetjes, Cynthia

wilma oud zei

Oh wat ziet dat er allemaal geweldig en verleidelijk uit. Groetjes Wilma

Anita zei

Ik ben niet geweest maar jeetje wat heb ik veel gemist!Veel te vaak kom je op een fair waar je heel wat van verwacht maar als je er bent valt het zo tegen vaak omdat er ook kraampjes tussen staan die helemaal niets met brocante of zelfs wonen te maken hebben.Maar dit ziet er super uit.Volgend jaar dan maar!!!!!!
Leuke aankopen hoor!!Genieten maar.
Groetjes,Anita
Scarborough Fair

Anneke zei

Och wat heb ik spijt dat ik niet ben gaan kijken. Het ziet er geweldig uit. Volgend jaar ga ik zeker. Fijn dat je zo leuk geslaagd bent. En nu rustig aan doen he? Sterkte met de keuken.
Lieve groet Anneke

Marjonel M zei

Prachtige locatie. en je plaid kun je nu lekker onderweg kruipen en lekker bij komen.

Fijne avond!
Liefs, Marjonel

Anita zei

Dat ziet er echt prachtig uit!
Ik heb nog even getwijfeld om te gaan ...
Helaas het lijf laat het echt niet toe.
Fijn dat je dit nog mee hebt kunnen pakken ;-)
Rustig aan dan maar deze week.
Nu lekker languit met de beentjes hoog hihi
Groetjezz lfs mij X

Franse Lelie zei

Wat ben je snel! Het was inderdaad prachtig al ben ik zelf niet echt een brocante verzamelaar. Het was super om foto's te maken. Ik moet eerst wat uit gaan zoeken dus mijn post volgt later deze week. Lieve groet

Dorine zei

Ziet er inderdaad erg gezellig uit, stoer plaid heb je gekocht!
Groetjes, Dorine

little sweet things zei

Wat een mooie foto's heb je in en om de kerk gemaakt! Het was weer genieten in de kerk.
Ook ik heb regelmatig naar het plafond gekeken, zijn die bruggetjes of misschien kan ik het beter looppaden noemen daar hoog boven je hoofd je ook opgevallen, vond het heel apart?
Hoop dat je deze week een beetje uit kan rusten, met je kleed over je benen en een mooie krans als uitzicht.
Groetjes, Sas

het Moonhuis Monica zei

Wat een geweldige locatie voor een brocantemarkt, mooi hoor!

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat heerlijk dat je er zo van genoten hebt. De kerk ziet er echt prachtig uit, zo mooi ingericht. En dan al die kramen met heerlijke spullen. Mooie plaid heb je uitgezocht!
Succes met de vloer en doe lekker rustig aan de komende week!
Lieve groet,
Mirjam

Els zei

Geweldige locatie! Jammer dat het voor ons zo ver weg is :-(

Fijne week
X Els

Saskia Klaver zei

Jeetje geweldige locatie, je moest je vast inhouden want ik zie errug veel leuks! Ben benieuwd naar de plek voor je nieuwe spulletjes! Liefs , Saskia

Janny zei

Mooi zeg...jammer dat het zo ver weg was. En goed dat je toch bent gegaan, al moet je het dan weer bekopen met een paar dagen rust. Leuk de krans en de plaid.
Geniet maar lekker na, met de beentjes op de bank, kopje koffie en je nieuwe plaidje om je heen!
Janny

Pure & White zei

Wat een mooie foto's en wat ziet het er allemaal uitnodigend uit!
Geweldige plaid heb je gescoord...enne, een krans van steeneik heb ik in bestelling staan, dus die komt bij mij ook binnen...;-))
Dat heb je als je beiden van sober en stoer houdt!
Rust maar lekker uit, en geniet van de vorderingen in de keuken!

Lieve groet,

Dineke

Miranda zei

Een geweldige locatie en prachtige spullen, ik kan mij voorstellen dat je hebt genoten!

Fijne dag.

faire un songe zei

Het was een feestje om er te staan.. en een dik compliment aan jou...WAT EEN MOOIE FOTO'S HEB JE GEMAAKT.
Vandaag ben ik ook knetter moe .. maar ik vind het niet erg.. het was echt TOP..!!
Lekker uitrusten en nagenieten.!
XX Hetty

Colin zei

Mijn dagje was totaal anders (maar ook leuk!) maar had hier toch best graag een rondje willen lopen. Super dat jij genoten hebt en dat is duidelijk te zien aan je mooie foto's!

Anoniem zei

Wat een mooie foto's en wat een mooi sfeertje. En volgens de foto's werden er echt mooie spullen verkocht. Voor mij helaas te ver weg misschien volgend jaar maar eens een weekendje wegboeken in de buurt van Edam. Mooie spullen heb je gekocht.

Syl

Housebythewaterhole Kathy zei

Prachtige foto's van een gezellige fair zo te zien,
wat staan daar mooie spullen tussen !!
Fijne week en lieve groeten
Kathy

Petra zei

Je foto`s laten een goede indruk achter hoe mooi de kerk is, de combinatie met het echte mooie brocante is dan volop genieten :-) Ondanks dat het vermoeiend was voor je, ben ik blij te lezen dat je genoten hebt.
En de vloer....spannend hoor! Ik kan me er al iets bij voorstellen, maar ben benieuwd hoe het geworden is!

Groetjes van Petra

Fort lapin zei

LIeve Corine het was weer fijn jullie te zien daar!

Maar wat heb je weer waanzinnige foto's gemaakt!!
Ik heb helaas geen foto's kunnen maken maar de jouwe maken alles goed!!

Ik hoop dat het inmiddels weer een beetje goed met je gaat na zo een vermoeide dag.

Wat word je keuken geweldig,en die vloer!!!
Prachtig gewoon....

Sterkte en succes ik kijk regelmatig even bij je!!

Dikke knuffel van mij ook aan Gert!

Fijne avond
Peet

Roelie Steinmann zei

Wat veel brocante bij elkaar op zo'n prachtige plek. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Alvast een fijn weekend, Roelie

inro soor zei

oei! ik zag veellll moois voorbij schuiven, das genieten, jammer of maar goed dat ik er niet bij was:)
sterkte hoor! groetjes, Inge